بهترین کرم پودرها برای پوست چرب کدام اند؟ مجله اینترنتی مو تن رو

بافت نرم و سبک این کرم پودر آن را محبوب کرده است و آرایشگران هم از آن استقبال بسیار خوبی می کنند. کرم پودر های هدی بیوتی با پوشانندگی بالا برای افرادی که می خواهند زمینه خوب برای بقیه آرایش خود بسازند انتخابی مناسب است. کرم پودر هدی بیوتی با کاور عالی همه پوست شما را پوشانده و کمتر کرم پودری در دنیا می تواند با این محصول رقابت کند. از مزیت های آن به محافظت در برابر اشعه های خورشید، پوشش دهی بالا با بافت نرم و ابریشمی، جذب بسیار سریع، فاقد پرابن بودن و مورد تایید واقع شدن توسط متخصصین اشاره کرد. کرم پودر فاقد چربی SPF8 مای یک محصول باکیفیت دیگر از مای است که به دلیل داشتن خاصیت ضد جوش برای کسانیکه پوستی چرب و مستعد آکنه دارند مناسب است.

بهترین کرم پودرها برای پوست چرب کدام اند؟ مجله اینترنتی مو تن رو همچنین، دارای ۲ نوع فیلتر UV فیزیکی و شیمیایی جهت محافظت کامل‌تر و بهتر در مقابل اشعه‌های UVA و UVB است. زینک اکساید دیگر ماده به کار رفته در فرمولاسیون این محصول است که محافظت سریع از پوست در مقابل آفتاب و اشعه‌های مضر به عمل می‌آورد. چنانچه می‌خواهید به جای استفاده روزانه از دو محصولِ کرم ضد آفتاب و کرم پودر، تنها از یک محصول استفاده کنید که کار هر دو را انجام می‌دهد، ضد آفتاب کرم پودری گزینه ایده‌آلی برای کرم پودر خوب برای پوست چرب شما خواهد بود. کرم پودر اکسترا کاور پوپا حاوی عصاره بهار نارنج و مرکبات است که منجر به تغذیه پوست شده و حالتی جذاب و شاداب به چهره شما خواهد داد. این محصول در هفت طیف رنگ متنوع و بسیار شیک تهیه شده و حجمی معادل 30 میل دارد و نتیجه نهایی استفاده از این محصول میکاپی سبک، مات و مخملی است. در این مقاله 10 کرم پودر عالی برای پوست چرب و جوش‌دار را به شما معرفی خواهیم کرد.

کرم پودر جیورجیو آرمانی Giorgio Armani Power Fabric مناسب پوست چرب

بعد از عمل پاکسازی صورت و قبل از آرایش کردن از یک نرم کننده صورت استفاده کنید ، و نرم کننده ای که به صورتتان زده اید را به خوبی روی صورتتان ماساژ دهید تا ذرات نرم کننده نماند. اگر به دنبال کرم با کاور خیلی بالا هستید استفاده از کرم گریم را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در مقاله «کرم گریم» انواع آن را معرفی کرده‌ایم. جالب است بدانید BB مخفف «Beauty Balm» یا «Blemish Balm» است که در زبان فارسی به آن «بالم زیبایی» یا «کرم زیبایی» هم گفته می‌شود. اگر از روتین پوستی قبل از خواب اطلاعی ندارید به لینک درج شده مراجعه کنید. روی صورت پخش و محو کنید، بهتر است از وسط صورت به‌سمت بیرون اعمال کنید. ایده آل مگ – مجله اینترنتی ایده آل مگ – مجموعه ای از جذاب ترین مطالب در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ،ورزش، سبک زندگی،گردشگری،روانشناسی،فناوری اطلاعات.

اگر پوست‌تان به قدری چرب است که با وجود استفاده از پرایمر و کرم پودرهای فاقد چربی هم حریف آن نمی‌شوید، خرید کرم پودر مات کننده قوی نوت را مد نظر داشته باشید. این محصول با قدرت مات کنندگی بسیار بالا مانع از تحریک غدد چربی و تولید چربی زیاد می‌شود و می‌تواند برای مدت زمانی طولانی پوست شما را تمیز و یک دست نگه دارد. برند «مای» یک لاین تخصصی برای تولید کرم پودرهای ضد آکنه دارد که با استقبال خوبی مواجه شده است. کرم پودرهای این لاین علاوه بر اینکه فاقد چربی هستند و خاصیت مات کنندگی بالایی دارند، دارای SPF 8 هم هستند که می‌‎تواند تا حدودی از پوست در برابر آفتاب مراقبت کند.

در ادامه مقاله برخی از بهترین کرم پودرهای مناسب برای پوست چرب را بررسی خواهیم کرد. فلورمار بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب است که با بافتی غنی به مدت ١٢ ساعت روی پوست باقی می‌ماند و عیوب پوست را به بهترین شکل می‌پوشاند و به‌صورت شما ظاهری لطیف و شاداب می‌بخشد. این کرم پودر پوست را سالم نشان می‌دهد و مقاومت پوست را در برابر تعریق و رطوبت بیشتر می‌کند. این مدل از کرم پودر لورآل مناسب پوست‌های چرب است و چربی این نوع پوست‌ها را تنظیم و از براق شدن و درخشندگی پوست‌های چرب ممانعت می‌کند. ماندگاری ٢٤ ساعته و مقاوم این کرم پودر موجب می‌شود احتیاجی به تمدید دوباره‌ آن وجود نداشته باشد.

این محصول فروش بالایی در بازار ایران دارد و در گروه بهترین کرم پودر سبک برای مصرف روزانه قرار گرفته است. همچنین، بافت بسیار سبک و فاقد چربی کرم پودر میبلین، مناسب برای انواع پوست‌ها بوده و باعث بسته شدن منافذ پوست نمی‌شود. داشتن ظاهری آراسته و زیبا تا حد بسیار زیادی به آرایش شما وابسته است.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وجود SPF8 در این محصول اشاره کرد. فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ در سال 1394 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات آرایشی ، بهداشتی ، مو و بدن آغاز کرده است. با هدف تامین بهترین و باکیفیت ترین محصولات اورجینال و اصلی در سراسر دنیا. این محصول فاکتور محافظتی در برابر خورشید ندارد؛ از این رو باید حتما همراه با آن از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. قبل از خواب حتما آرایشتان را به طور کامل از روی پوستتان پاک کنید و تمام مراحل پاکسازی پوست را انجام دهید. اگر پوستتان با گذشت زمان چرب تر می شود، حتما به متخصص مراجعه کنید تا با توجه به ویژگی های پوستتان، راه حل های مناسب تری به شما ارائه دهد.

  • فروشگاه آنلاین مدیسه انواع لوازم آرایش با کیفیت مناسب پوست شما از جمله کرم پودر، کانسیلر و سایر لوازم آرایشی را دارد که با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به همه افراد ارائه می­دهد.
  • طبق تحقیقات به عمل آمده روش های زیر میتواند در ارایش کردن برای شمایی که پوست چرب دارید موثر باشد.
  • بهترین برند های کرم پودر ، شرکت ریمل لندن در زمینه‌ی لوازم آرایشی و بهداشتی جزو تولید‌کنندگان به‌ نام است ، که کیفیت مواد اولیه‌ی محصولات خود را در الویت خط تولید قرار داده است.
  • کرم پودر آنتی ایج الارو حاوی ترکیباتی با خاصیت ضدچروک، به شدت سبک بوده و باعث یکنواختی فوق‌العاده پوست می‌شود.

در مورد اینکه کرم پودر شما باید دارای SPF 10 باشد یا نه، اطلاعات کافی کسب کنید. کرم پودر برند فکتوری علاوه بر اینکه زیبایی موقتی را در ارایش روزانه ایجاد می کند، به علت دارابودن خاصیت ضد پیری و جین و چرو، در دراز مدت سلامت پوستتان را بهبود می بخشد. این کرم پودر برند میکاپ فکتوری متناسب با پوست های چرب تولید شده است و از بهترین های موجود در بازار به شمار می رود.

این کرم پودر منحصر به فرد با داشتن نمای نهایی مات و طبیعی، باعث شده که در بین آرایشگرها بسیار محبوب شود. کرم پودر هدی بیوتی ماندگاری بسیار بالا یی دارد و حداقل ۱۵ ساعت روی صورت بدون هیچ نقص و مشکلی ثابت خواهد ماند. استفاده از کرم پودر هدی بیوتی سبب می شود به دلیل بافت نرم و سبکی که دارد پوستی صاف و یک دست داشته باشید. این محصول با رنگ طبیعی و ماتی که دارد مانع از براق از شدن پوست و همچنین ماسیدگی بر روی پوست می‌شود.

کرم پودر فاقد چربی اکستریم کاور پوپا با قابلیت پوشانندگی لک و جای جوش

با توجه به مواردی که در بالا در رابطه با پوست‌های چرب گفته شد؛ انتخاب کرم پودر برای این نوع از پوست، باید با دقت و تحقیق در میان محصولات موجود در بازار انجام شود. قبل از پرداختن به بهترین کرم پودرهای مناسب پوست چرببهتر است بگوییم کرم پودرهای مناسب برای پوست چرب دارای چه ویژگی‌هایی هستند. هوای گرم، آلودگی هوا و سبک زندگی همه و همه عواملی هستند که خرید بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب را دشوار می‌کنند.