لیست شرکت های شیشه ساختمان تولید کنندگان شیشه درب و پنجره

لیست شرکت های شیشه ساختمان تولید کنندگان شیشه درب و پنجره

برای میز‌های کنفرانس نیز می‌شه از انواع شیشه منحنی zymaco.net استفاده کرد. محصولات شیشه‌ای دکوری فرکو که‌با شیشه خم ساخته میشه، مجموعه‌ای بی‌نظیر از انواع میزهای تمام شیشه بسیار زیبا با طراحی خاصه. که‌در مدل‌های ناهارخوری ، عسلی ، جلومبلی ، کنسول ، آرایشی و … و حتی انواع اداری و … عرضه میشه. محصولات تولیدی سپنتا شامل شیشه های لمینت، دو جداره، سکوریت، ضد گلوله و اسپندرال است که با تمامی استانداردهای صنعت ساختمان مطابقت دارند. فروش و اجرا، انواع شیشه های سکوریت و معمولی و خم و تزئینی با نیم قرن تجربه و انواع تراش روی شیشه ( رومیزی، طبقه، درب دکور، اپن آشپزخانه ) شیشه های رنگی.

  • این شیشه ها برای ساخت انواع نماهای شیشه ای مانند کرتین وال، اسپایدر و …
  • کشور ایران در صادرات شیشه جز ده کشور برتر می باشد که از طریق صادرات این محصول توانسته است یک منبع درآمدی برای کشور فراهم کند.
  • این محصولات را با هر کاربردی در هر جایی شیشه ساختمانی می نامند.
  • در صورتی که ابعاد و اندازه خواسته شده توسط مشتری متناسب با استانداردها نباشد و یا ابعاد شیشه درخواستی بزرگتر باشد، کارخانه شیشه نگین شرق اقدام به تولید شیشه با همان کیفیت و مقاومت بالا می نماید.

چون برای تفکیک حمام از روشویی و سرویس توالت ایرانی و فرنگی مورد استفاده قرار می‌گیره و به‌حفظ بهداشت کمک شایانی می‌کنه. معمولا در ساخت حمام‌های لاکچری برای زیباسازی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی ، از کابین دوش شیشه‌ای استفاده می‌کنن. این کابین‌های شیشه‌ای می‌تونن، مثل یک استوانه یا یک مکعب مستطیل باشن که‌تماما از جنس شیشه هستن و در وسط حمام قرار می‌گیرن. با جدیدترین سازه‌های شگفت انگیز شیشه خم ساختمانی آشنا شدی؟ برای مشاهده کلیک کن.

شیشه سکوریت و دو جداره اسپادانا

هم‌چنین می‌تونن از یک نیم استوانه و یا متشکل از چند دیوار شیشه‌ای باشن که‌با اتصال به‌دیوار اصلی حمام یک کابین شیشه‌ای رو به‌وجود بیارن. این دو محصول ، هم برای تفکیک و مجزا کردن دو یا چند قسمت در یک فضای مشترک قابل اجرا هستن.و هم برای ایجاد یک سطح تزئینی و دکوری با طراحی‌های زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرن. همین اتفاق باعث می‌شه که‌شیشه در مقابل سرما و ضربه تا حد زیادی مقاوم بشه.

پارکت لمینت اونیکس

یکی از تولیدات میز از شیشه خمیده ، انواع میز جلومبلی شیشه‌ای هستش. طراحی‌های مدرن و جذاب میز‌های شیشه‌ای جلومبلی ، هر نوع سلیقه و نظری رو بخود جلب می‌کنه. شیشه خم سکوریت یک شیشه نشکن که‌دارای سطح بالایی از مقاومت و استحکامه. این محصول طی فرآیندی متفاوت در کارخانه شیشه خم تولید می‌شه. و همین فرآیند اون رو به‌شیشه‌ای با ماندگاری بالا و کم خطر تبدلیل کرده. تو کارخانه شیشه خم در حین تولید شیشه خمیده بدلیل حرارت بسیار بالایی که‌روی اون اعمال می‌شه.

نمای شیشه ای با سپنتا شیشه

همچنین یکی از مهم ترین تفاوت ها این است که شیشه های معمولی پس از شکستن به قطعه های برنده تبدیل می شوند ولی شیشه های سکوریت پس از شکسته شدن اصلا برنده نیستند. استفاده از ماشین آلات روز دنیا و به کارگیری تیم مهندسی حرفه ای موجب رضایت مندی مشتریان از کیفیت محصولات این مجموعه طی 20 سال شده است. شیشه لمینت متشکل ازدو یا چند لایه شیشه فلوت یا سکوریت میباشد. جهت پاسخگويي به حس زيباشناختي و قريحه زيبا پسندي افراد، اين شرکت در خلال توسعه بخش دکوراتيو خود نسبت به توليد شيشه طلقي تزييني، شيشه لعابي رنگي، شيشه پرينت شده و شيشه پوشش دار نيز اقدام نموده است. هريک از محصولات فوق در بخشهاي مختلف صنعتي، ساختماني و امثال آن استفاده مي شوند.