رپورتاژ آگهی چیست ؟ تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت ‌ خرید رپورتاژ آگهی ارزان-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

بسیاری از بازدیدکنندگان به دنبال مطالبی هستند که با خواندن آن‌ها، مشکلی را حل کنند که با مطالعه شخصیت مخاطب، به خوبی می‌توانید به سوالات و پاسخ‌های مورد نیاز او دست پیدا کنید. رپورتاژ آگهی مانند یک اسب تروآ (تروجان) عمل می‌کند و خوانندگان نباید متوجه تبلیغی بودن محتوا شوند چراکه آن‌ها علاقه‌ای به مطالعه تبلیغات ندارند و در عوض می‌خواهند به ازای وقت صرف شده، مطلبی یاد بگیرند. رپرتاژ خبری، همان‌طور که از نامش هم پیداست، یک شیوه تبلیغاتی است که اتفاقا بسیار هم موثر است. تولید و انتشار ریپرتاژ خبری، شیوه‌ای است که هم برای تولیدکننده آن رپورتاژ (که در واقع همان صاحب برند است)، هم برای وب‌سایت منتشر کننده آن و هم برای مخاطبانی که آن را می‌خوانند مفید است. در ادامه به توضیح سود و کاربرد رپورتاژ آگهی برای هر یک از سه دسته ذکر شده یعنی برند تولید کننده رپورتاژ، وب‌سایت منتشر کننده و بازدیدکننده خواهیم پرداخت.

هزینه رپورتاژ چقدر است؟

در نتیجه، این داستان شامل آغاز، میانه و انتهای داستان خواهد بود و مساله مورد نظر در داستان نیز به طور کامل توسط کالا یا خدمات حل می‌شود. از ‌آن‌جایی که رپرتاژ آگهی همانند یک مقاله کامل (۶۰۰ – ۲۰۰۰ کلمه) است باید طول آن را نیز متناسب با یک مقاله در مجله در نظر بگیرید. تا حد ممکن باید داستان طرح شده را به صورت خلاصه بیان کنید و نیازی به بیان جزئیات نیست. طول رپورتاژ آگهی خود را نیز به گونه‌ای تنظیم کنید که در طول ۶۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه تمامی بخش‌های گفته شده در بالا لحاظ شوند. این نکته را نیز در نظر داشته باشید برای این‌که سطح تعامل مخاطب با محتوای تولیدی را بیشتر کنید، طرح سوالاتی کوتاه در قالب کوییز پیشنهاد می‌شود. به طور مثال، در این رپورتاژ اگهی، در ابتدا سوالاتی مطرح می‌شود تا سطح دانش خواننده در رابطه با بازیافت محصولات سنجیده شود و در ادامه، اطلاعاتی در رابطه با بازیافت و نحوه کاهش تولید کربن ارائه خواهد شد.

تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه فناوری اطلاعات را گرد هم آورده‌ایم تا بهترین و کامل‌ترین مقالات و آموزش‌ها را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار دهیم. اما باید در تولید محتوا رپورتاژ به موارد متعددی توجه داشته باشید. استفاده از عناوین جذاب بسیار مهم است و بر مخاطب شما اثر می‌گذارد.

افزایش ترافیک سایت و سرنخ فروش

در ثانی آن ها به اعتبار این سایت های بزرگ اعتماد دارند و شما را تایید خواهند کرد و علاقه پیدا می کنند وارد سایت شما شده و از محصول شما خریداری کنند. اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد مخاطبان به رسانه‌ها، رپرتاژ آگهی‌ها بسیار مؤثر است.

تا حد امکان بکوشید عنوان مطلب شما به مخاطب نشان ندهد که با یک رپورتاژ آگهی روبه‌روست. مثلاً مطلبی با تیتر «با بهترین شرکت مشاوره مدیریت ایران آشنا شوید» نخوانده نشان می‌دهد که برای انتشار آن پول داده شده است. اما همین مطلب می‌تواند با عنوان‌های نرم‌تری مانند «پنج معیار برای انتخاب شرکت مشاوره مدیریت مناسب» منتشر شود و مقاومت کمتری هم ایجاد کند.

توازن بین محتوای تبلیغاتی و ارائه اطلاعات

این امر باعث می‌شود تا کسانی که رپورتاژ آگهی مرتبط با کسب‌وکار شما را مشاهده می‌کنند با برند شما آشنا شوند. معمولا سایت‌هایی که از رتبه خوبی در گوگل برخوردار هستند ، اقدام به انتشار وخرید رپورتاژ آگهی می نمایند. البته بدیهی است که صاحبین کسب و کار نیز این سایت ها را برمی گزینند . زمانی که شما در این سایت ها اقدام به انتشار رپورتاژ می نمایید، چند تا لینک به سایت شما می بخشد. این کار منجر به آن شده که گوگل به سایت شما اعتبار داده و رتبه شما را بهبود می بخشد.

  • در متن نوشتار حتما به وِیژگی خاص محصول تاکید کنید تا بتواند کنجکاوی مشتریان را تحریک کند.
  • رپورتاژ آگهی نیز ممکن است شبیه تمامی روش‌ های دیگر تبلیغاتی ایراداتی داشته باشد اما مزایای آن بسیار بیشتر می باشد و این که برای این روش تبلیغاتی برای همه نوع از کسب و کارها قابل بهره برداری می باشد.
  • البته اکثر مواقع سایت‌های خبری برای انتشار رپورتاژ توصیه نمی‌شنود.
  • مشتری گرامی، برای سفارش رپورتاژ آگهی لطفا فایل رپورتاژ خود را بارگذاری و یا در صورت نیاز با انتخاب گزینه تولید محتوای رپورتاژ آگهی، تولید محتوا را نیز به نویسش بسپارید.
  • هرچقدر که در یک رپورتاژ آگهی تعداد بک لینک‌های موجود بیشتر شود، اعتبار منتقل شده به هر یک از بک لینک‌ها کاهش می‌یابد.

از دیگر مزیت‌های تبلیغات با رپورتاژ، کمک به برندینگ کسب و کار است. هر چقدر که بازدیدکننده‌های بیشتری در سایت‌های معروف خبری و محتوایی، اسمی از برند یک سازمان را بشنوند، سهم صدای آن برند بیشتر شده و برند بزرگتری ساخته می‌شود. همچنین اعتبار برند بین کسانی که از قبل آن را می‌شناخته‌اند نیز با استفاده از رپورتاژ آگهی‌های خوب، بالا‌تر رفته و تصویر برند در ذهنشان قیمت رپورتاژ (زیرچشمی نگاه کردن در این وب سایت) ماندگار می‌شود. به طور مثال، رپورتاژ آگهی که در یک مجله نجوم منتشر می‌شود با رپورتاژ آگهی در پزشکی متفاوت خواهد بود.

رپورتاژ آگهی چیست ؟ تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت ‌ خرید رپورتاژ آگهی ارزان-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

زمانی که یک سایت از راه‌های مختلف مثل بنر، تبلیغات و … به سایت دیگری لینک می‌دهد، به این معنی است که آن سایت بک لینک گرفته است. حالا اگر این بک لینک در قالب یک مطلب و توضیحات جذاب ایجاد شود به آن رپورتاژ می‌گویند. کلمه رپورتاژ آگهی که به انگلیسی معادل Advertorial (ترکیبی از Advertisment و Editorial) می‌باشد، امروزه به یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌های رونق کسب‌وکارهای اینترنتی تبدیل شده است.

در صورتی که بک لینک بعد از مدتی معمولا ۶ ماه یا ۱ سال از بین میرود. یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید رپورتاژ آگهی از سایت‌ها می بایست به آنها توجه داشت، سن دامنه است. قطعا هر چقدر که سن دامنه بیشتر باشد، نشان دهنده این نکته است که سایت مدت زمان طولانی است که در حال فعالیت بوده است. بله، شکی نیست که خودتان هم می‌توانید مستقیماً با این وب‌سایت‌ها وارد مکاتبه شوید. اما در نهایت، این کار نه تنها هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت، بلکه به احتمال زیاد، محتوای شما نیز از نظر سئو تاثیرگذاری کمتری دارد.