قیمت فلش مموری ️ مقایسه مشخصات و خرید ارزان فلش Usb و Otg زومیت

فلش مموری نسبت به سایر وسیله‌هایی که برای ذخیره داده‌ها استفاده می‌شوند، ویژگی‌های برتری دارد. از بارزترین ویژگی‌های فلش مموری می‌توان به قابلیت حمل آسان، صرفه اقتصادی، اندازه‌ها و شکل‌های گوناگون، دوام بالا و سازگاری خوب با تمام دستگاه‌های دارای پورت USB اشاره کرد. حتی قطع و وصل مکرر برق می‌تواند باعث خرابی فلش مموری شما گردد. طول عمر یک فلش مموری را نمی‌توان به صورت دقیق و به شکل ماه و سال بیان کرد.

  • برای فایل‌های اسنادی و فایل‌هایی با حجم کم به سراغ ظرفیت 8 و sixteen بروید.
  • حافظه فلش به طور گسترده برای ذخیره سازی و انتقال داده ها در دستگاه های مصرف کننده ، مانند لپ تاپ و رایانه ها و سیستم های سازمانی و برنامه های صنعتی استفاده می شود.
  • به کمک یک کابل مبدل می‌توانید فلش مموری را به گوشی‌های همراه خود متصل کنید.
  • بدین ترتیب می‌توانید فلش مموری خود را با استفاده از نرم‌افزارهای خاص رمزگذاری نمایید.
  • حتما سرعت انتقال فلش مموری را بررسی کنید و مطمئن شوید رابط اتصالی آن با دستگاه‌های دیگری که دارید، مطابقت دارد.
  • یعنی با اتصال USB3.zero به پورت USB 2.0، سرعت انتقال اطلاعات و پهنای باند به اندازه فلش مموری نوع دو کاهش می‌یابد.
به طور کلی USB2.zero قدیمی‌‌‌ترین نسل USB است که سرعت خواندن و نوشتن در آن تعریفی ندارد. اما سرعت خواندن و نوشتن در USB تایپ C قابل مقایسه با نسل‌های قدیمی‌‌‌تر نیست. البته برای خرید فلش مموری با رابط USB تایپ C باید به فکر قیمت فلش مموری هم باشید که معمولاً کم نیست. این حافظه ذخیره سازی را می‌توان با روش‌های مختلفی دسته بندی کرد. این دستگاه‌های کوچک که حافظ اطلاعات شما هستند از نظر نوع حافظه، شکل ظاهری و پشتیبانی از رابط اتصالی تقسیم بندی می‌شوند.

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Luxe Cz74 ظرفیت 128 گیگابایت

در غیر این صورت می‌توانید به بخش پوشه‌های کامپیوتر خود بروید و بر روی گزینه فلش مموری (بسته به نام فلش مموری، اسامی مختلفی ممکن است بر روی دستگاه شما نمایان شود) کلیک کرده و آن را باز کنید. این محصول ساخته کشور چین می باشد که یکی از بهترین فلش ها در ایران به شمار می رود. این فلش مموری با طراحی زیبا و ظاهر کوچک می تواند بسیار کارآمد باشد. اگر نگران امنیت اطلاعات خود هستید می توانید از نرم افزار SanDisk SecureAccess استفاده کنید و دیگر نگران امنیت پرونده های خصوصی خود نباشید.

این فلش مموری‌ها در ظرفیت‌های مختلف و با درگاه‌های Usb 2، Usb three و Type C تولید می‌شوند که سرعت انتقال مختلف و همچنین قیمت‌های بسیار متفاوتی دارند. به کمک فلش‌ مموری‌ها با درگاه Type C و یا مبدل OTG شما قادر خواهید بود تا این محصولات را به گوشی هوشمند خود متصل کرده و اطلاعات مختلف را بین آن‌ها جابجا کنید. در این صفحه تلاش کرده‌ایم تا همه‌ی فلش مموری‌ها در مدل‌های مختلف را گردهم بیاوریم تا شما با قیمت‌های آن‌ها آشنا شده و درنهایت به راحتی بتوانید به خرید فلش مموری مورد نظر خود اقدام کنید.

قابلیت حمل‌ونقل آسان فلش مموری همان‌طور که می‌تواند یک مزیت مثبت باشد، می‌تواند به یک نکته منفی نیز وبسایت اصیل بخرید تبدیل شود. کوچک بودن فلش مموری باعث می‌شود تا احتمال گم‌شدن یا جا ماندن آن‌ها در یک مکان افزایش یابد. علاوه بر این، فلش مموری را می‌توان به هر دستگاهی متصل کرد، از این رو احتمال مورد هدف قرار گرفتن آن از سوی بدافزارها، ویروس‌ها و سایر تهدیدهای امنیتی بالا می‌رود.

این فلش مموری مثل فلش مموری سن دیسک از یک برنامه به نام TransMemory U202 بهره می برد تا بتواند امنیت کامل اطلاعات را فراهم کند. این فلش در سه ظرفیت هشت ، شانزده و سی و دو گیگابایت تولید شده که قیمت خوبی دارد. وقتی از بهترین روش انتقال داده صحبت به میان بیاید، انتخاب اول بیشتر ما خرید فلش مموری USB خواهد بود. قیمت مناسب، سهولت در استفاده و سرعت بالا باعث شده تا فلش ها خیلی زود رقبای قبلی خود مانند فلاپی و سی دی و DVD را کنار بگذارند و به گجتی محبوب در حوزه آی تی بدل شوند. البته شاید در آینده نه چندان دور هاردهای اکسترنال یا روش های ذخیره سازی آنلاین جایگاه نخست فلش رو متزلزل کنند. دومین ویژگی مهمی که برای خرید فلش مموری باید حتماً آن را بررسی کنید، میزان سرعت است.

در خرید فلش مموری چند نکته قابل توجه است، که ظرفیت ذخیره‌سازی اطلاعات، سازگاری با سیستم عامل، اندازه فیزیکی فلش و بودجه ای که در نظر گرفته اید از مهمترین آن هاست. اولین نکته ای که باید برای خرید فلش مموری در نظر بگیرید ظرفیت آن می باشد؛ ظرفیت فلش مموری رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد بنابراین قبل از هر چیزی باید نیاز خود را در نظر بگیرید. اگر به دنبال یک فلش مموری برای ضبط ماشین هستید، فلش مموری های 8 الی 32 گیگابایت برای تان مناسب هستند و نیازی به صرف هزینه برای خرید فلش های ظرفیت بالاتر نیست. کمپانی های بسیاری وجود دارند که فلش مموری های باکیفیت تولید و عرضه می کنند.

علاوه بر این، فلش مموری‌های USB-C را می‌توان بدون نیاز به کابل تبدیل، به تلفن و یا هر دستگاه دیگری که از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند، متصل کرد. اصلی‌ترین عامل در قیمت فلش مموری در درجه اول، ظرفیت ذخیره‌سازی آن است. هر چقدر فلش مموری حافظه بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. به‌عنوان مثال ساده‌ترین فلش مموری با ظرفیت eight گیگابایت در حال حاضر قیمتی حدود seventy nine هزار تومان دارد در حالی که فلش‌هایی با ظرفیت بالاتر مثلاً 32 گیگابایتی قیمتی حدود one hundred fifty هزار تومان هستند.

قیمت فلش مموری ️ مقایسه مشخصات و خرید ارزان فلش Usb و Otg زومیت

به همین ترتیب، هرچه مقدار حافظه بیشتر شود، قیمت‌ها فزاینده‌تر خواهد بود (به‌عنوان مثال، فلش درایوهای بزرگ و 1 ترابایتی قیمتی حدود 3 میلیون تومان دارند). حافظه فلش به طور گسترده برای ذخیره سازی و انتقال داده ها در دستگاه های مصرف کننده ، مانند لپ تاپ و رایانه ها و سیستم های سازمانی و برنامه های صنعتی استفاده می شود. حافظه فلش بدون در نظر گرفتن روشن یا خاموش بودن دستگاه مجهز به فلش ، داده ها را برای مدت زمان طولانی حفظ می کند. قیمت فلش مموری با توجه به ظرفیت، قابلیت هایی اعم از مقاومت در برابر ظربه، ضد خش بودن یا نبودن، نوع رابط و همچنین نوع برند مشخص می شود.

انواع برندهای فلش مموری

اگر شما به ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات بیشتری نیاز دارید ، حافظه فلش NAND برای شما انتخاب خوبی است. این فناوری تراکم بالاتر و ظرفیت را با قیمت مناسب افزایش می دهد. این نوع فلش قادر به پاک کردن ، نوشتن متوالی و خواندن متوالی با سرعت بالاتر است. به طور مثال فلش های OTG برای افرادی مناسب است که در زمان های متفاوت می خواهند بدون وصل کردن گوشی به کامپیوتر یا لپ تاپ، اطلاعاتی را جابجا کنند. این فلش ها برای گوشی های اندروید بهترین انتخاب هستند و به صورت مستقیم به گوشی های اندرویدی وصل می شوند.