بررسی و معرفی گوشی Xiaomi Civi ؛ گوشی جدید شیائومی

با توجه به امکانات موجود در هندزفری ها شما می توانید به راحتی و تنها با فشردن یک شاسی تماس های خود را پاسخ دهید، موزیک گوش کنید و صدای گوشی را افزایش و سایت فونر کاهش دهید . شما باید مراکز معتبر را پیدا کرده و از آنها خریدتان را انجام دهید. برای خرید قطعات جانبی گوشی ها باید به سراغ فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر بروید. حال که اهمیت لوازم جانبی می دانید، باید حتما به سراغ لوازمی بروید که مختص تلفن همراه شماست. اگر میخواهید که فناوری پیشرفته گوشیهای هوشمند سامسونگ را بهصورت یکجا تجربه کنید، شما باید به سراغ محصولی مانند گلکسی زد فولد ۲ بروید که یکی از بهترین گوشیهای تاشو بازار بوده و میتواند شما را شگفت زده کند.

خرید گوشی سامسونگ

واردات لوازم جانبی موبایل برند ریمکس، میتواند سود خیلی زیادی برای شما داشته باشد. در واقع میتوان گفت تضمین کیفیت با قیمت مناسب و تنوع بالا شعار اصلی فروشگاه لوازم جانبی موبایل ایمانی میباشد. به بیان دیگر می توانید با در نظر گرفتن بودجه متوسط، محصولی با کیفیت دریافت نمایید. هر مدل S21 همزمان با مدل های دیگر به روز رسانی می شود و تعداد به روز رسانیهای مشابهی نیز دریافت میکند. پرچمداران حاشیه های پایین تری دارند، اما با صرف هزینه بیشتر برای یک گوشی جدید، هیچ پیشرفت قابل توجهی در نمایشگر دریافت نمی کنید. البته به یاد داشته باشید که باید حتماً پاوربانک اورجینال و با کیفیت تهیه کنید و سعی کنید روز برندهای معروف باشد تا بتوانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید و هیچ صدمه ای به باتری گوشی شما نزند.

مکس فون یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه عرضه و پخش قطعات و تجهیزات جانبی گوشی موبایل است که می توانید با خرید محصولات از آن اطمینان داشته باشید که لوازمی با کیفیت عالی و فوق العاده خوب خریداری می کنید. 3- محافظ صفحه نمایش (گلس) : محافظ صفحه ی نمایش موبایل یک وسیله ی جانبی است که نمایشگر را از آسیب هایی نظیر افتادن یا فشار و ضربه و غیره حفظ می کند. محافظ صفحه نمایش که با نام عامیانه گلس در دنیای پیشرفته موبایل شناخته شده است راه بسیار مفید، کار آمد و مقرون به صرفه برای جلوگیری از بروز هر گونه خط و خش بر روی صفحه نمایش موبایل است. این تلفن هوشمند علاوه بر شارژ از راه دور 10 واتی پشتیبانی میکند. سامسونگ در سالهای اخیر در زمینه بهروزرسانیهای سیستم عامل اندروید پیشرفت کرده است، بنابراین حداقل میتوانید مطمئن باشید که گلکسی A13 برای مدت بسیار خوبی با بهروزرسانیها پشتیبانی میشود.

البته خرید نسخه ۱۲۸ گیگابایت گلکسی A13 امروز حدود پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تمام میشد. تراکم پیکسلی در این صفحه نمایش حدود 511 پیکسل در هر اینچ است. پس اگر به دنبال گلس یا محافظ صفحه نمایش ها از ضروری ترین لوازم جانبی موبایل هستند. اگر در انتخاب گلس کمی اشتباه کنید از گلس های فک استفاده کنید و از جاهای معتبر خریداری نکنید ممکن است در طولانی مدت به صفحه نمایش گوشی شما صدمه بزند. به همین دلیل، واردات لوازم جانبی موبایل از چین و دبی بسیار پرسود است. امروزه و بر اساس تکنولوژی های روز دنیا وجود گوشی تلفن همراه به یکی از نیاز های ضروری تبدیل شده است و با توجه نوسانات شدید قیمت محصولات پیشرفته باید در حفظ آن ها کوشا باشید، استفاده از لوازم جانبی موبایل می تواند نقش مهمی در ماندگاری بالای گوشی های هوشمند داشته باشد. که این گوشی را به یک گوشی ارزان قیمت برای گیمرهایی با بودجه کم تبدیل کرده است .

البته لازم به ذکر است که محصولات سری A این برند نیز از دوربین ها، نمایشگرها و باتری های قدرتمندی برخوردار هستند. طرفداران عکاسی سلفی هم می توانند توسط دوربین سلفی با لنز ۵ مگاپیکسل که در بخش جلویی دستگاه تعبیه شده به ثبت سلفی بپردازند.در ضمن امکان تصویربرداری آهسته با رزولوشن ۷۲۰P و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز توسط این دوربین فراهم می باشد. اما شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که این دوربین چگونه می تواند بدون ساختار پیروسکوپی، زوم 5 برابری اوپتیکال داشته باشد و سوال بعدی این است که چرا تصاویر خروجی از آن، دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل هستند؟ اولین گوشی سری S از همان ابتدا مورد توجه قرار گرفت؛ نسل بعدی هم همین مسیر را ادامه داد و گلکسی S3 شهرت سامسونگ را به عنوان پادشاه گوشیهای اندرویدی تثبیت کرد. این گوشیها محبوبترین گوشیهای هوشمند اندرویدی در بسیاری از بازارها، از جمله ایالات متحدهی آمریکا و کشور خود ما ایران هستند.

پرچمداران جدید سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 22 اوایل امسال عرضه شد که شامل سه گوشی از جمله گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا هستند که این مورد آخری شباهت بسیار زیادی به گلکسی نوت دارد. از جمله این لوازم می توان به هندزفری یا کارت حافظه اشاره کرد. این مدل دو سیمکارته است اما برای استفاده از کارت حافظه باید بیخیال سیمکارت دوم شوید. تست عملکرد حافظه این دستگاه به بررسی سرعتها در دسترسی به حافظه UFS 3.1 مورد استفاده در گلکسی اس 21 اف ای میپردازد.

در واقع عملکرد اصلی آن فراتر از سنجشهای بنچمارک است. با این حال، در بسیاری از زمینهها، سامسونگ بهترین است. واردات و صادرات لوازم جانبی موبایل هم به همین دلیل است که طرفدار بسیاری پیدا کرده است. هر سه گوشی از تراشه رده بالای Qualcomm Snapdragon 888، نرخ تازه سازی 120 هرتز و اندروید 11 پشتیبانی میکنند و One UI 3.1 ظاهر شیکتری را برای آنها به ارمغان آورده است. آفاق سنتر ، به عنوان فروشگاه تخصصی گوشی موبایل و لوازم جانبی مأموریت خود را در کنار واردات مستقیم گوشی موبایل تحت گارانتی آفاق تل ، کسب رضایت مشتریان ، با تمرکز بر سه اصل ۱- تضمین اصالت کالا ۲- تضمین قیمت در خرید بی واسطه گوشی موبایل و ۳- پشتیبانی بی قیدو شرط پس از فروش گوشی موبایل ، تعریف کرده است. تمامی محصولات از گارانتی معتبر و قیمت استثنایی برخوردار هستند و در صورت داشتن هر گونه سوالی، کارشناسان واحد پشتیبانی آماده پاسخگویی به هر گونه سوالی از کاربران عزیز خواهند بود.

بررسی لوازم جانبی گوشی

نوبشو مارکتینگ با هدف رونق کسب و کارهای اینترنتی با در اختیار داشتن تیم نویسندگان مجرب می تواند با تولید محتوای سئو شده و یکتا باعث رشد کسب و کار و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو شود . داشتن وسیله که نیاز شما به باتری و شارژ برای همیشه از بین می برد کمی لذت بخش است، به ویژه این که شما می توانید از این منبع تغذیه باتری برای مدت طولانی و در مواقع ضروری که نیاز شدیدی به شارژ برقی دارید استفاده نمایید. مثلا شارژر یکی از مهمترین لوازمی است که شما برای استفاده از تلفن همراه تان نیاز دارید. یکی از این تنظیمات که در ابتدا می خواهم فعال کنید ، Settings to keep ( حفظ تنظیمات ) است .با فعال کردن این گزینه هر بار که برنامه دوربین را باز کنید ، به صورت پیش فرض روی آخرین حالتی که استفاده کرده بودید ، قرار خواهد داشت و دیگر نیازی به صرف وقت برای بازگشت به تنظیمات قبل نخواهد بود .

اگر بدنبال بهترین گوشی سامسونگ سری s با قیمت مناسب هستید این گوشی میتواند گزینه خوبی برای شما باشد که پیشنهاد میشود در ادامه مقاله باما همراه باشید. عکسها توسط این ماژول دوربین میتواند زیبایی منحصربهفردی داشته باشد و با اعتماد کاملی میتوانید از آنها حتی برای عکس برداری نیمه حرفهای نیز استفاده کنید. اگر یک نظرسنجی در مورد دوربین گوشی های مختلف انجام دهید، مطمئناً سامسونگ موفق خواهد شد. در واقع گارد گه یک لوازم جانبی شناخته می شود، اگر وجود نداشته باشد، گوشی شما ممکن است در اثر کوچکترین ضربات آسیب جدی دیده و خسارات زیادی روی دست شما بگذارد.