بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون کدام موارد هستند؟ مجله اسنپ مارکت

هرچند معمولا طول عمر باتری ها در مشخصات لپ تاپ نوشته میشه اما میشه طول عمر باتری متوسط هر لپ تاپ رو میتونید با جستجوی مدل لپ تاپ + Battery life در گوگل بدست بیارید. برای اینکه بهتر بدونیم یک لپ تاپ برای اجرای نرم افزار موردنظرتون یعنی رویتو ، حداقل سخت افزاری که نیازه چی هست کافیه عبارت autodesk revit requirements رو تو گوگل سرچ کنیم. این نرم افزار برای اجرای درست حداقل 8 گیگابایت رم و پردازنده سری i اینتل و … نیاز داره.

لپ تاپ اچ پی را می‌توانید با پورت USB 3.1 و USB-C دریافت کدام که هر کدام دارای سرعت بالایی در انتقال داده‌ها هستند. پورت تاندربولت ۴ در کنار HDMI هم داریم که هر کدام می‌توانند از فناوری‌های جدید و به‌روز پشتیبانی کنند. فراموش نکنید که اتصال بلوتوث این دستگاه متعلق به نسخه ۵.۲ است و اچ پی تلاش زیادی برای استفاده از فناوری‌های نوین انجام داده است. پورت کارت خوان هم برای اتصال مموری گوشی هوشمند در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون کدام موارد هستند؟ مجله اسنپ مارکت

مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ باعث شده تا به عنوان یک لپ تاپ حرفه ای برای کارهای دانشجویی، گرافیکی و حتی گیمینگ نیز استفاده شود. این لپ تاپ Dell یکی از بهترین لپ تاپ های زیری 30 میلیون تومان است. زیرا این لپ تاپ از حافظه ی رام 16 گیگابایتی در کنار پردازنده ی مرکزی قدرتمند خود از سری Core i5 بهره برده لطفا بر روی صفحه اینترنتی بعدی کلیک کنید است.

روش ساده برای افزایش عمر باتری مک بوک

مستر نکست در این مطلب تلاش کرده تا مشخصات اصلی و اساسی لپ تاپ ها را نیز به شما معرفی کند و در مورد عملکرد این لپ تاپ ها نیز توضیحات مختصری داده که بیشتر نظرات کاربران این لپ تاپ هاست. و در کل باید بگوییم که لپ تاپ های زیر 30 میلیون تومان (بالای 20 میلیون) اکثرا توانایی انجام هرکاری را دارند حتی اجرای باکیفیت برخی از بازی ها. در انتهای این مقاله با کارایی این لپ تاپ ها کاملا آشنا شده و میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

اندازه لپ تاپ و صفحه نمایشگر آن نکته‌ دیگری است که باید به آن توجه کرد. لپ تاپ هایی با اندازه پایین تر از 14 اینچ و بالاتر از 17 اینچ برای کارهای متفاوت خیلی مناسب نیستند. بهترین انتخاب لپ تاپ هایی با اندازه صفحه نمایش 14.1 اینچ تا 15.6 اینچ است. صفحه نمایش های اچ دی با ویژگی ضد تابش بهترین انتخاب در میان انواع نمایشگر هستند.

روش های تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم خانگی بوش و استعلام محصولات بوش

البته باید کفت نباید انتظارات را در حد نمایشگرهای گیمینگ و تراز اول موجود در بازار بالا برد. باتری این دستگاه نیز پس از شارژ کامل مدت زمان مناسبی را شارژ نگه می‌دارد که باز هم هم رده بال استانداردهای تراز اول امروزی نیست اما، نمی‌توان آن را یک ویژگی منفی تلقی کرد. فروشگاه‌های معتبر زیادی هستند که هم به صورت فیزیکی و هم اینترنتی فعالیت دارند؛ اما شاید در روزهای کرونایی، رفتن به بازار و سروکله زدن با فروشنده کمی دشوار باشد. به علاوه، مردم در برخی از شهرها به بازارهای قوی دسترسی ندارند؛ اما این امکان وجود دارد که بتوان محصولات را به صورت اینترنتی با هزینه ارسال رایگان، بدون نیاز به چانه زدن با فروشنده و البته بهترین قیمت تهیه کرد.

دومین لپ تاپ گیمینگی که معرفی می‌کنیم، لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad Gaming 3-15LHU6 است. این لپ تاپ که توسط شرکت لنوو ساخته شده قیمت بسیار خوبی نسبت به قطعات سخت افزارش دارد. پردازنده اینتل Core I5 نسل یازدهم در کنار 16 گیگابایت رم DDR4 باعث شده تا قدرت بسیار خوبی در اجرا بازی ها داشته باشد. در این لپ تاپ هم مانند لپ تاپ قبلی از 4 گیگابایت گرافیک Geforce GTX 1650 استفاده شده است.

این را هم از روی ظاهر این لپ تاپ جذاب ایسر میتوان فهمید و هم از روی نگاه به مشخصات سخت افزاری آن. این لپ تاپ ایسر دارای حافظه ی پرسرعت، حافظه ی اختصاصی برای پردازنده ی گرافیکی و رام 8 گیگابایتی است. امروز که این مقاله را می‌خوانید تلفن هوشمند شما از لپ تاپ‌های چند سال گذشته قدرت بیش‌تری دارند. حالا در میان لپ تاپ‌های تا ۳۰ میلیون تومان می‌توانیم برادر بزرگ خانواده اینتل و کارت گرافیک مستقل RTX 3050 را تجربه کنیم. درنهایت، حرف هیچ‌کدام از آن‌ها مهم نیست؛ چراکه شما تصمیمتان را گرفته‌اید و دلایل خاص خودتان را برای خرید لپ‌تاپ گیمینگ دارید.

جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم برای اتصال راحت‌تر هدفون جهت بازی مناسب است. سیستم حسگر اثر انگشت این لپ تاپ سرعت و شناسایی دقیق هویت کاربر خوبی داشته و کاملا می‌توانید به عنوان یک سیستم بیومتریک برای ورود به دستگاه از آن استفاده کنید. این لپ تاپ به وب کم و اسپیکر بسیار با کیفیت و تایید شده‌ای هم مجهز شده است. لنوو در این لپ تاپ از درایو نوری استفاده نمی‌کند و دو پورت USB 3.0 در کنار یک پورت USB-C روی آن استفاده شده است. پورت HDMI هم مثل همیشه داریم و در صورت علاقه به تجربه بازی روی یک صفحه نمایش بزرگ خارجی، می‌توانید از این پورت استفاده کنید.

اگر قصد خرید و انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ را دارید ، پیشنهاد می کنم بهترین لپ تاپ های 30 تا 40 میلیون تومان را در این لیست ببینید. برای انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ باید مواردی مثل پردازنده نسل 10 یا 11 ، کارت گرافیک با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت به بالا ، هارد SSD با ظرفیت مناسب و همچنین 16 گیگابایت رم را در نظر داشته باشید. بهترین لپ تاپ های این رده را می توان سری اچ پی Pavilion D15 و سری ایسوس ROG و ایسوس TUF نامید. انتخاب بعدی در این بازه قیمتی لپ تاپ پرطرفدار HP Pavilion Gaming 15-DK1035-C می باشد که در تمام بخش های سخت افزاری برای بازی ایده آل است. پردازنده Core i H با کش 12مگابایت، 32گیگابایت حافظه رم و یک حافظه هیبریدی با ظرفیت بسیار بالا و گرافیک 6GB GTX1660Ti شما را تا چندین سال از خرید یک لپ تاپ گیمینگ بی نیاز می کند.

  • این باتری ۵۷ وات ساعت ظرفیت دارد و یقینا جزو بهترین گزینه‌هایی است که ماندگاری بالایی را برای شما فراهم کند.
  • برای مثال یکی به دنبال صفحه نمایش بزرگ است و یکی به دنبال پردازنده گرافیکی قوی تر.
  • این لپ تاپ به ۵۱۲ گیگابایت حافظه سریع SSD در کنار ۱ ترابایت حافظه کندتر HDD مجهز شده است و هیچ مشکلی از بابت اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف و ذخیره‌سازی فایل‌های خود نخواهید داشت.
  • Makbook Air 2020 مجهز به صفحه نمایش 13.3 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل است که می‌تواند نیازهای مورد انتظار شما را از یک نمایشگر بر آورده کند.
  • لپتاپ‌های گیمینگ با توجه به قابلیت‌های سخت‌افزاری که دارند و کارت حافظه و گرافیک، دارای قیمت‌های مختلفی هستند که می‌تواند از ۲۵ میلیون تومان تا حتی ۱۰۰ میلیون تومان باشد.
  • رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 با فرکانسی معادل 3200 مگاهرتز در افزایش سرعت این پردازنده مرکزی مؤثر خواهد بود.