طراحی داخلی اداری – شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی مهران طاهری

طراحی و دکوراسیون داخلی ادارات بسته به کار آن ها متفاوت است. افراد بیشتر تایم خود را در فضایی بسته به سر می برند و اگر به دنبال رسیدن به آرامش هستید پیشنهاد می کنیم که به دکوراسیون منزل یا محیط کاری خود اهمیت بدهید زیرا با این کار علاوه بر اینکه به آرامش می رسید باعث می شود که ارزش ملک را بالا ببرید به طوری که با طراحی دکوراسیون داخلی در کرج نوعی سرمایه گذاری را انجام داده اید.

«طراحی داخلی» فرایندیست جهت شکل بخشیدن به «فضای داخلی» از طریق دستکاری حجمهای موجود – کف؛ سقف, و دیوارها -و یا حتی بدون دستکاری در حجمها و صرفاً جهت بهبود عملکرد فضا. برای این موضوع باید در طراحی اداری تجاری برای هر فرد حدالامکان محیطی جداگانه با حریم خصوصی و یا نیمه خصوصی در نظر گرفته شود تا بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به وظایف خود رسیدگی کند. اگر به دنبال تقسیم فضا به بخش هایی میباشید که بتواند حریم خصوصی ایجاد کند به کار گیری از پارتیشن های ام دی اف اساسی ایجاد دید محدود گزینه ای مناسب به جهت این فعالیت است. بدون تسلط کامل به دانشهایی از قبیل ارگونومی, نورپردازی رنگشناسی و مصالحشناسی هرگز نمیتواند در کار خود فردی موفق باشد. بسته به كاربري تعریفشده و یا خواستهشدهی بناء تفکیک فضاهای داخلی بنا یا اثر معماری به فضاهای مختلف از قبیل اتاق کار, اتاق خواب. به طور کلی» هرگونه حرکتی در جهت زیباتر جلوه دادن فضای داخلی از طریق چیدمان وسایل, مبلمان و عناصر تزئینی با در نظر گرفتن نقش و کارکردشان.

طراحی و دکوراسیون داخلی

مطمئن شوید که این چهار نکته را قبل از آغاز همکاری با طراح برای کار روی پروژه خود در نظر گرفته اید. قبل از اقدام با کارشناسان مشورت کنید تا در این زمینه بیشتر شما را راهنمایی کنند. یکی از متداول ترین راهکارها، تعبیه دیوارهای جدا کننده یا همان پارتیشنها است. در نتیجه ما در بازسازی به تغییر دیوارهای غیرباربر و طراحی های اصول معماری برای منزل می پردازیم. از حالت سفیدی دیوارهای یکنواخت بیرون بیایید و وارد دنیای تازهای شوید! بهره مندی از خلاقیت و نوآوری در کار مسئله دیگری است که باید به آن توجه کرد، پس بعد از دیدن نمونه کارهای شرکت معماری مورد نظر خود، حتما به این نکته توجه کنید که در طراحی های انجام شده خلاقیت و نوآوری دیده میشود یا پروژه انجام شده کاملا شبیه دیگر پروژه های انجام شده در سطح کشور است.

نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنس و رنگ پوشش سطوح (کف، سقف و دیوارها)، نور پردازی، مبلمان و مجموعه عوامل موثر دیگر تعیین کننده زیبایی و کارآمدی فضاهای داخلی هستند. طراحی داخلی به مجموعه ای از کارها که در جهت استفاده بهینه از تمامی بخش های داخلی و یا ایجاد تغییراتی در شکل و فرم فضا های داخلی صورت میگیرد که این تغییرات هم از لحاظ ظاهری و هم از نظر چیدمان و عناصر تشکیل دهنده و حتی نور و رنگ آن ایجاد میشود .

شرکت های طراحی داخلی ساختمان

برای اینکه طرح خیلی خاص و منحصر به فرد شود، مهندس طراح باید از خلاقیت و ذوق هنری خود بهره بگیرد. در بررسی های موجود اینطور به نظر می رسد که قطعا بهترین گزینه از دید افراد استفاده از متدهای روز است و می تواند کارساز و مطمئن باشد. بنابراین انتخاب بهترین طرح برای تزئین و چیدمان آن، امری ضروری است. یک سری خدمات و امکانات هستند که همه شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار میدهند و آشنایی با این خدمات می تواند کمک زیادی به شما در آشنایی با پروسه کار بکند ، در بسیاری موارد نیز ابتدا طراح دکوراسیون برای شما طرح خود را با دریافت هزینه مصوبه مربوطه، در برنامه 3DMAX اجرا میکند تا درک بهتری از چیدمان مورد نظر همدیگر پیدا کنید. شرکت های مشاور طراحی نما معمولاً مشاورههای کاربردی مفیدی را بهصورت رایگان در اختیار کارفرمایان قرار میدهند.

پارتیشنها و دیوارهای جداکننده از اجزای اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی اداری هستند که طراحی آنها با توجه به نوع روند کار کارکنان انجام میشود و ویژگی مهم این جدا کنندهها انعطاف پذیری و قابل تغییر بودن با توجه به کاربری محیط است. هال, پذیرایی, آشپزخانه و مانند اینها در کاربری مسکونی؛ با اتاق مدیر اتاق انتظار. این رشته از طرفی همانند معماری با ساختمان و اجزا و عناصر سازندهی آن سروکار دارد و از طرفی مانند طرّاحی داخلی بر فضاهای داخلی تأکید میکند. ناگفته ماند خود نیازمند احاطهی کامل بر مقولات رنگشناسی, بافتشناسی, فرمشناسی و مانند اینهاست. مثلا در مبحث رنگشناسی, اینکه هر رنگی چه به صورت مستقل و یا در حالت همنشینی با سایر رنگها در چه فضاهایی چه تأثیرات روانشناختی میتواند داشته باشد. به تصاویر قبل و بعد از بازسازی توجه کنید.

فرم U شکل این فضای کاری و عملکردهای شرکت از نور طبیعی بهره مند می شود، در حالی که بخش تعمیر سیستم ها در فضایی قرار دارد که بدون پنجره می باشد. نورگیر بودن و ایجاد روزنههای نور طبیعی از محیط بیرون نیز به نوبه ی خود تاثیر فراوانی بر روی خستگی چشمها و توان کاری افراد دارد. دراین قسمت نمونه کاری از گروه معماری ناتک را مشاهده می کنید. دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای گروه ساختمانی ناتک را مشاهده میکنید که در آن یک عمارت ویلایی وسط باغ طراحی و دیزاین داخلی شده است. در شکل گیری فضای داخلی مسکونی این پروژه، تلاش برای تعریف عملکردهای متنوع همچون اتاق مطالعه و کار، اتاق کودک و اتاق فرزند نوجوان خانواده در کنار اتاق خواب والدین، تأمین بیشینه ی فضای آزاد از طریق تعریف باغچه های حداقلی در محوطه ی حیاط و نهایتا خلق باغ – بام در پشت بام پروژه بر اساس خواسته های کارفرما بوده است.

اگر بخواهیم به گونهای دیگر رشتهی معماری داخلی را از دو رشتهی دیکر تمییز دهیم» میتوانيم بگوییم که این رشته به طور نسبی بیشتر مرهون «دانش» معماری است تا «هنر» معماری؛ و اگر بخواهیم با تعریف مادر – یعنی تعریفی که از هنر معماری ارائه دادیم – این رشته را از آن دو دیگر تفکیک کنیم. دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای بازسازی دفترکار اداری از شرکت ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید. برخی از طلافروشیها به صورتی فعالیت میکنند که فقط با قشر خاصی از جامعه سر و کار دارند این قبیل مراکز میتوانند برای اجرای طراحی داخلی خود از خصوصیات روانشناختی همان قشر خاص بهره بگیرند و طراحی داخلی مغازه را به سبکی پیاده سازی کنند که بیشتر مورد پسند آن دسته از مردن باشد. در دکوراسیون اتاق کار اداری باید از پنجره های بزرگ استفاده شود تا بتوان از نور طبیعی بیشترین بهره وری را داشت.

شرکت طراحی داخلی و دکوراسیون مهران طاهری

در چنین دنیایی سپردن طراحی داخلی منزل، محیط کار و هر فضای دیگر به افرادی که در رشته خود بهترین هستند توصیه ای هوشمندانه است که با جلوگیری از آزمون و خطاهای کوچک و بزرگ مانع هدر رفتن پول و زمان شده و بی شک حاصل کار این متخصصان چشم نوازتر از آن چیزی خواهد بود که بتوانید تصور کنید. حتی المقدور از پرده های عمودی یا کرکره ای استفاده نکنید، زیرا از ورود نور خورشید به داخل تا میزان زیادی جلوگیری می نمایند.رده های پارچه ای یا توری بهترین انتخاب برای پنجره های آپارتمان محسوب می شوند.

دکوراسیون کلاسیک: همان طور که از نام این سبک دکوراسیون مشخص است، استفاده از رنگ و مبلمان و پرده هایی در این سبک رایج می باشد که کلاسیک بودن را شرکت طراحی داخلی و معماری نشان می دهند. در اینجا نمونه کار طراحی یکی از باجه های پست بانک را مشاهده می کنید که توسط گروه ساختمانی ناتک طراحی شده و در حال اجرا می باشد. طراح این کار جناب مهندس رجبی و سرپرست تیم های طراحی جناب مهندس فاطمی و ناظر ارشد جناب مهندس سرکهکی هستند. در اینجا یکی از ساختمانهای بسیار لوکس متعلق به گروه ساختمانی ناتِک را مشاهده میکنید که طراحی آن از یک کار تیمی عالی توسط مهندس سعادتیان و مهندس رجبی انجام شده و ناظر ارشد پروژه مهندس چیت ساز هستند. مطالعه ای روی تأثیرات رنگ بر عملکرد افراد نشان داد که رنگهای سرد کمتر از رنگهای گرم برانگیزاننده هستند؛ یعنی از نظر بصری کمترحواس کارکنان را پرت می کنند.

شرکت ساختمانی و طراحی داخلی

بهتر است به منظور کاهش مزاحمت، این قسمت در یک محیط محصور شده قرار بگیرد. یکی از موارد اقدام جهت بازسازی در بدو انتقال به محیط جدید صورت می پذیرد به گونه ای که کاربر، طراحی ساختمان و دکوراسیون پیش رو را فاقد فضاهای لازم جهت رفع نیازهای خود در بحث طراحی ساختمان و دکوراسیون دانسته و نسبت به بازسازی منزل و بازسازی محل کار خود اقدام خواهد نمود تا فضاهای لازم برای آسایش و رفاه خود را تعبیه کند بازسازی منزل و محل کار در این دو مورد خلاصه نمی شود و بازسازی اداری ، بازسازی تجاری،بازسازی آپارتمان، بازسازی ساختمان، بازسازی مجموعه های ورزشی و بازسازی مجموعه های آموزشی و فرهنگی و … دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای طراحی و دکوراسیون داخلی را مشاهده میکنید که در آن یک منزل 140 متری دیزاین شده است.

دکوراسیون داخلی

دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای گروه ساختمانی ناتک واقع در محله ناژوان اصفهان را مشاهده می کنید که در آن تیم قدرتمند طراحی اقدام به دیزاین یک پنت هاوس 240 متری نموده است. نیز شامل موارد ذکر شده می گردند که هریک بسته به نوع فضاهای مورد نیاز و نوع کاربری که دارند صورت می پذیرد به عنوان نمونه برای یک محیط فرهنگی یا ورزشی سطح زیر بنا و حجم امکانات و تاسیاتی که باید ایجاد شود قابل مقایسه با یک محیط مسکونی مثل آپارتمان نیست و این خود دلالت بر تخصصی بودن هر یک از این موارد دارد که مهندس معمار بایستی در کار خود این دست مورد ها را اعمال نماید. بوش سالهاست که نه تنها در اروپا، بلکه در کل جهان به عنوان تولیدکننده بهترین ماشینهای ظرفشویی شناخته میشود. یکی از مهمترین عواملی که در دکوراسیون داخلی مد نظر قرار دهید رنگی می باشد که در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می دهید به عنوان مثال انتخاب رنگ های خنثی برای سالن نشیمن می تواند یکی از گزینه های عالی باشد که شما مد نظر قرارر می دهید انتخاب رنگ های مثل کرمی ،استخوانی و حتی بژ می تواند از جمله عواملی باشد که سبب ایجاد احساس آرامش و راحتی در منزل شود،در رابطه با ایجاد روح در کنار رنگ های خنثی می توانید از رنگ های تیره تر در جزئیات استفاده کنید به طور مثال استفاده از مجسمه نسبتا بزرگ در سالن با زنگ تیره بسیار جذاب است.

تابلوهای نقاشی و ترکيببندي اینها با هم چه از لحاظ رنگ و بافت و چه از لحاظ فرم و عملکرد, بر عهدهی دکوراتور داخلی است. به عبارت دیگر دکوراسیون داخلی ترکیبی از معماری داخلی و طراحی داخلی میباشد. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره خرید شیرآلات در تهران را بخوانید. البته متخصصان و مشاوران طراحی دکوراسیون و طراحی اداری نظرات و هدایت خویش را ارائه خواهند کرد ولی تعیین آخری دکور و لوازم محیط متعلق به سلیقه و میزان دارایی کارفرمای پروژه است.

دکوراسیون داخلی مهران طاهری

موضــوع قـــرارداد عبارتست از طراحی معماری داخلی (نقشه های فاز ۱)، طراحی سه بعدی،—— و نقشه های اجرایی برای فضاهای ———– در پروژه —- واقع در تهران ———————— ، براساس جزئیات تعیین شده در “فرم مشخصات طراحی” که به امضاء طرفین قرارداد رسیده است و به هر یک از نسخه های قرارداد پیوست شده است بعلاوه سایر مفاد این قرارداد و تحویل این نقشه ها بصورت ——- به کارفرما. نبود صدا علاوه بر عدم شلوغی دکور اتاق کار به بالا رفتن تمرکز در محیط اداری بی تاثیر نیست. دوست دارید خانه یا محل کار شما چه رنگی باشد؟ فنآوری، تا چه اندازه معماری فضای ادارای با ابزار فنآوری ﺋیشرفته و یا فنآوری اولیه مجهز است.

دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید که در آن یک مجموعه اداری خاص با طراحی خاص در حال اجرا می باشد. برای این که بتوانیم تفاوت دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی را بهتر درک کرده و بشناسیم بهتر است بفهمیم که دکوراسیون داخلی چیست؟ در یک جمله, «طراحی داخلی» هُنر و دانش درک رفتار انسانهاست جهت ایجاد فضاهای کاربردی با حداکثر بازدهی فضای داخلی ساختمانهایی که معمار طراحی کرده است. در این ساختمان از کابینتهای خاص با رنگ اتومبیلی و سیستم هوشمند بی ام اس با قابلیت کنترل از راه دور ،سنگهای اسلب پرشین برای کف و سنگهای اسلب نفیس مرمر و الیگودرز استفاده شده و همچنین دارای یک پلان کاملا بی نقص هست که کار رو بسیار لوکس و جذاب کرده ، ساختمان الان در مرحله اجرای نما هست و به زودی شاهد تصاویر فوق العاده ای از آن خواهید بود.