دریچه بازدید چیست؟ از انواع تا کاربرد از فاضلاب تا کف!

لولایی و وزنی ساخته می شود و با رنگ کوره ای الکترواستاتیکاندود شده است. لوله خرطومی الاستومری با انعطاف پذیری بسیار زیاد در سیستم های تهویه ی مطبوع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری استفاده می شود. در صورت کم بودن این فاصله امکان عدم بهره برداری از این دریچه بازدید وجود نخواهد داشت. قاب یا کلاف زیر کار دریچه بازدید به طور دقیق و بدون در نظر گرفتن بادخور محاسبه شود . توجه داشته باشید که این شیر را می توان به صورت معمولی و با توجه به شرایط رنگ آمیزی کرد.

  • لازم به ذکر می‌باشد انواع دریچه بازدید پلاستیکی در ابعاد استاندارد(۱۵×۱۵ و ۲۰×۲۰ و ۲۵×۲۵ و ۳۰×۳۰ و همچنین ۳۰×۲۰) تولید و عرضه می‌شود.
  • هنگام انتخاب این دریچه ها باید به مکانی که می خواهید از دریچه بازدید فن کویل مورد نظر خود در آن استفاده کنید؛ دقت نموده و بهترین و مناسب ترین انتخاب ر ا انجام دهید.
  • گاها این امر ممکن است که فرد مالک به شخص دیگری وکالت فروش می دهد، در این وضعیت نیز می بایست تا حتما مدارک وی از دفتر اسناد رسمی تایید شود در غیر این صورت وکالت دارای اعتبار لازم نخواهد بود.

مطلبِ دیگر اینکه، حتما باید از لولا و یراق آلاتِ مناسب برای درب دریچه بازدید استفاده گردد. سطح دریچه بازدید چوبی را هم می‌توان به صورت رنگ پلی اورتان و هم به صورت لایه‌ی روکش،وَکیوم کرد. دریچه بازدید چوبی را نیز می‌توان به صورت دیواری و بعضاً به صورت سقفی استفاده کرد.

دریچه بازدید چیست؟ از انواع تا کاربرد از فاضلاب تا کف! این کار با روش رنگ کوره‌ای از جنسِ پودری استاتیک با انتخاب رنگِ دلخواه انجام می‌گیرد و پس از پاشیدنِ پودر رنگ استاتیک ،دریچه بازدید در داخل کوره قرار می گیرد و رنگِ آن به صورت کامل در درجه حرارتِ خاصی اصطلاحاً پخته می‌گردد. پس از مرحله رنگ و کوره، دریچه بازدید با احتیاط بر روی میزکار قرار گرفته و سپس با کاورِ پلاستیکی بسته بندی و دریچه بازدید آماده تحویل می‌شود. دریچه بازدید فنکویل شیاردار نیز به دوصورتِ لولایی و وزنه ای قابل تولید و عرضه است.

وجود انواع فیوز برق در محل ورود یا آشپزخانه ساختمان‌ها امری مرسوم بوده و با ساخت دریچه بازدید با متریال خاص به شیک شدن فضای داخلی کمک کنید. همچنین این مدل دریچه قابلیت نصب بر روی انواع دیوار اصلی، دیوار کاذب، سقف اصلی و سقف کاذب جهت ایجاد پوشش مناسب و بهبود جریان هوا دارد. گروه صنعتی تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه تولید انواع محصولات سیستم هوارسانی، خنک‌سازی و حرارتی بهترین محل برای خرید لوازم مورد نیاز کانال کشی داکت اسپلیت در کشور است. با خرید تمامی محصولات مورد نیاز بدون وجود هیچ‌گونه واسطه‌ای شاهد پایین آمدن هزینه نهایی شده و از طرفی از بهترین و مرغب‌ترین لوازم تولید شده در کشور بهره ببرید. جهت ارتباط با نماینده فروش تهویه سان با شماره تلفن … تماس گرفته یا در برنامه واتس‌آپ به وی پیام ارسال نمایید. همان‌طور که در قسمت‌های قبلی مطالعه نمودید برخی از دستگاه‌های فن کوئل یا داکت اسپلیت به حجم هوای بیشتر نیاز داشته و برای تامین آن می‌توانید از دریچه بازدید مختلط بهره ببرید.

تولید دریچه بازدید کناف

درصورتی می توانید بهترین خرید را داشته باشید که از افراد متخصص اطلاعات دقیقی بگیرید و ابعاد درست و نوع جنس و نحوه باز و بسته شدن درب را مورد توجه قرار دهید. در اماکنی که نیاز به تهویه وجود دارد اما کمبود فضا و نیاز به زیبایی است باید از دریچه بازدید مخفی استفاده کنید تا از هوای تازه و مطبوع و زیبایی فضا لذت ببرید. مهمترین و بیشترین کاربرد دریچه بازدید در مرکز بخش های تاسیسات برقی و مکانیکی مانند سیستم های آب و فاضلاب است که این نوع از دریچه کاربرد فراوان دارد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت با درب خطی لولایی

داشتن یک سیستم تهویه مطبوع مناسب برای ساختمان ها امری کاملا ضروری و مهم می باشد.که… که انتخاب یک دریچه تامین هوای مناسب امری مهم می باشد.که به داشتن هوایی خوب در ساختمان کمک شایانی میدریچه های تنظیم هوا به طور کلی به 4 دسته دریچه رفت و دریچه برگشت و میتوانید محصولات مربوطه را تهیه نمایید. برای دستیابی به بهترین نتیجه می توانید اجرا و نصب انواع دریچه دسترسی کناف (کی پلاس پارس) را به متخصصان شرکت آدلی آرا بنا بسپارید.

جهت ارتباط با نماینده فروش تهویه سان با شماره تلفن …