بهترین گوشی های اقتصادی در بازار ایران شهریور 1401 تکراتو

در حالت شب جزئیات خوبی را به نمایش می‌گذارد به شرط اینکه سوژه عکاسی زیاد حرکت نکند. پنل پشتی مات طراحی شده که انتظار می‌رود در برابر پذیرفتن لکه و اثر انگشت مقاومت بالایی داشته باشد. اگر روی این موضوع حساس هستید ترجیحا از رنگ‌های روشن انتخاب کنید؛ زیرا کمتر آثار لکه و چربی را به نمایش می‌گذارند. این پنل به 4 دوربین درون یک ماژول مستطیل شکل مات مجهز شده‌است که چیدمان آن‌ها خیلی جدی و منحصر به فرد نیست و در سایر مدل‌های این کمپانی هم پیشتر دیده بودیم. گوشی روی سطوح صاف کمی تکان می‌خورد که این موضوع به سبب وجود ماژول دوربین کاملا طبیعی است. انتخاب یکسان سطح ماژول با بدنه گوشی هارمونی جذابی را به وجود آورده است که نگاه بینندگان را به خوبی متوجه خود ساخته است.

لیست قیمت و مشاوره خرید

این گوشی دارای صفحه نمایش PLS TFT است، در حالی که دوربین‌ها نیز متوسط هستند. به طور کلی، اگر فقط یک گوشی هوشمند سامسونگ می‌خواهید، این گزینه خوبی برای خرید گوشی سامسونگ است. سامسونگ گلکسی A23 دارای مزایایی مانند نرخ تازه سازی نمایشگر تا۹۰ هرتز است.

روی هم رفته گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران حضور گسترده‌ای دارند و به همین خاطر کاربران با خرید این گوشی از لحاظ تعمیرات و خدمات پس از فروش نگرانی کمتری خواهند داشت. در نهایت مانند دیگر فهرست‌های مشابه باید بگوییم انتخاب بهترین گوشی‌ها با توجه به بودجه موردنظر، تا حد زیادی به سلیقه افراد برمی‌گردد. به‌عنوان مثال شاید برای یک کاربر کیفیت صفحه نمایش اهمیت بسیار بیشتری نسبت به تراشه یا دوربین داشته باشد. به همین خاطر در انتخاب چنین فهرستی مطمئنا سلیقه شخصی هم دخیل بوده است ولی به غیر از انتخاب اصلی، چند انتخاب جایگزین هم وجود دارد. با این حال، شاید برخی از گوشی‌های مورد علاقه کاربران در این فهرست دیده نشوند که این موضوع به جلوگیری از طولانی شدن بیش از حد این مطلب برمی‌گردد. در هر صورت در ادامه می‌توانید فهرست بهترین گوشی های اقتصادی ۲۰۱۹ به انتخاب دیجی‌کالا مگ را مشاهده کنید.

معرفی بهترین گوشی ها تا سقف 10 میلیون تومن

بهترین گوشی های اقتصادی در بازار ایران شهریور 1401 تکراتو یک صفحه نمایش روشن تر، یک حالت سینمایی نرم برای فیلمبرداری و عکاسی ماکرو جدید و چشمگیر را اضافه کنید و یک تلفن همه جانبه عالی به این لینک مراجعه کنید خواهید داشت. مدل بالاترین گوشی پرچمدار دنیا از وان‌پلاس یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توانید به‌عنوان جایگزین برای گلکسی S22 الترا یا آیفون 13 پرو مکس درنظر داشته باشید. این گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 1، شارژ 80 واتی و رم حداکثر 12 گیگابایتی خود، از لحاظ مشخصات، هیچ‌چیزی از پیشرفته ترین گوشی دنیا کم ندارد و از لحاظ طراحی هم یک گوشی متفاوت است. شاید حالا و با معرفی آیفون 14 پرو مکس، همه توجهات معطوف به آن گوشی شده باشد ولی آیفون 13 پرو مکس همچنان شایسته عنوان پیشرفته ترین گوشی دنیا است.

  • ناگفته نماند فیلم برداری با این دوربین به دلیل نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه برای کاربران کمی ناخوشایند است.
  • روش‌های زیادی برای باز کردن قفل صفحه دستگاه وجود دارد، اما سریع‌ترین و ایمن‌ترین روش استفاده از حسگر اثر انگشت است.
  • شاید پنل نمایشگر PLS LCD این مدل اندکی شما را دلسرد کند، اما با نیم‌نگاهی به رزولوشن و مشخصات این صفحه نمایش، نظر شما عوض خواهد شد.
  • به همین دلیل اکثر افراد می‌توانند با میزان بودجه خود بهترین گجت را برای خرید انتخاب کنند.
  • یکی از بهترین گوشی سال ۲۰۲۲ با مشخصاتی در حد یک پرچمدار واقعی که حدود ۱۷ میلیون تومان قیمت دارد.
اولین محصولی که در لیست بهترین گوشی اقتصادی قرار دارد، بدون شک سامسونگ a12 است. این محصول یکی از پرفروش ترین و بهترین گوشی اقتصادی 2022 است که توانسته کاربران را به خوبی جذب خود نماید. در یک نگاه کلی به این گوشی ارزان قیمت شاهد صفحه نمایش IPS LCD، پردازنده هلیو P35، دوربین های چهارگانه و باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ 15 وات هستیم.