سرفیس ایران مرجع رسمی فروش محصولات مایکروسافت در ایران-شارژر لپتاپ مستر جانبی

برای تست شارژ لپ تاپ دل ابتدا می ‌بایست لپ ‌تاپ را خاموش کنیم. پس از آن شارژر و تمامی وسایل جانبی وصل شده به آن چون فلش ‌دیسک ‌ها، پرینتر و… را از آن جدا کنیم. (باتری لپ ‌تاپ معمولاً در پشت لپ ‌تاپ قرار دارد و برای خارج کردن آن می‌ بایست بسته به مدل لپ‌ تاپ اقدام کرد. در اغلب لپ‌ تاپ‌ ها، باتری معمولاً با فشار دادن یک اهرم و یا کلید از بدنه‌ی اصلی لپ‌ تاپ جدا می‌شود). پس از جدا کردن باتری از بدنه‌ی اصلی لپ ‌تاپ، شارژر را به لپ تاپ وصل کنید و لپ‌ تاپ را روشن نمایید. به اطلاعات روی آداپتور شارژر لپ تاپ خود توجه داشته باشید . برای تهیه ی شارژری جدید باید طبق ولتاژ دستگاه خود شارژر برایش تهیه کنید ، در غیر این صورت اتصال شارژر با ولتاژ بالا به برد لپ تاپ شما صدمه وارد می کند و اتصال شارژر با ولتاژ پایین دستگاه شما را روشن نمی کند .

بررسی لپ تاپ XPG Xenia 14 ؛ فوق‌العاده سبک و قابل‌حمل [تماشا کنید]

برای مثال در شارژر لپ تاپ زیر همانطور که مشاهده میکنید ولتاژ خروجی 19 ولت با شدت جریان خروجی 6.32 آمپر می باشد. مهم‌ترین نکته‌ای که در زمان خرید شارژر لپ تاپ بایستی در نظر داشته باشید، مشخصات اداپتور است. چنانچه شارژر سازگار با لپتاپ خود را تهیه ننمایید، باتری و قطعات داخلی دستگاه شما به مشکل خواهد خورد.

چگونگی ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ

ما در پلازا دیجیتال سعی کرده ایم که تمام موارد ضروری که شما باید در مراقبت,تعویض و تشخیص خرابی شارژر لپ تاپ ایسوس بدانید را بیاوریم. اگر شارژر یا آداپتور لپ‌تاپ شما خراب شده است و در بازار به دنبال شارژر لپ‌تاپ یا پاور بانک آن هستید، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که هیچ زمان به هنگام روشن بودن سیستم، حتی در صورت وصل بودن شارژر، باتری را از لپ تاپ خود خارج نکنید. دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ، به هنگامی که پاسخ شما به پرسش های بیان شده مثبت است و همه موارد را تست کرده اید، شیوه ی بیان شده در قسمت بعد را تست کنید. چرا که همین یک یا دو ماه پیش بود باتری لپ تاپ خودم را عوض نمودم. من وقتی که مشتاقانه تر به دنباله‌ ی علت این موضوع می روم متوجه می شوم که سوکت شارژر به خوبی کار خود را انجام نمی‌ دهد.

  • مطلب تعمیر شارژر لپ تاپ یکی از مهم ترین مطالب در زمینه تعمیرات لپ تاپ میباشد چرا که ممکن است با یک اشتباه ساده کلی هزینه صرف شود شارژر لپ تاپ ها .
  • فروشگاه‌های Mi دارای محصولات متنوعی هستند و امکان متفاوت بودن محصولات هر فروشگاه با دیگری، بر حسب اولویت فروش و بازار آن در هر شهر یا استان وجود دارد.
  • باید توجه کرد، استفاده از شارژر جعلی لپ‌تاپ برای افزایش قدرت می‌تواند به‌سرعت منجر به فاجعه شود.
  • از آنجایی که این وسایل از پرکاربردترین دستگاه‌های روزانه در زندگی امروزی هستند، بروز هرگونه خرابی در قطعات و لوازم جانبی آن‌ها، دردسرهای زیادی به وجود می‌آورد.
  • در پایان چند نکته را یادآوری خواهیم کرد تا از خراب شدن شارژر لپتاپتان جلوگیری کنید.

بنابراین آنها را چک کرده و اگر مطمئن شدید که ایراد دارند، اتصال آنها را با لپ تاپ قطع کنید. در فروشگاه ها می توان به خرید انواع شارژر لپ تاپ پرداخت و البته جهت خرید به موارد مختلفی باید توجه داشت. گذشته از آن یک شارژر باید استاندارد لازم را داشته و در غیر این صورت ممکن است خطراتی را به دنبال داشته باشد. با انجام تمامی این مراحل، اگر هنوز مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ شما حل نشده است، بر روی گزینه Microsoft ACPI-Compliant Control Method Battery راست کلیک کرده و Uninstall را انتخاب کنید تا درایوها لغو نصب شوند. وقتی این مرحله تمام شد روی گزینه Scan for hardware changes در تولبار کلیک کنید. می‌توانید تب Action را باز کنید و Scan را برای تست سخت افزاری انتخاب کنید.

سرفیس ایران مرجع رسمی فروش محصولات مایکروسافت در ایران-شارژر لپتاپ مستر جانبی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در واحد تعمیر لپ تاپ تعمیرات شارژر لپ تاپ می باشد. متخصصان حاضر در این مجموعه با بهره مندی از علوم تعمیراتی می توانند انواع نواقص موجود در لپ تاپ از جمله خرابی شارژر این دستگاه را برطرف نمایند. با توجه به اینکه خرابی شارژر لپ تاپ مشکلات بسیاری را برای کاربران به وجود می آورد تعمیرات شارژر لپ تاپ از اهمیت زیادی برخوردار است . به طور کلی این وسیله بر اثر قطع و وصل کردن های مداوم دچار استهلاک و در نهایت آسیب دیدگی می شود. شارژر لپ تاپ 19 ولت 4.74 آمپر HP 90W این گروه از آداپتورها مخصوص شارژر لپ‌تاپ‌های برند HP هستند.