پرده دابل شید نیازمندی های صنعت ساختمان درج آگهی رایگان

امروزه پرده دابل شید ترک یکی از مدرنترین پرده های قابل استفاده در دنیا بلخصوص اروپا میباشد . تمامی خدمات مرتبط با پرده دابل شید شب و روز که شامل تولید، نصب، تعمیرات و شستشو است توسط مجموعه انجام می­شود. زبرا قابلیت تنظیم نور دارد، به‌طوری که شما می‌توانید به مقدار دلخواه نور ورودی را تنظیم کنید یا حتی کاملاً جلوی ورود نور را بگیرید، اما پرده‌ دابل شید به دلیل یکپارچه بودن آن، این قابلیت را در خود ندارد. با راهنمایی متخصصان ما میتوانید به راحتی و بادقت اندازه گیری و نصب پرده دومکانیزم را خودتان انجام دهید.

قیمت شید دو مکانیزم نسبت به مدل های زبرا و شید معمولی، مقداری گرانتر می باشد. عواملی همچون کشور تولید کننده پرده ، طرح و همینطور تراکم پارچه در قیمت پرده دو مکانیزم تاثیرگذار است. قابل شستشو می‌باشند؛ هر سه مدل پرده شید دبل، زبرا و شید با خارج شدن از بست، با آب و کف شسته می‌شوند. پرده بازار در محصولات تولیدی خود از مواد اولیه مرغوب و پارچه های تولید شده بنام بین المللی استفاده می کند و با تکیه بر این اصل کلیه محصولات خود را از پارچه گرفته تا قطعات استفاده شده در پرده را به مدت 18 ماه ضمانت می کند.

پرده زبرا مدل طرح دار Boise V-06

پارچه این پرده ها از جنس پلی استر است و میتواند حالت سایه ایجاد نموده و مانع دید از بیرون گردد. فروشگاه پرده‌ بازار pardebazar، با بیش از 5 سال فعالیت در حوزه تولید و عرضه انواع پرده‌های مدرن indoor و out door، کلیه محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی و ضمانت 18 ماهه در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. پرده‌های تولیدی این شرکت به صورت هوشمند، موتوردار و ساده عرضه شده و تغییری شگرف در دکوراسیون داخلی و خارجی به وجود آورده‌اند.

نمایندگی فروش پرده دابل شید شرکت زبرآسیا

پرده دابل شید نیازمندی های صنعت ساختمان درج آگهی رایگان صدها مشتری ما در تمام ایران از این روش استفاده و به راحتی محصول مورد نظرشان را تهیه ویستاپرده کرده اند. اگر ساکن تهران یا کرج هستید، مشاوران ما به همراه کاتالوگ کامل پارچه های دومکانیزم به محل مراجعه و پس از معرفی کامل محصول و بررسی محل نصب پرده، ابعاد ساخت را برداشت و بهترین پیشنهاد قیمت را به شما ارائه میدهند. برای مرکز فروش نیکجو با سالها تجربه همین کفایت میکند که خانه ای در تهران و کرج نیست که پرده پذیرایی در تهران را سرچ کرده باشد و کار را به کاردان که ما باشیم نسپارد.

  • همچنین جهت جلوگیری از دید و کاهش one hundred درصدی میزان نور محیط این امکان وجود دارد که از پارچه شید پشت فوم دار (بلک آوت) برای لایه ی زیرین پرده استفاده نمایید.
  • این نوع پرده از مکانیزم پرده زبرا و شید استفاده میکند با این تفاوت که از یک لایه شید ساده در زیر و یک لایه توری طرح‌دار در رو تشکیل شده است.
  • در پرده دبل شید شما میتوانید از مجموعه وسیعی از پارچه های شیدرول تور و آستر ترکیب مورد علاقه خود را با توجه به چیدمان فضا و دکوراسیون داخلی آن انتخاب نمایید.
  • پرده برای پنجره حکم لباس برای بدن انسان را دارد که علاوه بر پوشش پنجره به محیط آن‌جا زیبایی می‌بخشد.

به دو صورت دستی و برقی جمع می‌شوند؛ هر سه مدل را می‌توانید با ریموت یا سیستم هوشمند کنترل کنید. در موتورهای هوشمند می‌توان با استفاده از گوشی‌های اندرویدی، آن‌ها را بالا و پایین کرد که در خانه‌های مدرن امروز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید پرده با فروشندگان برترخانه پردهدر ارتباط باشید تا بر اساس سلیقه و بودجه شما بهترین انتخاب به شما معرفی شود. نمایندگی انحصاری پرده زبرا، ارائه دهنده بهترین پردهای زبرا، کرکره فلزی و دبل در ایران کلیه محصولات شرکت پاندا از اجناس مرغوب بوده و دارای ضمانت نامه شرکتی می‌باشد. پرده شید شب و روز در تهران با اهمیت ترین خرید های ساکنین این شهر است که رفع همه نیاز هایشان وظیفه ما خواهد بود. پرده شید رول در تهران به همین سادگی و زیبایی همین جاست تا دگرگونی را روانه منازلتان کند.

پرده زبرا کد 01-954