بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک در سئو سایت و اقدامات لازم برای دریافت بک لینک باکیفیت سئوف-خرید بک لینک گلدلینک

این وب‌سایت پکیج‌های بک لینک متفاوتی را برای کاربران خود مهیا کرده است که بر اساس نیاز خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های این وب‌سایت، فروش بک لینک‌های موقتی و مهمان در وب‌سایت‌های خارجی معروف می‌باشد. از ویژگی‌های خاص خرید بک لینک دائمی باید اشاره کنیم که بک لینک‌ها تاثیر بسیار شگرفی در سئو دارند که عمده‌ترین علت ترغیب شدن افراد برای خرید بک لینک سایت را به خود اختصاص می‌دهند. در همین راستا قصد داریم در ادامه این مطلب به نقد و بررسی چیستی بک لینک و تاثیر بسیار زیاد آن بر کیفیت سایت، رتبه‌بندی موتورهای جستجوگر و سئو بپردازیم تا شما را برای خرید بک لینک معتبر اقناع کنیم. یکی دیگر از سایت‌هایی که به فروش بک لینک‌های ایرانی فعالیت دارد، وب‌سایت بک‌لینک‌فا می‌باشد.

از طرف دیگه نیازی نیست لینک فالو بدید، نوفالو هم اوکیه و چیزی از سایت شما کم نمیشه. یا باید خودتان تک تک وبسایت‌های منتشر کننده رپرتاژ را پیدا و بررسی کنید یا این که از طریق فهرست‌های آماده پکیج مناسب خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید یک محتوا در این شبکه محبوب منتشر کنید و از این طریق برای خود بک لینک بگیرید. لینک‌دادن در انجمن‌ها و صفحه‌های پرسش و پاسخ بسیار متداول است. در این روش‌ کافی است به سوالات جواب دهید یا در موضوعات انجمن‌ها فعالیت کنید و هر وقت موضوع یا سوالی مرتبط با وبسایت شما مطرح شد در پاسخ به وبسایت خود لینک دهید. هرچه صفحه فالوور بیشتری داشته و فعال‌تر باشد امکان این که از طرف گوگل به عنوان یک بک‌لینک قوی شناسایی شود بیشتر می‌شود.

این در حالی است که در مقابل، خرید بک لینک معتبر برای وب سایت شما، در قلمرو سئو خارجی محسوب می خرید و فروش بک لینک (https://goldlink.ir/p/buy-backlink/) گردد. محل قرارگیری لینک تناسب وب سایت با محتوا زمانی مشخص می‌شود که خواننده بتواند به راحتی به محتوای بک لینک شده دسترسی پیدا کند. لینک‌های Contextual از ارزش سئوی بیشتری به نسبت نوار جانبی و یا لینک‌های فوتر برخوردار هستند. این لینک‌ها تنها با یک کلیک خواننده را به سمت محتوای مورد نظر هدایت می‌کنند که در این حالت می‌توان به رتبه‌های بالای گوگل دست یافت.

همه سایت های اینترنتی مثل شما لینک های اسپم زیادی دریافت میکنند و الگوریتم های گوگل در حال حاضر قادر به درک این نوع سایت ها و نادیده گرفتن اثرشان هستند. در نتیجه بررسی و پایش مداوم لینک های خارجی نه تنها به شما کمکی نمیکند بلکه ممکن است موجب از دست رفتن جایگاه و برهم خوردن تعادل لینک های شما شود. هر متن یا تصویری که با کلیک بر روی آن به صفحه دیگری منتقل میشویم لینک نامیده میشود. اگر سایت یا دامنه اینترنتی دیگری به یکی از صفحات شما لینک داده باشد اصطلاحا به آن بک لینک می گوییم. ممکن است لینک شما در محتوای یک مقاله، سایدبار و یا حتی فوتر قرار گرفته باشد. لینک هایی که در محتوای صفحه هستند ارزش بیشتری در مقایسه با لینک های موجود در سایدبار و فوتر خواهند داشت.

تا اینجا می‌دانیم که بک لینک سایت چیست اما نکته مهمی که باید در نظر بگیریم این است که این بک‌لینک باید شامل کلمه کلیدی هدف نیز باشد. هیچ وقت گمان نکنید که چون بک لینک خریداری نموده اید، دیگر هیچ نیازی به سئو داخلی و تولید محتوا ندارید. (اگر هم کسی چنین وعده ای می دهد شک نکنید که 100% دروغ است.) بک لینک اثر بسیار زیادی دارد اما نمی تواند به تنهایی سایت را از صفحه ی ده به رتبه اول صفحه یک برساند! متاسفانه برخی همکاران با چنان دقتی اطلاعات جعلی می دهند که زبان از گفتن آن قاصر است.

در ادامه بر روی هریک از URLهای موجود کلیک کنید تا به وب‌سایت لینک‌دهنده دسترسی داشته باشید. راهنما یا مطلب نوشته شده خود را برای آن‌ها ارسال و از آن‌ها درخواست کنید که لینکی از مطلب شما را در سایت خود قرار دهند. در ابتدا باید صفحات وب، منابع یا کسب و کارهایی را پیدا کنید که به‌روزرسانی نشده باشند یا این‌که به تازگی تغییر کاربری داده و اسم خود را نیز عوض کرده باشند. اگر می‌خواهید با انواع روش‌های افزایش بازدید سایت آشنا شوید، مطالعه مطلب زیر پیشنهاد می‌شود. جوانان فراوانی اخیرا با سرمایه ای اندک اقدام به ایجاد سایت های استارتاپی کرده و تلاش دارند که با صرف کمترین هزینه، رتبه سایت خود را ارتقا دهند.

به طور کلی لینک‌ها به دو دسته‌ی فالو و نوفالو تقسیم می‌شوند که تفاوت‌هایی هم بایکدیگر دارند که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. این مقاله به کوشش رامین محمودی، سمیرا سرباز، حسین بابائی، صفیه منتظری و دیگر اعضای تیم نوین تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم. Ahref، moz و SEMrush مشهورترین سرویس‌های سئو هستند که بخشی از خدماتشان بررسی بک‌لینک‌ها است.

با این کار هم سرعت ایندکس شدن بک‌لینک‌ها بیشتر می‌شود هم از این طریق می‌توانید برای وبسایت خود ترافیک ورودی بگیرید. در کل بک‌لینک برای صفحه‌هایی گرفته می‌شود که می‌خواهیم رتبه بالاتری در نتایج جستجوی گوگل بگیرند. این که چه محتوایی خوب است در یک کلام محتوایی که نیاز کاربر را کامل برطرف کند و برای کاربران مفید باشد. اگر ده‌ها مقاله، صفحه و صفحه محصول دارید باید برای همه وقت بگذارید و تلاش کنید بهتر از رقبا باشند. در انتهای صفحات ویکی‌پدیا و هر نوع ویکی دیگر بخشی به عنوان منابع وجود دارد. در این روش قدیمی مدیران چندین وبسایت به صورت توافقی به یکدیگر لینک می‌دهند.

بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک در سئو سایت و اقدامات لازم برای دریافت بک لینک باکیفیت سئوف-خرید بک لینک گلدلینک