بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز -ایران ارز دیجیتال

صرافی کوینکس یک سیستم امنیتی همه جانبی بر روی پلتفرم خود راه اندازی کرده است به گونه ای که برای ارتقای بخش های متفاوت از پروتکل های امنیتی مختلف استفاده می کند. این آدرس را به انتفال دهنده ارسال نمایید. سپس در صفحه باز شده، ابتدا ایمیل خود را وارد نموده و در خواست کد تایید ایمیل را انتخاب نمایید. همچنین می توانید با انتخاب گزینه Borrow و بسته به مقداری که در حساب مارجین خود دارایی دارید، مقداری از آن رمزارز به خصوص را از صرافی قرض کرده و با سرمایه اصلی خود جمع نموده و وارد معامله نمایید.

شما وقتی در سایت ثبت نام میکنید ، در اصل یک داشبورد کاملا پر امکانات را رو به روی خود دارید . زیرا صرافی کوینکس با توجه به قیمت بازار در آن زمان، قیمت را تعیین کرده و به سرعت سفارش شما را به خریدار و یا فروشنده ای مرتبط می کند. حالا بر این اساس کاربران می توانند فعالیت خود را شبیه به یک ماینر پیش برده و برطبق هر تراکنشی که تائید شد، بونوس (پاداش) بگیرند. سطح دوم تایید است که کاربران امکان برداشت ارز تا ۱ میلیون دلار را در طول روز در اختیار دارند.

غیر متمرکز بودن آن می باشد. صرافی کوینکس برای معاملات مارجین بیت کوین ضریب ده برابری را در اختیار کاربران خود قرار میدهد، و برای سایر رمزها نیز امکان دریافت ضریب ۳ تا ۴ برابری وجود دارد. اهداف کاربران می توانند متنوع و مختلف باشند. برای تبادل های ارز دیجیتالی هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای کاربران خود فراهم نکرده است. از مهم ترین مزیت های استفاده از صرافی کوینکس غیر متمرکز بودن آن می باشد. یکی از دلایل آن ، کارمزد پایین این صرافی است که از معامله کننده(تریدر) ، یک دهم درصد ۰.۱ قیمت را دریافت میکند . یعنی ، طرفداران و افراد مراجعه کننده به این صرافی بالا بوده است . بعد از ثبت نام در این صرافی میتوانید به بخش تنظیمات حساب کاربری خود وارد شده و گزینه ورود دو مرحله ای 2FA را فعال کنید. همچنین مقدار توکن بومی کوینکس یعنی CET هولد شده در حساب کاربری نیز در تعیین این کارمزد تاثیر مستقیم خواهد داشت.

امکان تهیه این توکن از طریق صرافی جو تریدر Trader Joe وجود دارد. در صفحه اطلاعت خواسته شد ، از قبیل کشور ، اسم و فامیل با حروف لاتین ، (توجه داشته باشید کسانی که قصد اهراز هویت در این صرافی را دارند باید بین 18 تا 60 سال سن داشته باشند.) ، ID number پاسپورتتان را وارد کنید و یک عکس از صفحه اول پاسپورتتان و یک عکس از خودتان در حالی که در دست سمت راستتان پاسپورت خود را درحالت باز و در دست سمت چپ خود برگهای که بر روی آن ، Coinex را همراه با تاریخ میلادی آن روز نوشتید ، آپلود کنید. نیاز است ابتدا از سمت چپ USDT و سپس CET انتخاب کنید. در صورتی که این رمز ارز را خریداری کنید و در کیف پولتان نگهداری کنید فی صرافی کوینکس از ۵۰% کمتر میشود و فی صرافی را از همین ارز CET برداشت میکند.

این صرافی فرابورس یا معاملات OTC را با سرعتی بسیار بالا پشتیبانی میکند . اما یک نکته که ثابت میکند این صرافی ، یک صرافی معمولی نیست ! در این صرافی ، گفته شده که روزی بیش از چندصد میلیون دلار حجم معاملاتی در این سایت میشود . در این صرافی ، در طی سال های اخیر روز به روز حجم بازار معاملاتی بالایی داشته . توکن CET نیز به عنوان دارایی بومی این صرافی رشد خوبی را در سالهای گذشته تجربه کرده است. این پلتفرم چینی در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و برای خود توکن CET را ثبت کرد . دقت کنید که در صفحه درخواست اضافه کردن توکن قسمت هایی که ستاره قرمز دارن مهم هستن و باید پر معرفی کامل صرافی کوینکس coinex بشن.