خرید کابل آیفون لایتنینگ iPhone اصلی پخش تکنوسان

از آنجایی که اکثر این کابل‌های لایتنینگ به اصطلاح تقلبی به‌طور انبوه در کارخانه‌های ناشناس خارج از کشور تولید می‌شوند، کنترل کیفیتی به اندازه کابل‌های تولید شده توسط اپل یا شرکت‌های شخص ثالث تایید شده وجود ندارد. این بدان معنی است که کابل شما ممکن است پس از استفاده کم از هم جدا شود یا پاره شود، و حتی اگر اینطور نباشد، ممکن است مشکلی در داخل کابل ایجاد شود و کابل را کاملاً بی استفاده کند. • کابل اصلی این اداپتور دارای یک لایه محافظ در مقابل امواج مغناطیسی می باشد که شارژر ها غیر اصلی این ویژگی را نخواهند داشت. هم چنین این کابل دارای توانایی شارژ سریع را نیز دارا است.و هم چنین دارای توانایی انتقال سریع تر اطلاعات نسبت به مابقی کابلها با مبدل لایتینینگ را خواهد داشت. این کابل قابلیت انتقال اطلاعات را خواهد داشت و به راحتی و بدون هیچ گونه مشکل می توان اطلاعات خود را جابجا کرد و موبایل خود را به برنامه هایی مثل itunes و غیره وصل کرد و از آنها استفاده نمود . کمپانی اپل برای شناسایی محصولات اورجینال خود در طراحی آن ها اقدامات خاصی انجام داده است که شامل شیار های لیزری طلایی یا نقره ای رنگ بروی سری کانکتور ها می باشد.

این کابل بسیار باکیفیت بوده و مقاومت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. طول آن یک متر است و می‌توانید در کنار میز کار خود از آن استفاده کنید. این کابل دارای نماد MFI به معنای ساخته شده برای آيفون و آيپد می باشد. نه تنها برای شارژ گوشی، بلکه برای انتقال اطلاعات نیز می‌توانید از این کابل استفاده کنید. انتخاب لوازم جانبی از برندهای معتبر دنیا باعث می‌شود عمر مفید محصول خریداری شده بیشتر از سایر نمونه‌های بی‌کیفیت دیگر باشد.

دقت داشته باشید که این شیار ها بدون هیچ گونه برآمدگی یا لبه های مدور طراحی شده اند و به این ترتیب حتی با دست کشیدن روی آن نیز شاهد سطح صاف و صیقلی خواهید بود. هنگام خرید آداپتور، بهترین راه برای مقایسه آن با مدل کارتونی تلفن‌های آیفون است که باید از نظر رنگ، نوشته، وزن برابر باشد. ما در فروشگاه تک خرید سعی بر آن داریم تا با در اختیار گذاشتن تنوع بالایی از کابل ها در اختیار شما به شما کمک کنید تا یک خرید خوب و آسان را تجربه نمایید و همچنین بر اساس نیاز خود یک کابل با کیفیت را خریداری نمایید. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم.

این کابل دارای استاندارد MFI بوده و درزمان استفاده هیچ خطری شما را تهدید نمی کند. این استاندارد که مخفف عبارت «ساخته‌شده برای آیفون، آیپد و آی‌پاد» است، نشان‌دهنده‌ی این است که شرکت اپل کابل را به‌عنوان محصولی مناسب و قابل‌اطمینان به رسمیت شناخته است. این بدین معنی می باشد که سری لایتنینگ این کابل با کابل اصلی درون جعبه هیچ تفاوتی ندارد فقط از نظر طول و ظاهر و کیفیت ساخت با کابل اصلی متفاوت است. این کابل با کیفیت برای انواع گوشی های آیفون قابلیت استفاده دارد. بسیاری از فروشندگان با ارائه کابل شارژر آيفون تقلبی به مشتری باعث شدند که انتخاب کابل لایتنینگ به عنوان یک چالش مهم برای کاربران باشد.

کابل شارژر ایفون مدل MD818zm/A

یکی از بهترین آداپتورهای دیواری آیفون، مدل 20 واتی که حداکثر جریان خروجی آن 3 آمپر است. این مدل که با اکثر گوشی‌ها و تبلت‌های آیفون سازگار است، از یک درگاه تایپ سی برخوردار است تا بتوان کابل شارژ iPhone را به آن متصل و گوشی موبایل را با آن شارژ کرد. شارژر آیفون مدل Mage Safe یکی از بهترین شارزرهای بیسیم برای گوشی‌های اپل است. این محصول توسط خود اپل طراحی شده است و از همین رو کاربرانی که قصد استفاده از فناوری شارژ بی سیم دارند، اولین گزینه برای خرید، شارژر آیفون مدل Mage Safe است. کابل شارژر آیفون ایکس 1 متری از نوع USB به Lightning قبل از خرید حتما گزینه‎‌ی نوع درخواست را انتخاب کنید. کابل شارژ اصلی آیفون 8 از نوع USB به لایتنینگ به طول 1 متر قبل از خرید حتما از گزینه نوع درخواست، محصول خود را انتخاب کنید.

کابل شارژ VIDVIE مدل CB411i

مدل‌های قدیمی مثل آیفون ۶ را اگر به شارژر آیپد وصل کنید، می‌توانند با سرعت بیشتری شارژ شوند. شارژرهای دارای پورت USB-A که در اکثر جعبه آیفون‌ها وجود دارد، فقط می‌توانند ۵ وات انرژی تحویل دهند، درحالیکه شارژرهای موجود در جعبه آیپد می‌توانند ۱۰ وات یا حتی ۱۲ وات انرژی را تحویل دهند (بستگی به نوع آیپد دارد). تبلت‌های نسل جدید سامسونگ گلکسی هم از کابل‌های شارژر نوع USB-C استفاده می‌کنند. پایین وب سایت نماد اعتماد الکترونیک قرار دارد با کلیک روی اینماد شما وارد صفحه مشخصات ما در سایت وزارت صنعت معدن می شوید، با بررسی سابقه ما و مشخصات ما می توانید اطمینان کافی را بدست آورید.

اپل محصولاتی همچون گوشی موبایل هوشمند، لپ تاپ‌های بسیار جذاب، مینی پی سی و لوازم جانبی‌های مختلفی همچون ساعت هوشمند و هندزفری را روانه‌ی بازار کند. کابل شارژ نیز یکی دیگر از مواردی است که این کمپانی نام آشنا تولید می‌کند و این کابل وظیفه انتقال انرژی از شارژر به گوشی آیفون شما را دارد. کابل شارژ اپل اصل یکی از موارد ضروری است که دارندگان گوشی اپل باید آن را داشته باشند و تا بتوانند دستگاه‌هایشان را شارژ کنند. اگر قصد خرید کابل شارژ اپل اصل را دارید، فروشگاه آریا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید باشد. کابل لیتو یک محول باکیفیت است که بهترین گزینه برای محصولات شرکت اپل می‌باشد.

خرید کابل آیفون لایتنینگ iPhone اصلی پخش تکنوسان

گاهی ممکن است در محل کار یا اماکنی به غیر از خانه از شارژر استفاده نمایید که در این حالت پیشنهاد می کنیم در زمان خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 مدل های بلند آن را انتخاب نمایید که در همه شرایط بتوانید از آن استفاده کاربردی داشته باشید. با توجه به موارد گفته شده و نکات لازم در نگه داری کابل، بهترین کابل از نظر مجموعه سیب تیپ، کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ اپل طول 2 متر می باشد. برای این انتخاب بررسی های متعددی صورت گرفته و در میان کابل های فراوانی که وجود دارد، این کابل به عنوان بهترین کابل انتخاب شده است. امیدواریم با انتخاب کابل شارژر آيفون مناسب بتوانید چندین سال از آن استفاده کنید. یکی دیگر از بهترین و پرفروش‌ترین کابل‌ شارژر آيفون موجود در بازار، کابل شارژ 1.2 متری TYPE-C به LIGHTNING باسئوس مدل CAGD می‌باشد.

خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم. در این راه با حمایت شما، همواره به دنبال کابل شارژر گوشی موبایل پیشرفت خواهیم بود. از همین رو به کاربران توصیه می‌شود که هیچگاه به دنبال خرید محصولات ارزان نباشند. چراکه اکسسوری‌های کمپانی اپل معمولا گران هستند و برای خرید آن‌ها باید پول بیشتری را پرداخت کرد. امروزه محصولات تقبلی و غیره اصل مخصوصا در مورد گوشی‌های اپل بسیار زیاد است. محصولات غیر اصل و تقلبی شاید از نظر هزینه مقرون به صرفه باشد، اما قطعا ضررهای جبران ناپذیری را به گوشی‌های آیفون وارد می‌کند.

اگر سوکت فلزی صاف، تک قطعه و طلایی رنگ باشد، کابل اصل است ولی کابل‌های فیک سوکت تیره یا نقره‌ای، نامنظم و تکه تکه دارد. شارژر (Apple iPad Pro 12.9 (2020 شامل یک آداپتور با خروجی 18W و کابل USB-C to Type-C اپل هست. شارژر (Apple iPad Pro 11 (2018 با توان خروجی 18 وات و جریان خروجی 3 آمپر ، به همراه یک کابل USB-C to Type-C درون جعبه‌ی این آیپد به بازار ارائه شد. برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید. حتی اگر تراشه شارژ از صدمه دیدن جلوگیری کند، نوسانات پتانسیل آسیب رساندن به سایر اجزای داخلی، از پردازنده گرفته تا باتری گوشی را دارد. کانکتور USB تقلبی نسبت به کانکتور اصلی که کاملاً صاف است، ناهموارتر است.