خرید پرچم ساحلی بادبانی با قیمت ارزان پرچم درفش

تولید این مدل پرچم ها توسط مجموعه چاپ مهام در ابعاد و سایز های مختلفی برای شرکت ها جهت استفاده تبلیغاتی در ساحل انجام می شود. پرچم بادبانی ایستاده تبلیغاتی بیشتر به صورت ایستاده به کمک یک پایه بلند در کنار ساحل قرار می گیرد. نظیر خرید پرچم ساحلی بادبانی داشته باشید و با نحوه چاپ و فروش این پرچم بیشتر آشنا شوید. پرچم های تبلیغاتی ساحلی در سایز و ابعاد مختلف جهت تبلیغ فعالیت شرکت ها در سواحل مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با نحوه تولید پرچم ساحلی

اهتزاز پرچم ساحلی نمایشی به یاد ماندنی برای مخاطبین جهت تبلیغ محصول، لوگو یا پیام شما فراهم می آورد. برای اینکه بتواند از تبلیغات محیطی خود بیشرین استفاده را کنید پیشنهاد ما پرچم ساحلی هستش. جنس پارچه به کار رفته شده راشل است که چاپ آن به روش دیجیتال صورت می گیرد. جنس پایه استند پرچم ساحلی سامورایی فلز و آلیاژ خالص و وزن آن 8 کیلوگرم است همین امر باعث شده ایستایی پرچم ساحلی خوبی داشته باشد. هر کسب و کاری برای آنکه بتواند پیشرفت کند لازم است تبلیغات انجام دهد.

این بدان معنی است که پلی استر دوام بالاتری نسبت به مواد استاندارد دارد. وقتی صحبت از کیفیت مواد می‌شود فقط بهترین‌ها را برای پرچم خود انتخاب کنید. پیشنهاد ما پلی استر ۱۱۰ گرم می‌باشد که از ۱۰۰% پلی استر ساخته شده است و این ماده در برابر پارگی مقاوم است. پرچم ‌های بادبانی معمولاً در برابر اشعه ماوراء بنفش، باد و آب و هوا مقاوم هستند.

قیمت پرچم ساحلی

آن‌ها را می‌توان به راحتی شستشو کرد و در صورت نگهداری مناسب به مدت ۲ تا ۳ سال قابل استفاده است. نگاران بزرگترین مرکز استند های نمایشگاهی در کشور است که از سال 1377 با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع به فعالیت نموده است. همچنین محصول جدید شرکت نگاران به نام غرفه سازی سبز، یک مجموعه استند با ویژگی‌های فوق‌العاده است، که نمونه‌های اجرا شده آن در نمایشگاه دائمی ما و در صفحه غرفه سازی چمدانیقابل مشاهده است.

این نوع پرچم در واقع سبک، جمع و جور، خوش دست، حمل و نقل آسان و به همان اندازه آسان و سریع است. پرچم ساحلی یک تابلوی راهنما ایده آل برای معرفی خود در بین همکاران در محل و ارائه بهینه شرکت یا برند خود به مشتریان یا تامین کنندگان بالقوه است. خرید پرچم ساحلی برای استفاده در رویدادهای ورزشی، مراکز خرید، فرودگاه‌ها یا نمایشگاه ‌های تجاری ایده‌آل است. طیف وسیعی از پایه‌ های سفارشی وجود دارد که چه در برف باشید، چه در ساحل، چه روی چمن یا بتن، نصب آن آسان است. امروزه حتی در تبلیغات ساده جلوی مغازه، کارگاه ها، صنف های سیار و….

چاپ پارچه

در حال حاضر بارنگ تولید کننده انواع پرچم های بادبانی با بهترین کیفیت در ایران است. شما می توانید برای دریافت قیمت روی لیست قیمت انواع پرچم کلیک کنید. بارنگ بزرگترین تولید کننده و مرکز چاپ پرچم در ایران به شما این اطمینان را می دهد که همیشه کیفیت را سر لوحه کار خود قرار می دهد.

  • پرچم ساحلی یکی از انواع پرچم است که بسیار چشم گیر و پر مخاطب است.
  • این پرچم ها حتی از استند رول آپ، هدایای رومیزی و سایر ابزارآلاتی تبلیغاتی نمایشگاه بشمار میرود.
  • اطمینان حاصل کنید که توجهی که به پرچم‌های ساحل شما می‌شود، هدر نمی‌رود.
  • کاربرد این پرچم ها در اروپا و آمریکا و آسیای شرقی بسیار زیاد است؛ زیرا آن ها به خوبی می دانند که پرچم ساحلی چقدر در رونق بخشیدن به کسب و کار آن ها دارای اهمیت است.

جنس پرچم ساحلی نخی و نازک است و با توجه به شرایط جوی متغییر است و معمولا پارچه ای که برای ساخت پرچم ساحلی به کار می رود ، ژرسه است. فروش پرچم بادبانی با یک میله فلزی، کیف حمل جمع و جور و یک پایه محکم برای تنظیم کردن و بدون توجه به آب و هوا در دسترس است‌. شرکت چاپ پرچم بارنگ با چندین سال سابقه پر افتخار در زمینه چاپ پرچم در حال خدمات‌رسانی به ایران عزیز است و تا جای ممکن این کار را بصورت حرفه‌ای و با کیفیت بالا انجام می‌دهد. همانطور که اشاره شد ما طرح پرچم را آنقدر باید متنوع در نظر بگیریم که هر بیننده ای را مجذوب خود سازد . از دیگر طرح های جدید پرچم ها به چاپ پرچم قطره ای نیز اشاره میکنیم که طرحهایی بسیار زیبا و قیمتهایی مناسب دارد . پرچم های بادبانی یا همان ساحلی معمولا در فضاهای باز و یا محیط های داخلی بزرگ استفاده می شود.

خرید پرچم ساحلی بادبانی با قیمت ارزان پرچم درفش

این پایه پایداری را افزایش می‌دهد (زیرا می‌توان آن را با آب یا ماسه پر کرد) اما برای استفاده در بادهای شدید مناسب نیست. در بادهای شدید با شدت ۵ توصیه می‌کنیم از پایه متقاطع L فلزی با شاخه‌های کف استفاده کنید تا پرچم‌های سفارشی خود را در جای خود ثابت کنید. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد ارائه فوری همه پاسخ‌ها نیست اما مطمئن شوید که مواد مناسب را انتخاب می‌کنید.

وزن پرچم 1 کیلوگرم است که روی پایه استند با وزن 8 کیلو گرم نصب می شود. (توضیح اینکه به دلیل ایستایی بهتر پرچم در مقابل باد و … سعی بر این شده است تا از پایه ی سنگین استفاده شود). محبوبیت استند پرچمی ساحلی بادبانی به گونه ای است که می توانید در تبلیغات مشاغل اروپایی، آمریکایی، آسیای شرقی و غیره نیز آن را مشاهده کنید که به دلیل نوع دیزاین، قیمت و کارایی در سطح جهانی مخاطبان بسیار دارد.

اشکال مختلفی برای پرچم بادبانی ابداع شده که می توان به دو شکل اصلی بادبانی و اشکی نام برد. درباره تولید پرچم بادبانی می توان گفت که مناسب برای محیط بیرون، فروشگاه ها، مراکز خرید، مراکز درمانی، مراکز تفریحی و … می باشد ، که به خوبی می تواند نشان دهنده مکان و نوع فعالیت شما باشد. همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد امروزه بسیاری از افراد با توجه به بودجه در اختیار خود می توانند بهترین و زیباترین پرچم ساحلی را سفارش دهند. اگر شما نیز قصد خرید و سفارش را دارید می توانید با همکاران ما در تماس بوده وبا ارائه طرح اولیه خود یکی از بهترین و شیک ترین پرچم ساحلی را دریافت کنید.