چگونگی ساخت اکانت گوگل ادز ؟

اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید و به فکر بهبود سئو وب سایت خود هستید، باید بدانید که روش های زیادی را باید به کار بگیرید. گوگل خودش به شما پیشنهاد می کند که برای اینکه نمایش بیشتری داشته باشید چقدر باید برای هر کلمه هزینه کنید و یا چه مقدار باید هزینه کنید تا همیشه در نتایج ۱و ۲ دیده شوید. گزارش آدرس مقصد (Destination URL) گوگل ادوردز می تواند به شما نشان دهد آدرس کدام صفحات بهترین نتیجه را از نظر تبدیل بازدیدکننده بالقوه به مشتری دارند. با این روش میتونین به مشترین بالقوه خودتون دسترسی پیدا کنین. حالا هر چقدر نرخ کلیک شما بالاتر باشد، گوگل امتیاز بیشتری را روی این شاخص به شما می دهد. در این مقاله ما می خواهیم در درباره گوگل ادز و مزایای که دارد صحبت کنیم. گوگل ادز را می توان یکی از مهم ترین ابزاری دانست که امروزه در دسترس کسب و کارهای اینترنتی است و شما می توانید از خدمات این ابزار استفاده کنید.

چگونه استراتژی سئو خود را با PPC تقویت کنیم؟ پس از مدتی که آمار ورودی سایت تان کاهش پیدا کرد، دوباره می توانید با تکرار این روش و ایجاد یک کمپین جدید کاربران جدیدی به دست بیاورید. در آن سوی دیگر تبلیغ در گوگل برای شما این امکان را ایجاد میکند تا تبلیغ وبسایت و کسب و کارتان را، در بالای نتایج جستجوی گوگل نشان دهید. حسابهای کاربری زیادی را دیدهام که به خاطر مشکلات پرداختی از طرف گوگل ادز مسدود شدهاند.

ثبت نام در گوگل ادز

یکی دیگر از امکاناتی که این سرویس گوگل برای شما به ارمغان می آورد، بررسی نرخ کلیک روی تبلیغات است. بنابراین هیچکس به طور دقیق نمی داند که گوگل از چه فاکتورهایی برای امتیاز دادن به وب سایت ها استفاده می کند. اما حتی اگر نتوانید رتبه بندی جستجوی ارگانیک خود را با تبلیغات بهبود ببخشید، همچنان می توانید از تبلیغات گوگل برای تقویت استراتژی سئوی خود استفاده کنید. اگر تبلیغات متنی دارید، میتوانید انتخاب کنید که آنها را به مشتریان در کل کشور، یک مکان جغرافیایی خاص و حتی به مشتریانی که از نام مکانها در جستجوهای خود استفاده میکنند، نشان دهید.

سیستم مزایده گوگل ادز چیست و چگونه کار می کند؟

با توجه به گستردگی دسترسی گوگل، این احتمال وجود دارد که شما یک تبلیغ گوگل را دیده (و احتمالاً روی آن کلیک کرده باشید). شرکت گوگل برای کسب و کار هایی که بودجه مناسبی برای تبلیغات داشته و به دنبال آن هستند تا به سرعت بر سر زبان ها افتاده و دیده شوند، سرویس گوگل ادوردز را به وجود آورده است. اگر این تبلیغات به درستی اجرا شود، گوگل ادز می تواند یک شرکت را موفق تر جلوه کند. تقریباً هر بار که تبلیغی را برای صفحه یک شرکت، به عنوان اولین (یا دومین یا سومین) نتیجه جستجو در گوگل مشاهده می کنید، فقط نتیجه یک سئوی خوب نیست بلکه این شرکت احتمالاً از یک کمپین تبلیغاتی گوگل ادز استفاده کرده اند. افراد را به صفحه وب سایت یا شرکت خود راهنمایی کنید. محدوده جغرافیایی: فرض کنید محصول شما یک نوع کفش زمستانی است؛ آیا باید کسانی که در کویر زندگی میکنند تبلیغ شما را ببینند؟

گوگل نیز توجه زیادی به لینک هایی که به صورت نوفالو دریافت می کنید، نخواهد داشت. یکی دیگر از راههای افزایش ترافیک و رسیدن به درآمدهای قابل توجه از طریق گوگل ادز، ارائه پیشنهادات وسوسه انگیز به کاربران است. از سوی دیگر، برخی از شرکتها با گوگل تبلیغ میکنند اما این کار را به صورت استراتژیک انجام نمیدهند. کیفیت مهم است زیرا هدف اصلی گوگل این است که برای کاربران، دقیقا همان چیزی را که به دنبال آن هستند، نمایش بدهد. تفاوت اصلی بین گوگل ادز و سئو در این است که سئو به طور ارگانیک در طول زمان پرورش می یابد و تبلیغات گوگل به شرکت ها جایگاهی فوری در صفحه اول ارائه می دهد. این موارد در ادامه بررسی شده اند. در واقع، امروزه گوگل ادوردز یکی از موثرترین روش های تبلیغات آنلاین پولی است. آیا تبلیغات گوگل ادز در سئو سایت تاثیر دارند؟

از آنجایی که این کاربران به دنبال خدمات یا کالاهای شما نیستند امکان اینکه روی این بنرها کلیک کنند هم کمتر است. بنابراین وقتی از خدمات گوگل ادز به درستی استفاده شود، این پتانسیل را برای کسب و کارتان ایجاد می کند که تعداد زیادی از کاربران را به سایت شما ارجاع دهد. در واقع با این کار به سرعت دیده می شوید و همین طور حجم زیادی است از کاربران وارد وب سایت شما می شوند. درواقع دو نوع سازوکار دستی و خودکار برای برداشت هزینه تبلیغات گوگل ادز وجود دارد که نوع خودکار آن با استفاده از حسابهای ایرانی امکانپذیر نیست؛ بنابراین برای دریافت خدمات و پرداخت هزینهها لازم است که از روش دستی و با شارژ حساب خود، هزینه تبلیغات را پرداخت کنید. هنگامی که یک جستجو در گوگل انجام می شود، موتور جستجو درخواست را پردازش می کند و سپس موقعیت تبلیغات هر تبلیغ کننده را تعیین می کند (مثلا اگر تبلیغ شما در رتبه اول گوگل نمایش داده شود قطعا هزینه بیشتری نسبت به سایر رتبه ها برای آن عبارت کلیدی شما پرداخت خواهید کرد).

سایت اصلی گوگل ادز

با این حال، وقتی صحبت از سئو به میان میآید، PPC تأثیر مستقیمی ندارد، اما همچنان میتواند به شما در تقویت استراتژی سئو به طور غیرمستقیم کمک کند. یکی از این دو افزونه callout است که به تبلیغدهنده این قابلیت را میدهد که 25 کاراکتر بیشتر بنویسد. تعداد کلیکهای مورد انتظار (Expected CTR): طبیعتاً هر چقدر تبلیغ شما مرتبطتر و جذابتر باشد، کلیکهای کاربران بر روی آن بیشتر است. تأثیر مورد انتظار از پسوندهای تبلیغاتی و سایر قالبهای تبلیغاتی : وقتی تبلیغ خود را ایجاد میکنید، این گزینه را دارید که اطلاعات اضافی مانند شماره تلفن یا پیوندهای بیشتری به صفحات خاصی در سایت خود اضافه کنید.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز

نکته مهم در این نوع تبلیغ یافتن کلیدواژه مناسب و بهینه در مورد کسب و کار شما میباشد تا کاربران هدف پس از کلیک بر سایت شما تبدیل به مصرف کننده واقعی شوند. میتوانید در حین جستجو یا بازدید از وبسایتها، تبلیغات خود را بر اساس نوع دستگاه بازدید کنندگان نشان دهید. موضوع حائز اهمیت این است که بر اساس ارزیابی میزان تراکم مخاطبان هدف و همچنین نیاز بیزینس خود معقولانهترین گزینه را انتخاب کنید. البته همانطور که از نامش هم پیدا است، گوگل تنها میتواند این هزینه را تخمین بزند و قیمت نهایی ممکن است متفاوت باشد. تفاوت گوگل ادز با سئو در چیست؟ بنابراین برای تقویت بازاریابی کسب و کار کوچک و بزرگ، گوگل ادورزد انتخابی عالی است و به شما کمک می کند تا با پیام های مثبت و هدفمند به مخاطبان مناسب دست یابید. بیایید فرض کنیم در روز 8000 نفر عبارت «خرید بلیط هواپیما» را در سایت گوگل جستجو کنند.

تبلیغات شما می تواند بر اساس روش های هدف گیری که انتخاب می کنید در وب سایت ها ظاهر شود. تبلیغات PPC هنوز یکی از موثرترین روش های تبلیغات دیجیتال است. وقتی اکانت خود را ساختید (یا اگر از قبل آن را دارید)، همه چیز برای شروع بازاریابی دیجیتال در گوگل آماده خواهد بود. اگر تا به حال تبلیغی را در سایت خبری مورد علاقه خود یا در حساب جیمیل خود دیده اید و فکر کرده اید که چگونه به آنجا رسیده است، اکنون این را می دانید که : وب سایت هایی همچون این موارد، بخشی از شبکه نمایش پلتفرم گوگل هستند. این هم به معنی کلیک بیشتر و هزینه کمتر است.

با توجه به تعداد زیاد سایت های سرویس دهنده، تصمیم گرفتیم انتخاب را برای مارکتر ها ساده تر کنیم و مواردی که بهترین خدمات را ارائه می کنند در این بخش معرفی کنیم. اما شاید برای بسیاری از شما این سوال ایجاد شده باشد که بالاخره از سرویس Google AdWords استفاده کنیم یا نه؟ این توضیح نشان میدهد که تنها یک عامل منفرد نیست که بر الگوریتم گوگل ادز تأثیر میگذارد، بلکه عوامل بیشماری است که تمام جنبههای صفحات وب، محتوا و کلمات کلیدی شما را تحت تأثیر قرار میدهد. با استفاده از این دورههای آموزشی گوگل ادز میتوانید اصلیترین نکاتی که برای شروع تبلیغات گوگلی نیاز دارید را یاد بگیرید؛ مهم هم نیست که در چه سطحی قرار دارید چون در هر سطحی که باشید با استفاده از آموزشهای معرفی شده میتوانید دوره آموزشی مناسب خود را پیدا کنید.

با این حال می توان گفت که این سرویس گوگل می تواند به صورت غیر مستقیم بر سئو شما تاثیر بگذارد. این ساختار به عنوان کمپین پرداخت به ازای هر کلیک (CPC) شناخته می شود. مبلغ نهایی که برای یک کلیک پرداخت می کنید، CPC واقعی شما نامیده می شود. 7. یک صفحه فرود مناسب برای موبایل طراحی کنید. QS یک عامل تعیینکننده در AdRank است. اگر این روش خیلی برای شما کاربردی نیست و قصد دارید از امکانات بیشتری از Google Adwords استفاده کنید تا کمپین دقیقتر و هدفمندتری داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید.

درامد از گوگل ادز

در ادامه این مطلب همه آنچه که باید درباره سئو و گوگل ادوردز بدانید را مورد بررسی قرار میدهیم تا بتوانید متناسب با اهداف خود از میان سئو یا گوگل ادز یک ابزار را برای جذب ترافیک و افزایش میزان فروش خود انتخاب کنید. رتبه تبلیغ، قرار دادن تبلیغات شما را تعیین میکند. در مدل قیمت گذاری خودکار، ریش و قیچی را به دست گوگل می دهید تا بر اساس رقبایتان قیمت را تعیین کند. انتخاب مخاطبان خاصی را بر اساس علایق یا اینکه قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند.

بسیاری از افراد زمانی که نام گوگل ادز به گوششان میخورد، تصور میکنند که منظور همان گوگل ادسنس است! همان طور که مشاهده کردید استفاده از سرویس ادوردز تاثیر مستقیمی سئو نخواهد هزینه تبلیغات در گوگل ادز داشت. همان طور که گفتیم به دلیل عدم ارسال سیگنال برای عنکبوت های گوگل، استفاده از google ادوردز بر روی سئو اثر مستقیمی ندارد. ولی اگر پیشنهاد شما 1 دلار باشد درست است که مزایده را برده اید ولی بودجه ای که باید در نظر داشته باشید بیشتر از وقتی باشد که 0.6 سنت را پیشنهاد داده اید تا همان اندازه مخاطب جذب کنید و درآمد داشته باشید. نرخ تبدیل در فرآیند تنظیمات کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز الزامی نمی باشد اما اگر آن را تعریف نکنید باید میزان ROI تبلیغ خود را حدس بزنید. بنابراین باید مراقب باشید که تعداد تبلیغات در هر صفحه مجاز باشد.. البته گوگل ادوردز میتواند کمی گران باشد، به خصوص اگر در یک صنعت بسیار رقابتی قرار داشته باشید.

با تبلیغات در گوگل می توانید بیش از پیش برند شخصی خود را به دیگران معرفی کنید و سعی در جذب مخاطبان جدید داشته باشید. اگر میخواهید به صورت آنلاین به مشتریان جدیدی دست پیدا کنید، ممکن است تبلیغات گوگل برای شما مناسب باشد. در حال حاضر اگر قصد دارید از طریق گوگل ادز به درآمد برسید، باید بتوانید با رعایت نکات سئو سایت خود را بهینهسازی کنید و به حداکثر ترافیک دست یابید. پیشنهاد شما : وقتی پیشنهاد قیمت خود را تنظیم می کنید، به گوگل ادز می گویید که حداکثر مبلغی را که می خواهید برای یک کلیک روی تبلیغ خود بپردازید، این مقدار است. این پلتفرم به شما کمک میکند با مرور میلیونها وبسایت، برنامه و داراییهای متعلق به Google (مانند YouTube و Gmail) به افراد دسترسی پیدا کنید. از طریق لینک زیر میتوانید با متخصصان یکتانت در این حوزه ارتباط بگیرید.

یا مسیر اثبات شده موفقیت Google Ads را در اینفوگرافیک “نحوه استفاده از Google Ads” دنبال کنید. سپس می توانید برای مدتی تبلیغات گوگل را حذف کرده و اجازه دهید که کاربران جدیدتان با استفاده از سرچ و به صورت ارگانیک وارد وب سایت شما شوند تا ترافیک ورودی سایت در موتور جستجو گوگل ذخیره شود. پس از فعالسازی تبلیغات گوگل در این صفحه میتوانید گزارشهای جامعی از تبلیغاتتان را مشاهده کنید. این پلتفرم جایگزین دیگری برای گوگل ادسنس است که درآمدهای بالایی برای کاربران ایجاد می کند. سیستم مزایده گوگل ادز چیست و چگونه کار می کند؟ نحوه عملکرد این پلتفرم به این صورت است که کاربر محصولی را از طریق آن انتخاب می کند.