اجرای سقف وافل و تمام نکات اجرایی آن فرازمان | elitarchgroup

تمام مکان‌هایی هستند که اجرای این نوع سقف برای آن‌ها مناسب است. سبک بودن قالب که در کارگاه توسط یک نفر هم قابل حمل می‌باشد. نظارت دقیق به مصرف و آرایش میلگرد تا لحظه قبل از بتن‌ریزی.

استفاده از سرعت بالای سیستم وافل در پروژه های عمرانی می تواند گام مهمی در برنامه زمان بندی پروژه باشد که اکثر دست اندرکاران صنعت ساخت و ساز به این موضوع واقف هستند. امروزه طراحی سقف وافل مانند دیگر مسائل طراحی به کمک نرم افزارها و بر اساس آیین نامه ها انجام می شود. معمولا برای طراحی این سازه از نرم افزار سیف Safe و Etabs استفاده می شود. در ایران وحدت رویه ای در این خصوص وجود دارد و طراحی نباید سلیقه ای صورت گیرد. پس از گذشت زمان و تکمیل فرآیند عمل آوری، بتن سخت شده و عملیات قالب برداری انجام می شود. در این مرحله باید دقت کرد تا قالب ها در بتن گیر نکنند و در هنگام بیرون کشیدن دچار ترک خوردگی نشوند.

برای اجرای سقف وافل چقدر باید هزینه کنیم؟

در شرایطی که به جای استفاده از قاب خمشی برای باربری جانبی از دیوار برشی استفاده کنید می توانید این روش را به نورپردازی کار ببرید . تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت دایان پولاد آرون می‌باشد. فلاش تانک توکار چیست؟ اگر اخیرا به دنبال خرید لوازم مدرن برای خانه خود بوده باشید، یقینا تا به این لحظه نام فلاش تانک توکار یا وال هنگ به… ما در ادامه برخی از مزایا و معایب این سقف را خدمت شما بیان کرده ایم تا پروسه تصمیم گیری برای شما ساده تر شود. این موضوع جلوه های کلاسیک به آن بخشیده و می توان نورپردازی های مختلفی را بر روی آن اعمال نمود. به همین جهت بوده که در طی چند سال گذشته محبوبیت بیشتری کسب کرده است.

  • این سقف ها به عنوان راهکاری اقتصادی با قابلیت تطبیق برای انواع ساختمان.
  • در قالب‌های قفل دار گنبد فیروزه قفل‌هایی جهت همبندی هرچه بهتر قالب ها تعبیه شده است که باعث اجرای آسان‌تر سقف می‌شود.
  • در جواب باید گفت که در واقعیت ممکن است که اصلا احتیاج به خرید قالب نباشد و شما می توانید این قالب ها را کرایه کنید.
اجرای سقف وافل و تمام نکات اجرایی آن فرازمان | elitarchgroup در کل هنگامی که طول دهانه بیشتر از 9 متر باشد سقف وافل دو طرفه باید اجرا شود. سقف وافل یک طرفه در دهانه های کوتاه تر از 8 و نوع دوطرفه در بیش از 8 متر اقتصادی تر است. با این خصوصیت، تمامی بلوک های سقفی را می توان از ساختمان حذف کرد و این علاوه بر حفظ منابع ملی به استحکام، سبک سازی و ایمنی بیشتر ساختمان در زمان وقوع زلزله کمک خواهد کرد.

بیمارستان ها و ساختمان های اداری