تفاوت پریمیر و افترافکت افترافکت بهتر است یا پریمیر ؟ مقایسه پریمیر و افتر افکت افکت ها

توی تنظیمات Comp برید و تایم رو تنظیم کنین مشکلتون حل میشه برای قسمت دوم سوالتون که میخواین مابین اون دیقه یا ثانیه قرار بدین قسمت پایین چپ تایم لاینتون زوم هست اون رو بکشین تا دید بهتری داشته باشین. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. البته این به معنای پایین بودن هزینه نیست بلکه به معنای شفافیت در قیمت گذاری توسط فریلنسر است. مبلغ پروژه را از طریق سایت کارلنسر و فقط بعد از تحویل نهایی و تایید خروجی پروژه آزاد کنید.سیستم پرداخت امن کارلنسر پشتیبان شما در صورت بروز مشکلات احتمالیست. برخی افراد تصور می‌کنند تنها با داشتن علاقه به صنعت مد و مطالعه می‌توانند به یک طراح حرفه‌ای تبدیل شوند. کسب درآمد دلاری همیشه دوست داشتم از تجربیاتم براتون ویدیو رکورد کنم و از تجربیات بنده در کارها استفاده بشه تا اون اشتباهاتی که…

آشنایی با ابزارهای مکمل برای افت افکت

اگر نیاز به آموزش های بیشتری توی این زمینه یا زمینه های مشابه دارید، به قسمتمحصولات آموزشی سایت بروید، آموزش های عالی رایگان زیادی داریم که می تواند قطعا به شما کمک زیادی کند. گاهی شما به عنوان کارفرما نمی دانید که آیا پروژه مد نظر شما با افترافکت قابل اجرا است یا خیر، در این صورت می توانید با فریلنسر تدوینگر فیلم یا موشن کار مورد نظر خود مشورت کنید. لذت یادگیری با تماشای دوره های آموزش آنلاین در هر زمان و هر مکان دو چندان می شود. ماموریت ما در داناپ برقراری عدالت آموزشی در کشور و کمک به جوانان برای اشتغال بیشتر بوده است.

این ابزار فقط در نرم افزار افتر افکت وجود دارد و در هیچ نرم‌افزار دیگری یافت نمی شود . همانطور که اشاره شد، نرم افزار ادوبی یکی از محصولات کمپانی ادوبی است و از آنجایی که عضوی از مجموعه نرم افزارهای گروه CC این کمپانی است، به راحتی قابلیت همکاری با سایر نرم افزارهای مجموعه CC یا همان Creative Cloud شرکت ادوبی را دارد. برای مثال به راحتی می توان یک پروژه طراحی شده در نرم افزارهایی مانند ادوبی فتوشاپ یا ادوبی ایلوستریتور را به صورت فایل لایه باز PSD یا Ai وارد برنامه افتر افکت کرد.

تفاوت پریمیر و افترافکت افترافکت بهتر است یا پریمیر ؟ مقایسه پریمیر و افتر افکت افکت ها

متحرک سازی عکس در پریمیر یکی از آپشن های این نرم افزار کاربردی می باشد که شما توسط آن میتوانید به اسانی عکس ها و تصاویر ثابت را به حرکت درآورید و آن ها را جذاب تر و گیرا تر کنید. در مقاله متحرک سازی عکس در پریمیر به صورت جامع نحوه حرکت دادن به تصاویر در پریمیر را آموزش داده ایم. قدرت ابزارهایی که با پریمیر به دست می آورید فراتر از آن چیزی است که اکثریت قریب به اتفاق هر ویرایشگر به آن نیاز دارند.

مدیریت فایل در نرم افزار افترافکت و پریمیر به خوبی انجام می‌ شود . اما مدیریت فایل در پریمیر بسیار قوی تر از افترافکت بوده است و برای ویرایش ویدیو های طولانی و تعداد فایل های ورودی زیاد ، بسیار مناسب است و به کاربران توصیه می شود . به طور کلی نرم افزار افتر افکت یک نرم افزار حرفه ای و پیشرفته برای ایجاد جلوه های بصری و تولید انیمیشن های حرفه ای می باشد و بهتر است برای ویرایش و تدوین ویدئوها از نرم افزار پریمیر استفاده شود. یکی از موارد مهم در ویرایش ویدئو، طراحی صفحه عنوان ویدئو است که برای آن افترافکت امکانات گوناگونی مانند گزینه‌های مربوط به پاراگراف و تنظیمات مربوط به فاصله بین حروف را در اختیار کاربر می گذارد.

  • شما با عضویت در سایت می‌تونید نرم‌افزاری رو که باهاش زیاد سر و کار دارید رو به علاقمندی‌های خود اضافه کنید و از طریق گزینه علاقمندی‌ها که در پنل کاربری شما قرار داره با ورود به سایت از آپدیت شدن اون مطلع بشید .
  • ممکن است ساعتها در حال کار کردن با این نرم افزار باشید و در نهایت خروجی کار، فقط چند ثانیه انیمیشن باشد.
  • پلاگین ها در اصل افزونه ها یا نرم افزار های جانبی کوچکی هستند که روی افترافکت نصب می شوند و یک کارایی جدید به حیطۀ کاری نرم افزار اضافه می کنند.

در واقع بسیاری از امکانات طراحی سه بعدی اعم از حرکت دوربین در سه بعد، امکان تصویر برداری سه بعدی و چرخش سه بعدی آبجکت ها در این نرم افزار فراهم است. همچنین پلاگین های قابل نصبی، مختص کار بر روی پروژه های 3D برای این نرم افزار در بازار موجود است که در این زمینه امکانات اضافه ای را در اختیار کاربران این حوزه قرار می دهد. Premiere Pro و After Effects دو نرم افزار پرکاربرد در صنعت تولید ویدئو و فیلم هستند.

آموزش موشن و انیمیشن در افتر افکت

علاوه بر این شما می توانید After Effects را در کنار ابزارهای دیگر مورد استفاده قرار دهید. شما با استفاده از قابلیت ترکیب این نرم افزار می توانید جلوه های 3 بعدی را درون فایل های ویدیویی خود ایمپورت کنید. افترافکت دارای ویژگی ها و عملکردهای متنوعی است که هر صاحب ذوقی را برای خلق آثاری جذاب ترغیب به یادگیری این نرم افزار ادوبی می کند. خوب ، اگر می خواهید یک ویدیو را با هم برش دهید ، افتر افکت مکان مناسب این کار نیست.

با اینکه افترافکت همه این کارها را به خوبی انجام می دهد اما استفاده از آن برای ویرایش فیلم خام مناسب نیست؛ زیرا این نرم افزار فاقد قابلیت های پخش و طرح های مختلفی است که در برنامه های ویرایش فیلم وجود دارد. اگر به ترجمه کلمه After Effects به معنی پس از اعمال افکت‌ها توجه کنیم به این نتیجه می رسیم که این نرم افزار بعد از ویرایش اولیه فیلم خام در زمینه ویرایش به کار می رود. ابزار Adobe After Effects به یک انیمیشن ساز کمک می کند تا کاراکترهای دو بُعدی کارتونی جذابی را طراحی کند یا در جلوه های ویژه از افترافکت به منظور رندر کردن محتوای سه بعدی بهره ببرد. آموزش موشن گرافیک | ریگ سه بعدی با اسکریپت جویستیک اگر شما موشن گرافیست ( موشن گرافیک ) یا انیماتور دوبعدی باشید بطور حتم…

یادگیری این نرم افزار و به دست آوردن این مهارت، اگرچه نیازمند تلاش و زمان قابل توجهی است، اما حاصلی شگفت انگیز، کاربردی و رضایت بخش دارد. آنچه درباره افتر افکت بسیار شگفت انگیز و بی انتهاست، وسعت پلاگین هایی است که می توان بر روی آن نصب کرد و به عنوان امکانات اضافی از آن ها بهره جست. در واقع دنیای بی انتهای پلاگین هایی که برای نرم افزار افتر افکت وجود دارند، می توانند به تنهایی مانند یک نرم افزار جدید، نیازمند ساعت ها آموزش و یادگیری باشند. به طور معمول کار کردن و خلق یک اثر حرفه ای و با کیفیت زمانبر است و نیاز به صبر و حوصله و پشتکار زیادی دارد. ممکن است ساعتها در حال کار کردن با این نرم افزار باشید و در نهایت خروجی کار، فقط چند ثانیه انیمیشن باشد.

به خاطر داشته باشید که چنین ابزارهایی می توانند فقط قابلیت های پیش فرض افتر افکت را خودکارسازی کنند و امکانات جدیدی را در اختیار شما طراحی گرافیک در ایران قرار نمی دهند. اگرچه اسکریپت ها و افزونه ها از لحاظ رابط کاربری با یکدیگر متفاوت هستند اما اسکریپت ها به طور معمول ساده تر بوده و فقط از عناصر رابط کاربری موجود در خود افتر افکت استفاده می کنند. برای مثال شما می توانید جلوه های نورپردازی یا حرکت دود را به ویدیوی خود اضافه کنید.