اسکیپ روم چیست و هر انچه باید درباره ان بدانید؟ خبرگزاری ایلنا | allescape

متعهد بودن به یه ژانر مشخص قبل از هر چیز تکلیف شما رو مشخص می کنه و از سردرگمی نجاتتون میده. در ضمن بهتر است کسانی که به این بازی علاقه دارند در یک تیم قرار بگیرند. تلاش نکنید کسانی که به این بازی علاقه ندارند را همراه خود کنید. از طرف دیگر بهتر است کسانی که در بازی اتاق فرار شرکت می‌کنند، در یک گروه سنی باشند.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

اگر در شهر تهران حضور دارید و مایلید در بازی اتاق فرار تهران شرکت کنید، لازم است بدانید که این بازی در چند مجموعه مختلف در نقاط مختلف تهران انجام می‌شود که از محله‌های مختلف می‌توان به سعادت آباد؛ چهارراه ایران خودرو، شهران و اسلامشهر و … هستند که می‌توانید بر اساس علاقه خود و هم‌تیمی‌هایتان جهت رزرو اتاق فرار موردنظر اقدام کنید. اتاق فرار یا اسکیپ روم یک بازی مهیج و از سرگرمی؜ های مورد علاقه بسیاری از مردم در رده سنی مختلف است. تخلیه انرژی در یک بازی محبوب با سبک؜ های متفاوت دارید؛ این سرگرمی را به شما پیشنهاد می؜ آل اسکیپ دهیم.

این بازی با ترشح آدرنالین هیجان را زیاد می؜ کند؛ به قدری که احساس ورود به دنیای دیگری را دارید. اتاق فرار یا اسکیپ‌روم نوعی تجربه بازی در فیلم و گیم‌های ویدویی‌ست که در دنیای واقعی می‌توان آن را بازی کرد. اتاق فرار دارای سناریو‌های مختلفی می‌باشد و موضوعات خاصی دارد که شما به هرکدام از آنها علاقه داشته باشید، در آن بازی شرکت خواهید کرد.

  • متعهد بودن به یه ژانر مشخص قبل از هر چیز تکلیف شما رو مشخص می کنه و از سردرگمی نجاتتون میده.
  • پس لازمه بهش بگید که مراقب نقاشی‌ها و اشیاء غیرعادی توی اتاق باشه … چون ممکنه رمز عددی یا کلمه‌ای توش مخفی باشه.
  • به ‌هر حال، چه در استفادۀ درست یا نادرست از این اکتورها، جامپ‌اسکیر برای ترساندن لحظه‌ای بازیکنان و بالا نگه داشتن آدرنالین عالی است.
  • بازیکنان این بازی برای فرار از اتاق و رفتن به مرحله بعد باید معماهایی که در اتاق طرح شده بودند را حل کنند.
  • قبل از هرچیز باید بدونین که معما در نوع خودش یه بازیه وذاتا با بازیکن همراهی می کنه تا حل بشه.
ایده این بازی زمان در ذهن تاکئو کاتو جرقه خود که دوستانش در حال بازی کردن نسخه مجازی آن بودند؛ که در سال 2007 میلادی در شهر سیلیکون ولی توسط این دانشجو چینی پیاده سازی و عملی شد. در اوایل، بازی اتاق فرار فقط در شهربازی ها وجود داشتند و این عامل بدین گونه اجرایی میشد که طراحان اشیاء بازی، راهنمایی های خروج بازی را از بازیکنان پنهان می کردند تا هیجان بازی را بیشتر کنند و بازیکن ذهن خود را برای حل کردن معماها به چالش بکشند. اگر تیم شما پشت معماهای مختلف توقف کرده و مدام مجبور به استفاده از هینت شود، بازی برای همه افراد کسل کننده خواهد شد.

اسکیپ روم چیست و هر انچه باید درباره ان بدانید؟ خبرگزاری ایلنا | allescape اما، باید توجه داشت که در بازی فرار زمان خیلی اهمیت دارد و فرد با خروج از اتاق زمان بازی خود را از دست می دهد. به همین دلیل بهتر است تمام کار هایتان را قبل از ورود به اتاق تنظیم کنید. در این سبک بازی‌ها اگر به حرف اکتور گوش ندهید، احتمالاً چیز مهمی را از دست خواهید داد. اگر بازیگر متوجه شود که شما او را نادیده می‌گیرید، ممکن است از نقش خود خارج شود تا به شما تذکر دهد و طبیعتاً این اتفاق، حس درگیری شما را در داستان و سناریوی بازی کاهش خواهد داد.

قانون مهم برای بازی کردن در کنار اکتورها