خرید انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

ابعاد درب بر اساس ابعادِ داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردارِ لولایی تعیین می‌شود. البته با توجه به لولادار بودنِ فریم باید ضخامت لولا از ابعاد داخلیِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت کسر شود تا در زمانِ بسته شدنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و قرارگرفتنِ آن در داخلِ فریم مشکلی پیش نیاید.. پس از کسرِ کسوراتِ ابعادی از ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردار لولایی و تعیینِ چهارچوبه‌ی اصلیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، دو اقدام بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت صورت پذیرد.

دریچه داکت اسپلیت و هرآنچه راب به آن باید بدانید.

همانطور که اشاره گردید انواع دریچه داکت اسپلیت از جمله دریچه بازدید داکت اسپلیت و دریچه دهش هوای داکت اسپلیت برای تسهیل در امر تهویه مطبوع با استفاده از دستگاه داکت اسپلیت ضروری می نماید.دریچه داکت اسپلیت که نقش دریچه بازدید دستگاه را ایفا می کند از یک درب اصلی بعنوان درب بازدید جهت بازدید،چکام،تعمیر و تعویض دستگاه داکت اسپلیت مورد کاربرد قرار می گیرد.دریچه داکت اسپلیت با کاربرد هوارسانی نیز نقش ورود هوای دستگاه را به محیط ایفا می کند. برش اضلاع فریمِ دریچه بازدید فن کویل بر این منوال صورت گرفته و پس از آن نسبت به گوشه زنیِ هریک از این اضلاع اقدام می کنیم.برای اتصال گوشه های کار باید از یک قطعه فلزی بنام کرنر استفاده کرد.این کرنر در واقع نقش جوش را برای اتصال بازی می کند.با تدارک فریم باید جای پیچ ها را بر روی آن ایجاد نمود.این جای پیچ ها، هم می تواند بر روی نمای فریم و هم بر روی دیواره ی فریم دریچه بلزدید فن کویل ایجاد شود. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندیِ لولایی بوسیله قفل زیمنسی باز و بسته می شود.

دریچه هوا سه جهته

انطباق مسیر این شیارها در زیر دستگاه داکت اسپلیت با محل برگشت هوای دستگاه، بسیار ضروری است. از جمله مزایای کانال اسپیرال گالوانیزه ساخت آن در طولهای دلخواه و استفادهی کمتر از اتصالات فلنچی برای ارتباط دو طرف کانال گرد میباشد که در محاسبه کلی قیمت تمام شده، اختلاف واضحی نسبت به کانال گرد با درز طولی ایجاد میکند. برای ابعاد متوسط به پایین از ورق یک میل برای ساخت درب دریچه داکت اسپلیت دریچه داکت اسپلیت استفاده می شود. ضخامت ورق درب از یک میل به بالا (بنا به ابعاد و سایز دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی) قابل تعیین و کاربرد می‌باشد. اتصال درب به فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از ساخت جداگانه‌ی فریم و درب، از مراحل مهمِ دیگر در روند ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت لولایی گل سقفی به شمار می‌آید. این اتصال توسط یک لولای ورقیِ ظریف ولی محکم صورت میگیرد تا هم نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از تکمیل، زیبا و شیک نمایان گردد و هم در زمان کاربرد و باز و بستن درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، مشکلی در استحکام و ایستایی دریچه بازدید داکت اسپلیت مشاهده نگردد.

این دریچه ها انواع مختلفی دارند که هر کدام بسته به ویژگی هایی که دارند برای نوع و مکان خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال نوع لولایی آلومینیومی این دریچه‌ها به وسیله لوله به سقف متصل شده و دریچه آن نیز از جنس آلومینیوم تولید می شود. این دریچه بازدید تاسیسات در پایین دستگاه داکت اسپلیت بر روی کلافی که برای آن در نظر گرفته شده تعبیه و استفاده میشود.

فروش و تعمیر انواع المنت و هیتر برقی و ترموستات

عرص گریل و تعداد گریل های روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به قدرت مکشِ دستگاه داکت اسپلیت مربوط است، یعنی هرچه قدرت مکش دستگاه بالا باشد تعداد گریل های ایجاد شده در بدنه درب دریچه بازدید بیشتر می شود، گاهی اوقات این گریلها در یک ردیف و بعضی اوقات در دو ردیفِ موازی روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می شود که هوای لازم برای مکش دستگاه به وفور و میزان مورد نیاز در دسترس دستگاه قرار گیرد. اگر قرار باشد یک ردیف گریل روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد شود این یک ردیف را هم می توان در آکس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و هم در یک سومِ عرضِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد نمود.محل ایجاد گریل روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت دلایل مختلفی دارد که از جمله مهمترین دلایل می توان به نزدیکیِ مجرای ورود هوا به نقطه ی مکنده ی دستگاه اشاره کرد. اگر در فضایی دیوار ها و کف با چوب دیزاین شده باشند، برای تناسب در نمای داخلی بهتر این است که از دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی یا ام دی اف با پوشش رنگ ضد آب استفاده گردد. دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی ماهیتاً از ام دی اف ساخته می‌گردد و به بازار ارائه می‌شود.

اگر برای دمش هوای دستگاه های تهویه مطبوع از دریچه اسلوت استفاده شده باشد، جهت هماهنگی و تناسب بیشتر در طراحی داخلی از دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت استفاده می شود. این مدل از یک فریم و درب تشکیل شده است که روی بدنه درب یک دریچه بازدید طرح اصلی نصب شده است. پس از مشخص شدنِ ابعادِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از یک ورق الومینیوم برای ساخت این درب استفاده میکنیم.ضخامت این درب در سایزهای متوسط به پایین یک میلیمتر و در ابعاد بالاتر از ضخامت های بیشتر استفاده می گردد. ■ امکان استفاده از دریچه بازدید داکت اسپلیت در تمام فضاهایی که در آن دستگاه فن کویل سقفی استفاده نصب شده باشد. اما در دریاچه مدل های لولایی به خاطر محدودیت در نصب حالت پیش از رو استفاده می‌شود.

خرید انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا با توجه به نیاز به کاربرد محصولاتی از جنس پلیمری در محیط های مختلف برای جلوگیری از امکان اکسیدشدن فلزات و یا طبله کردن چوب در برابر رطوبت موجود در محیط، کاربرد متریالی همچون پی وی سی از اهمیت شایانی برخوردار است.در واقع دریچه بازدید داکت اسپلیت پی وی سی در محیط های مرطوب و شرجی مورد استقبال کارفرمایان و مهندسین قرار گرفته است.مدل های مختلفی نیز برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت بنا به نیاز دستگاه توصیه می گردد که در ابعاد مختلف قابل تولید و عرضه می باشد. جنس این دریچه بازدید داکت اسپلیت از چوب (ام دی اف) بوده و با روکش پی وی سی یا رنگ پلی اورتان پوشیده میشود. این دریچه چوبی بنا به ماهیت چوبی و امکان برش و فرم پذیری بیشتر ام دی اف در دستگاه سی ان سی، میتواند دارای فرمها و شکلهای متنوعی باشد. این محصول نیز با توجه به نیاز در طرح ها و رنگ های متنوع قابل تولید و عرضه است. پس از نصب و راه اندازی این سیستمهای تهویه مطبوع، با توجه به نیاز به بازدیدهای دوره ای برای چکاپ، تعمیر و یا در بعضی موارد تعویض دستگاه و نیز برای محفوظ نگهداشتن آن از دید عمومی، به یک درب به عنوان دریچه بازدید داکت اسپلیت نیاز خواهد بود. این نوع دریچه مانند دریچه اول می‌باشد با این تفاوت که دارای شیار می‌باشد و قاب آن نیز ازروفیل با کیفیت تولید شده است و دلیل نام گذاری این محصول به دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب شیار دار لولایی این می‌باشد که روی آن شیار هایی در طول 9 در 18 سانتی متر ایجاد می‌شود درب این دریچه توسط لولا به فریم متصل می‌باشد.

  • این دریچه بازدید داکت اسپلیت ماهیتاً از پی وی سی ساخته می‌شود.بنا به شکل پذیریِ pvc توسطِ دستگاههای سی ان سی می‌توان نقوش و طرح های جذاب و دکوراتیوی را روی آن اِعمال کرد.
  • این دریچه‌ها بر زیبایی منازل اضافه می‌کنند و برخلاف دستگاه‌های تهویه دیگر ظاهر دیوارها و سقف را بر هم می‌زنند.
  • دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده را می توان هم بصورت پیچ از رو و هم بصورت پیچ از داخل( پیچ مخفی) ،در جای خود نصب نمود.
  • با اتصال درب به فریم دریچه داکت اسپلیت و دیگر امور اولیه ی ساخت،نوبت به عملیات رنگ می رسد.نوع پوشش دریچه داکت اسپلیت گل سقفی لولایی از رنگ پودری استاتیکِ کوره ای در کد رنگ های متنوع می باشد.از ویژگی های رنگ کوره ای هم میتوان به نقش زیباییِ ساختار دریچه داکت اسپلیت اشاره نمود و هم به نقش حفاظتی رنگ تاکید نمود که باعث محافظت ساختار بیرونی و درونیِ دریچه داکت اسپلیت در برابر ضربه و خراش می باشد.
  • برای جلوگیری از ایجادِ هرگونه صدمه‌ یا آسیب به بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی، پس از خارج کردنِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت از کوره باید بلافاصله از کاورِ پلاستیکیِ ضخیم و ضربه گیر باید برای محافظت دریچه بازدید داکت اسپلیت در برابر ضربه ‌یا صدمات احتمالی استفاده کرد تا دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت سالم و تمیز به پروژه و محل نصب منتقل شده و همزمان با مراحل نصب، از کاورِ خود باز و تدر محل خود تعبیه شود.