آسانسور و پله برقی آتیس

شرکت پس از از مرگ او بعهده ی دو پسر وی به نام های چارلز و نورتون قرار گرفت و پس از مدتی مدیریت اصلی شرکت به دست چارلز افتاد و نام شرکت به “برادران اوتیس” تغییر کرد. استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است. این سیستم که به REM شناخته میشود , atisliftco یک برنامه تشخیص برای چک کردن عملکرد آسانسور از راه دور است و در سال 1086 عرضه شد . این شرکت با استفاده از تکنولوژی بروز و جدید و استفاده از نسل جدید میکروکنترلر های آرم همواره سعی دارد با آخرین دستاوردها و قابلیت های تابلو فرمان را در اختیار مشتریان قرار دهد. برای استفاده از این ویژگی لازم است وارد حساب کاربری خود در «ای استخدام» شوید.

آسانسور و پله برقی آتیس کیفیت آسانسور های الفارس در حد آسانسور های وارداتی اروپایی بوده و ضریب امنیت آن بالاتر از استاندارد های تدوین شده داخلی می باشد. در سال 2000 , شرکت Otis آسانسور بدون موتورخانه خود را به نام مدل Gen2 معرفی کرد که از تسمه مسطح پلی یورتان به جای کابلهای استیل رایج استفاده میشد . در سال 1948 این شرکت , آسانسور تمام اتوماتیک با سرعت بالا را که Autotronic نامیده میشد معرفی کرد . شرکت Otis توسط Elisha Otis در شهر نیویورک آمریکا و در سال 1854 ، پس از توضیحات وی در مورد مکانیسم ایمنی خاص این آسانسور در نمایشگاه Crystal Palace واقع در نیویورک ، تاسیس شد .

تعمیر سرویس نگهداری آسانسور کانه kone

آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید. استفاده از مطالب و محتوای وب سایت دکورالین حتی با ذکر منبع ممنوع است. جهت ذخیره این نوشته لطفاً ابتدا ایمیل خود را وارد کنید و سپس بر روی دکمه “ذخیره” کلیک نمایید. اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید.

دراین بخش در ابتدا برای هر آسانسور و پله برقی که به این بخش تحویل داده می شود شناسنامه ای شامل کلیه مشخصات فنی و سایر اطلاعات مورد نیاز صادر شده و سپس برحسب درخواست کارفرما و شرایط قرارداد منعقده عملیات سرویس و نگهداری بصورت نگهداری مقیم و یا به روش سرویس سیار انجام می پذیرد. در ساختمانهای مسکونی و با تردد کم و تعداد آسانسور محدود تر عملیات سرویس و نگهداری توسط واحد های سیار نگهدار انجام می پذیرد. فعالیت این شرکت واردات و تامین کننده ی کلیه ی قطعات آسانسور و پله برقی ، طراحی و تولید قطعات اصلی و جانبی آسانسور و فروش،نصب و مونتاژ انواع آسانسور های MRL و همچنین سرویس و نگهداری این محصولات می باشد . همچنین واحدسیار سرویس نگهداری این شرکت با دراختیار داشتن تکنسین های مجرب، ابزار، لوازم و قطعات یدکی مورد نیاز به محض اعلام کارفرم، .درخصوص رفع اشکالات احتمالی در حداقل زمان ممکن با حضور در محل از نزدیکترین مرکز و در محدوده معین شده نسبت به ارائه خدمات بصورت 24 ساعته اقدام می نماید. در هنگام تعمیرات آسانسور و پله برقی چنانچه قطعه معیوبی مشاهده گردد، نسبت به تعویض آن اقدام شده و قطعه مورد نظر برای تعمیر به واحد تعمیرات مرکزی ارسال می گردد. گزارش سرویس و بازرسی و تعمیرات آسانسورها و پله برقی ها هر ماهه علاوه برثبت درشناسنامه آسانسور و پله برقی جهت اطلاع به کارفرمایان نیزارسال می گردد.

پس از انقلاب به دلیل تغییرات و تحولات اقتصادی و سیاسی شرکت های خارجی نمایندگی های خود را از ایران خارج کردند و مدیران و کارکنان جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان اقدام به تاسیس شرکتالفارسدر سال 1357 نمودند. با عنایت به رعایت نظم و هماهنگی و ارائه خدمات مطلوب و به هنگام و در خور تحسین آن شرکت برای اجرای قراردادهای سرویس و نگهداری، بدین وسیله رضایت خود را از عملکرد آن شرکت محترم اعلام داشته و آرزوی توفیق در عرصه های مختلف کار را برایتان از خداوند منان خواستارم. اصلی ترین مرکز تحقیقاتی فوجی در کشور ژاپن می باشد این مرکز که برای تست آسانسور فوجی طراحی گردیده است در ماه صد ها آسانسور مختلف را آزمایش می نماید. این برج تست آسانسور از بلند ترین مراکز تست آسانسور در نوع خود در سرسر دنیا می باشد.

شرکت Otis آسانسور کششی گیرلس خود را در سال 1902 اختراع کرد و اولین نصب آن را در تاتر Majestic شیکاگو انجام داد . ویژگی های متفاوت کابین آسانسور استیل را بشناسید کابین آسانسور استیل با ویژگی های متفاوتی مورد… با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

این شرکت در ساخت آسانسور ایمن پیشقدم بوده و در سال 1852 م (1191 ش) مکانیزم مخصوص قفل شدن درجای کابین (پاراشوت) در هنگام پاره شدن طناب آن را اختراع کرد. شرکت Otis تکنولوژی پله برقی را در سال 1895 اختراع و در پاریس سال 1900 آن را به همگان معرفی کرد. در سال 1898 شرکت اوتیس تمام تلاش خود را برای اختراع آسانسور هیدرولیکی پر سرعت که با قدرت آب کار می کرد را انجام داد .

شهرهای پرطرفدار

این شرکت در حال حاضر نماینده فروش و نصب و خدمات پس از فروش آسانسور بصورت پکیج با برند WITTUR و volks و otis و FUJI و نیز وارد کننده انواع پله برقی و پیاده روی متحرک و بالابر های خانگی و سیستم پارکینگ مکانیزه می باشد. شرکت آسانسور و پله برقی آتیس در این ویدیو نمایی کوتاه از آتیس را میبینیدآسانسور و پله برقی آتیس با بیش از دو دهه تجربه آماده ارائه مشاوره به شما کارفرمایان و… شرکت آسانسور و پله برقی آتیس با بکارگیری نیرو های متخصص و امکانات پیشرفته و تکیه بر دانش روز توفیق داشته است که نسبت به فعالیت های فوق گام های موثری در صنعت آسانسور و پله برقی دارد ، با توجه به دگرگونی ها و پیشرفت هایی که در سالهای اخیر در این صنعت به وجود آمده است. شرکت آسانسور و پله برقی آتیس با بیش از دو دهه سابقه ی مستمر در امر آسانسور و پله برقی توانایی نصب و راه اندازی انواع آسانسور ها و پله برقی ها با برند فوجی را دارد. شرکت آرین برج هخامنش، جهت ارائه خدمات از قبیل تعمیرات تخصصی و سرویس و نگهداری انواع موتور گیربکس آسانسور و فلکه موتور آسانسور ، تعویض فلکه هرزگرد و فروش فلکه… شرکت اوتیس یک شرکت آمریکایی است که در زمینه ی تولید و راه اندازی پله برقی ،پیاده روی متحرک و تجهیزات آسانسور و تجهیزات مرتبط فعالیت می نماید شرکت Otis جزو اولین شرکت ها در صنعت آسانسور و پله برقی در جهان است .

سرویس و نگهداری سیار

این شرکت نوع دیگری از پله برقی را که به آن Cleat خطاب می کردند ، ساخت که این مدل مورد محبوبیت واقع نشد و تنها برای 20 سال تولید شد . شرکت آرین برج هخامنش، در زمینه تعویض و فروش و ارسال انواع فلکه اصلی و فلکه هرزگرد موتور آسانسور .تعمیرات انواع موتور اسانسور. شرکت آرین برج هخامنش اصفهان، در زمینه های تعمیرات تخصصی، خرید وفروش و بازسازی انواع موتور گیربکس اسانسور ایرانی و خارجی سر ساختمان با ضمانت و قیمت مناسب در ا… درحال حاضر سایر خدمات مورد نیاز مانند تراشکاری، سیم پیچی و … درکارکاه های مجاز عمومی انجام می پذیرد که طبق برنامه ریزی درآینده نزدیک با فراهم نمودن امکانات مناسب کلیه خدمات فوق نیز به صورت متمرکز در این مرکز انجام خواهد شد. عملکرد واحد سرویس و نگهداری به طور مداوم توسط معاونت QC (کنترل کیفیت) بررسی و بازبینی می گردد تا نقاط ضعف احتمالی با برگزاری دوره های آموزشی توسط متخصصین دوره دیده شرکت و افزایش امکانات و تجهیزات برطرف گردیده و امکان ارائه خدمات کیفی در اسرع وقت مهیا گردد. طراحی مهندسی توسط واحد DRAWING توسط نرم افزارهای تخصصی زیر نظر مدیران فنی انجام می پذیرد.

  • پس از انقلاب به دلیل تغییرات و تحولات اقتصادی و سیاسی شرکت های خارجی نمایندگی های خود را از ایران خارج کردند و مدیران و کارکنان جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان اقدام به تاسیس شرکتالفارسدر سال 1357 نمودند.
  • سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است.
  • این سیستم ( اتوماتیک الکترونیک) دارای برنامه ریزی اتوماتیک برای دستگاه آسانسور بود و در سال 1948 معرفی شد .
  • شرکت آسانسور و پله برقی آتیس در این ویدیو نمایی کوتاه از آتیس را میبینیدآسانسور و پله برقی آتیس با بیش از دو دهه تجربه آماده ارائه مشاوره به شما کارفرمایان و…