صفر تا صد ارز دیجیتال به زبان ساده و کاربردی + معرفی منابع آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال خوش آموز | نی نی سایت

صفر تا صد ارز دیجیتال به زبان ساده و کاربردی + معرفی منابع آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال خوش آموز | نی نی سایت

پس از این مرحله می‌توانید ارز‌های خود را به یکدیگر تبدیل کنید. «یونی‌سواپ» ، «سوشی‌سواپ» ، «پنکیک‌سواپ» و «دی‌وای‌دی‌ایکس» از جمله معروف‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز هستند. صرافی اسپات به صرافی‌هایی گفته می‌شود که فقط از معاملات اسپات پشتیبانی می‌کند. معاملات اسپات، معاملاتی هستند که در آن‌‌ها خرید و فروش به صورت لحظه‌ای انجام می‌شود. در این معاملات، تنها معامله خرید انجام می‌شود و شما برای کسب سود باید ارز مورد نظر را در قیمت پایین بخرید و در قیمت بالا بفروشید. نوع دیگر معاملات اسپات، معاملات مارجین است که در آن می‌توان معاملات اسپات را به صورت اهرم دار انجام داد.

  • در تحلیل بنیادی متغیرهای کلان اقتصادی در کنار ویژگی‌های بنیادی هر بازار مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • از آن‌جایی که فرآیند استخراج توسط این نودها انجام می‌شود به آن‌ها «ماینر» یا «معدن‌کار» نیز گفته می‌شود.
  • دو قلوهای وینکلوس، تیم دریپر و بری سیلبرت از جمله این افراد هستند.
  • برای این منظور، در کیف پول خود روی ارز دیجیتال کلیک کرده و گزینه Receive را انتخاب کنید.

ارزهای دیجیتال را می‌توان در صرافی‌های ارزهای دیجیتال ، مانند Coinbase ، BlockFi و بایننس خریداری کرد و در کیف پول‌های دیجیتال ذخیره کرد. قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید.

تریدینگ ویو-ابزاری برای تحلیل بازار ارزهای دیجیتال

چنان چه قبلا این محصول را تهیه کرده اید، ابتدا از طریق گزینه زیر وارد حساب کاربری خود شده و مجددا وارد همین بخش شوید تا فایل های این دوره برای شما قابل مشاهده باشد. ویدیوهای جدید آموزشی آپدیت شماره 5 در تاریخ 7 آبان ماه 98 به دوره اضافه شد. ویدیوهای جدید آموزشی آپدیت شماره 4 در تاریخ 3 مهر ماه 98 به دوره اضافه شد.

انواع ارز دیجیتال:

دسته دیگر ارزهای دیجیتال که این روزها به شدت محبوب شده‌اند، توکین غیر قابل معاوضه یا Non-Fungible Tokens نام دارند. بر خلاف دیگر ارزها، هر سکه‌ای که در این ارزها به وجود می‌آید، با دیگر سکه‌ها کاملا متفاوت است و ارزش خاص خودش را دارد. برای توضیح در مورد اینها نیاز به خواندن یک مقاله به اندازه همین مقاله فعلی دارید! در واقع به هر رمزارزی که بعد از بیت کوین به وجود آمد، آلت کوین می‌گویند.

چگونگی کسب درآمد میلیونی از بیت کوین

به طور کلی ما با چهار نوع انتقال در بازار ارزهای دیجیتال روبه‌رو هستیم. در رابطه با بحث آموزش ارز دیجیتال این موضوع اول را باید بدانید که ارز دیجیتال یک پول مجازی، غیر متمرکز و رمز نگاری شده می‌ باشد که بر مبنا فناوری پست عالی برای خواندن بلاک چین است. مهم ترین ویژگی این رمز ارزها این می باشد که توسط هیچ دولتی مدیریت و یا صادر نشده اند و امروز بیش از ۵۰۰۰ رمز ارز متفاوت در بازار در حال گردش هستند.