شرکت کوششگران اصفهان :: فروش بوته ریخته گری :: فروش شمش چدن | brassonline

قالب باید طوری ساخته شود که مواد مذاب کاملا درون آن سرد و منجمد شوند تا ساختار کریستالیت مناسب که خواص فیزیکی ماده را تعیین می‌کند، ایجاد شود. از جمله عواملی که در کاهش عمر این قالب ها می تواند تاثیر گذار باشد خدمات مکانیکی است که در جریان حمل و نقل قالب و تخلیه ی شمش می تواند ایجاد می شود؛ گسترش….. طراحی قالب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا باید به گونه‌ ای باشد که دور ریخت مواد مذاب به کمترین میزان خود برسد و مواد به آسانی خارج گردد.

انواع شمش آلیاژی آلومینیوم خشک

قدمت این فرآیند 7000 ساله می‌باشد و اولین محصول آن یک قورباغه مسی بوده که 3200 سال قبل از میلاد مسیح ساخته شده است. همچنین شرکت آلیاژسازان نقش جهان مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد تولیدی از نظر آنالیز می باشد و امکان تولید انواع شمش های آلومینیوم آلیاژی بنا بر سفارش مشتری را داراست. رایج‌ترین کاربرد شمش طلا، تا حدودی با کاربرد شمش‌های فولادی، چدنی و آلومینیومی متفاوت است. شمش آلیاژی طلا معمولا به منظور سرمایه‌گذاری یا ذخیره مالی استفاده می‌شود؛ یعنی انسان‌های زیادی به شمش آلیاژی طلا، به چشم یک سرمایه گذاری نگاه می‌کنند. البته شمش طلا در مصارف دیگری مانند ساخت انواع جواهرات یا محصولات از جنس طلا نیز استفاده می‌شود؛ معمولا طلاسازان شمش‌های طلا را ذوب می‌کنند و بوسیله آن، انواع زیورآلات را تولید می‌کنند. بیلت آلومینیوم یکی از پرکاربردترین محصولات نیمه ساخته ریخته گری آلومینیوم است که از آن به طور عمده در صنایع اکستروژن آلومینیوم استفاده می شود.

مزایده قطعات مختلف خودرویی، پلاستیک جات ، آلومینیوم و استیل ضایعاتی و…

شرکت کوششگران اصفهان :: فروش بوته ریخته گری :: فروش شمش چدن | brassonline سرد شدن ماده مذاب سبب بوجود آمدن چندین ناحیه در قالب می ‌شود و چندین ناحیه به ایجاد می شود. ویژگی های ریخته گری آن اجازه می دهد تا برای تولید فرم های ضخیم و متوسط نازک و همچنین برای ریخته گری های مورد نیاز فشار فشرده استفاده شود. در عملیات حرارتی ، ممکن است از آن برای ریخته گری مورد نیاز برای حفظ بارگذاری استاتیک نسبتاً بالا استفاده شود.

شرکت آلیاژ سازان سروش نقش جهان با بیش از 35 سال سابقه در زمینه تولید انواع شمش آلیاژی آلومینیوم و گرانول نیم کره آلومینیوم با خلوص متفاوت آماده خدمت رسانی می باشد. آلومینیوم یکی از انواع فلزی پرکاربرد است که معمولا بصورت آلیاژی تولید می‌شود؛ آلومینیوم به سبب افزایش کاربرد و ویژگی‌های مکانیکی، با فلزهای دیگری مانند منیزیوم، مس و روی ترکیب می‌شود. گفتنی است که آلیاژهای آلومینیومی معمولا از 90 تا 96 درصد آلومینیوم و 4 تا 10 درصد عناصر فلزی دیگر، ساخته می‌شوند.

  • همچنین طلا، نقره و فولاد برای پردازش بیشتر در شمش ریخته می‌شوند.
  • بلیت‌های فولادی فرایند تولید مقاطع فولادی آلیاژی را بسیار ساده کرده‌اند.
  • تولید عمده این شرکت نیمکره های با خلوص آلومینیوم 96% و 97% می باشد.
  • تاسیس 1346 در جنوب غربی اصفهان با ظرفیت 1,900,000 تن فولاد در سال آغاز گردید, مرجع تخصصی آزمایشات حساس آلیاژی و در سال 1395 با ظرفیت یک میلیون تن شمش آهن در واحد ریخته گری ذوب آهن اصفهان به کار خود ادامه می دهد.
  • روغن های معدنی و صابون ها از روانکارهای مورد استفاده در فورج سرد هستند.
  • 3- از آنجایی که این قبیل محصولات به صورت خام به مشتری عرضه می گردد لذا هزینه های جانبی (میلینگ، سنگ زنی، شارژ کوره، تکمیل کاری و…) را در بر ندارد.

خروجی این روش مشابه ترین حالت به شکل هدف بوده و دارای خواص مکانیکی بالایی است، این موضوع سبب افزایش راندمان و سرعت تولید خواهد شد. از جمله محصولات این شرکت بوته های ریخته گری آلومینییوم می باشد که به علت نرخ بسیار پایین آزاد کردن آهن جایگزین بسیار مناسبی برای بوته های گرافیتی وارداتی میباشد. قالبهای بیلت آلومینیوم ،قطعات صنعتی سنگین ،تاندیش و کوکیل ها و همچنین وزنه های تعادلی لیفتراک ،لودر و… در مونتاژهای مختلف و تیراژهای بسیار بالا از جمله محصولات این شرکت می باشد. از انواع گوناگون شمش که در صنایع اکستروژن کاربرد دارد شمش آهن می گویند.

– تهیه و سفارش انواع شمش