آموزش کامل صرافی کوکوین Kucoin + ثبت نام در صرافی کوکوین

با استفاده از لینک‌های زیر از تخفیف کارمزد بهترین صرافی های ارز دیجیتال بهره مند شوید. با توجه به مباحث گفته شده انتخاب صرافی و کیف پول برای هر معامله گر بسته به نیازها و کارایی هست که آن شخص لازم دارد. پس برای انتخاب صرافی و کیف پول حتما به این موضوع دقت کنید. مانند کاربران دسکتاپ، کاربران برنامه نیز توانایی تجارت، برداشت و سپرده گذاری ارزهای دیجیتال و بررسی نمودارهای قیمت را دارند.

آموزش کامل صرافی کوکوین Kucoin + ثبت نام در صرافی کوکوین در صفحه اصلی که برایتان باز می شود روی Sign Up کلیک کنید. اگر دوست داشتید می توانید با لینک ریفرال آکادمی اشراف وارد شوید و مستقیم به صفحه ثبت نام هدایت شوید. سفارش لیمیت سفارشی است که در یک قیمت خاص ثبت می‌کنید و زمانی که قیمت‌ها به قیمت درخواستی شما برسد، تکمیل می‌شود. مثلاً فرض کنید قصد داریم خیلی سریع با استفاده از تتر بیت کوین بخریم. برای این کار از قسمت فرم خرید بیت کوین در صفحه معاملات اقدام می‌کنیم. با مشاهده تیک سبز جلوی تأیید گوگل متوجه می‌شویم که تأیید دو عاملی برای حساب کوکوین فعال شده است.

ارسال دیدگاه

اولین مزیت احراز هویت در این وب سایت این است که با انجام این مراحل شما امکان برداشت بیشتر از 5 بیت کوین در روز را به دست می آورید. مزیتی که معمولا برای ما کاربرد آنچنانی ندارد و کمتر کسی ممکن است برداشت های بیشتر از 5 بیت کوین در طول روز داشته باشد. تیم تاسیس کننده صرافی کوکوین از سال 2011 در حال آزمایش فناوری بلاک چین هستند و در سال 2013 اولین معماری تکنیکال سایت صرافی کوکوین را به وجود آوردند. با این وجود چند سال طول کشید تا یک سایت کاربر پسند و با رابط کاربری آسان از نظر خودشان را در اواسط سال 2017 ارائه دهند. بهتر است این را بدانید که بودجه ای که برای توسعه کوکوین صرف می شود از طریق ICO جمع آوری شده است که این روند از 13 اوت 2017 تا یکم سپتامبر 2017 به طول انجامید. صرافی کوکوین برای انجام این کار توکن های بومی خودش را به نام صادر کرد، که نام آن Kucoin Shares می باشد.

صرافی کوکوین یکی از پلتفرم های بین المللی محبوب سرمایه گذاران ایرانی می باشد.

تعداد بازدیدهایی که از صرافی کوکوین انجام گرفته تقریبا یک بیستم تعداد بازدیدکنندگان در صرافی بایننس می باشد. از این لحاظ صرافی کوینکس در رتبه پایین تری از کوکوین است و بنابراین کوکوین می تواند انتخاب بهتری برای ما باشد. برای احراز هویت به سطح بعدی مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ادامه کلیک کنید و یک عکس از خودتان با در دست داشتن مدرک شناسایی و یک یادداشت با فرمت زیر آپلود نمایید.

به این ترتیب برای درک بهتر نمودار قیمت می‌توانید از تایم فریم‌های مختلف موجود در این بخش بهره ببرید. می‌توان بدون احراز هویت و ارائه اطلاعات هویتی معاملات اسپات و فیوچرز در این پلتفرم انجام داد. صرافی کوکوین در ماه May سال ۲۰۱۷ توسط Michael Gan و Eric Don یک تیم از متخصصان بازار‌های مالی در هنگ‌کنک تاسیس شد و مقر اصلی آن در جزیره سیشل است. در سابقه کاری این گروه پروژه‌هایی مانند Ant Financial و IBox به چشم می‌خورد. با تکمیل ثبت نام می توانید وارد بخش های مختلف واریز و برداشت وجه و یا ترید در بخش های مختلف شوید. به این معنی که ساختار نرم افزاری و رابط کاربری اون طوری طراحی شده که هم نسخه تحت وب و هم اپلکیشن موبایلی اون به یک شکل نمایش داده میشه.

احراز هویت صرافی کوکوین

و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید اطلاعات خود را برای ما برداشت از صرافی کوکوین با موبایل ارسال کنید. یعنی اگر می خواهید معامله‌ای در بخش اسپات انجام دهید، باید دارای خود را از بخش Main Account به این قسمت انتقال دهید. در صفحه بعد، یک بارکد برای شما نمایش داده می شود که با نرم افزار Google Authenticator که بر روی گوشی نصب می‌شوند باید آن را دانلود کنید.

کوکوین پس از بایننس، کوین بیس، هوبی و اف‌تی‌ایکس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات است و حجم معاملات ارزهای دیجیتال مختلف در این پلتفرم به بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در روز هم می‌رسد. همزمان با اعمال محدودیت های صرافی بایننس، جهت اجباری شدن عملیات احراز هویت، بسیاری از کاربران کشورهای تحریم شده مانند ایران دچار مشکل شدند. در واقع کوکوین این بستر را برای معامله کشورهای تحت تحریم آماده نموده، چرا نباید از این موقعیت به درستی استفاده کرد؟ در ادامه مقاله به معرفی بیشتر صرافی کوکوین و مراحل ثبت نام همراه شما هستیم. بعد از اجرایی شدن قوانین سخت احراز هویت در صرافی بایننس، یکی از بهترین صرافی های جایگزین برای ایرانیان صرافی کوکوین می باشد.

صرافی کوکوین دارای قابلیتی می باشد که در صورتی که تمایل به انتقال موجودی بین دو حساب مجزا در این صرافی را دارید می توانید بدون پرداخت کارمزد این فرآیند را انجام دهید. قطعا یکی از مواردی که خیلی از افراد دنبال آن می باشند عرضه های اولیه در صرافی کوکوین است. به این معمنا که چه توکن هایی بزودی در صرافی لیست خواهند شد و شرایط توکن های لیست شده در صرافی به چه صورت است. در این ویدیو آموزشی این بخش را بصورت کامل می توانید مشاهده کنید. برای شروع فعالیت در پلتفرم فیوچرز صرافی کوکوین؛ ابتدا لازم است این بخش را فعال کرده و سپس ارز دیجیتال مد نظر را از حساب اصلی به حساب فیوچرز خود انتقال دهید.

یکی از راه های افزایش امنیت حساب کاربری که از طرف پلتفرم کوکوین به شما پیشنهاد می شود فعال کردن ورود تایید دوعاملی است. در بیشتر مواقع پیشنهاد می‌شود برای افزایش امنیت سرمایه‌های خود، پس از خرید و مبادله رمز ارزها، آنها را به یک کیف پول خارجی مانند تراست ولت، یا صرافی ایرانی انتقال دهید. اگر قصد دارید ارزهای دیجیتال خود را به ریال تبدیل کنید، یا به هر دلیلی قصد برداشت از حسابتان را دارید، در ادامه آموزش آن را مشاهده کنید. در این مقاله نحوه و آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین kucoin را مطالعه خواهید کرد، تمامی مراحل بصورت تصویری و قدم به قدم آموزش داده خواهد شد.