آموزش تصویری ثبت نام در صرافی کوینکس نسخه موبایل آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس

روی دکمه دریافت کد کلیک کنید و کد دریافتی را در کادر وارد فرمایید. روی دکمه « کد تأیید ایمیل» کلیک کنید تا کوینکس به ایمیلتان کد تأیید بفرستد. یک رمز عبور انتخاب کنید که ترکیبی از حداقل یک حرف بزرگ و حروف انگلیسی و اعداد باشد. با این حجم مشتریان ایرانی، بعید به نظر می‌رسد که کوینکس روزی تصمیم به اعمال محدودیت جغرافیایی بزند. تیم اصلی CoinEx متشکل از بهترین کارشناسان امور مالی و متخصصان اینترنت از سراسر جهان هستند.

حالا نوبت به مسئولین خود صرافی می‌رسد که مدارک شما را بررسی و نتیجه را در کمتر از ۲۴ ساعت به شما اطلاع دهند. برای مثال اگر عکس گرفته شده مناسب نباشد، عملا باید آن را اصلاح نمایید. با این تفاسیر کسی که به پسورد حساب کاربری شما دسترسی داشته باشید، بدون در اختیار داشتن موبایل شما نمکی تواند وارد حساب کاربری شود. از این گذشته امکان برداشت ارز دیجیتال از حساب کاربری نیز بدون دسترسی به موبایل شما وجود نخواهد داشت.

ثبت نام در صرافی کوینکس با تخفیف کارمزد

آموزش تصویری ثبت نام در صرافی کوینکس نسخه موبایل آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس

اکنون پنجره بالا برای شما باز می شود که من همه این مراحل را نیز شماره گذاری کردم و شما به ترتیب باید آنها را انجام دهید. پس ابتدا روی 1 کلیک کنید تا تصویر زیر برای شما باز شود. اگر بخواهید رمز عبور خود را ببینید روی علامت چشم کلیک کنید.

تراکنش‌های برداشت معمولا مربوط به آدرس‌هایی می‌شود که در خارج از صرافی هستند و اینگونه تراکنش‌ها در هر جا و هر صرافی مشمول کارمزد تراکنش یا همان کارمزد شبکه مربوط به آن رمز ارز می‌شود. برخی از این صرافی‌های ارز دیجیتال ارائه‌دهنده محصولات و خدمات مختلف هستند، در حالی که برخی دیگر صرفاً برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال تاسیس شده‌اند. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش صرافی کوینکس فارسی با موبایل لطفا از سایت ما دیدن کنید. هنگام تصمیم‌گیری در مورد استفاده از صرافی، باید اهداف مالی فردی و تحمل ریسک خود را در نظر بگیرید.

فعالیت نهنگ هایی با ابیش از 1000 بیت کوین!

۵- در مرحله آخر، آدرس کپی‌شده را در بخش برداشت یا Withdraw حساب خود در صرافی ایرانی وارد کرده و شبکه موردنظر را انتخاب کنید و گزینه انتقال را بزنید. به اینترتیب رمز ارز موردنظر شما به حساب کاربری شما در کوینکس منتقل و حسابتان شارژ می‌شود. در این فرم که سه قسمت برا پر کردن داره در قسمت قرمز باید ایمیل رو وارد کنید. در قسمت ابی نیز رمز عبور و در قسمت طوسی که اختیاری هست کد معرف رو باید وارد کنید. ثبت نام در این صرافی کاملا رایگان هست و پس از ثبت نام نیازی به احراز هویت وجود نداره.

در حال حاضر صرافی کوینکس از دو روش احراز هویت دو عاملی پشتیبانی می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم که رمز عبور حساب ایمیل و حساب تازه‌ای که در «کوینکس» ساخته‌اید را در جایی امن که دست باد و باران و البته، افراد سودجو به آنها نمی‌رسند، نگه دارید. صرافی بین‌المللی کوینکس در دسامبر سال 2017 میلادی، کار خود را آغاز کرد. موضوعی که میخواهیم در رابطه با آن آموزش دهیم یکی از گزینه های پر طرفدار صرافی کوینکس میباشد که البته قبل از انجام هر کاری باید بسنجید که آیا اینکار با توجه به استراتژی معاملاتی که دارید به نفع شماست یا خیر . در تصویر زیر وارد نمودار بیت کوین به تتر شدیم و شما باید بعنوان یک تازه کار معالات اسپات انجام دهید ، یعنی معاملاتی بدون لوریج و اهرم تا ریسک معامله شما صفر شود . ابتدا وارد اکانت خود در سایت کوینکس میشویم ، از منوی بالا گزینه account کلیک کرده و از منوی باز شده گزینه account settings را انتخاب میکنیم .

روی گزینه sign up کلیک نمایید و در صفحه ظاهر شده مشخصات خود را وارد نمایید. علاوه بر معرفی صرافی ها به معرفی بروکر های ایرانیان نیز پرداخته ایم. تا افرادی که می خواهند از ایران به بازار فارکس متصل شده و به معامله بپردازند بتوانند بدون مشکل خاصی در این بروکر ها ثبت نام کرده و افتتاح حساب کنند.

این صرافی که از سال 2017 تاکنون راه اندازی شده است که به شما این امکان را می دهد تا معاملات خود در بازار ارز های دیجیتال را انجام دهید. این صرافی یکی از نمونه های معتبر است که قبل از انجام معاملات موارد را مورد بررسی قرار می دهد و پس از انجام تحقیقات لازم امکان برقراری یک معامله را ایجاد می کند. با توجه به اینکه این صرافی مانند بیشتر نمونه ها کاربران ایرانی را تحریم نکرده است. شماره موبایل ثبت شده در حساب به دو منظور استفاده خواهد شد.