وقتی بک لینک شرکت ها رشد خیلی سریع

حتی تا قبل از کارتهای RDNA 2 معروف به Big Navi که چند ماه قبل در بازار عرضه شدند، کارتهای ایامدی از تکنولوژی رهگیری پرتو پشتیبانی نمیکردند. آیا بک لینک ها به سئو کمک می کنند؟ آیا قابهای Lian Li آیتم خوبی برای قاب کیس به حساب میآید؟ معمولاً تعداد هر چه بیشتر بکلینکها در سایتهای دیگر حتی اگر از نظر افزایش ترافیک انسانی مؤثر نباشد، باعث خواهد شد تعداد بیشتری از رباتهای کاوشگر گوگل از لینکهای متفاوت وارد یک سایت شوند و این باعث خواهد شد که اطلاعاتی که در سایت قرار میگیرد، خیلی سریعتر از زمان معمول وارد موتور جستجوی گوگل شود (ایندکس شود) و حتی این زمان به چند ساعت یا چند دقیقه کاهش یابد. از طرفی شرایط نامعلوم قیمت کارت گرافیک در فضای داخلی و از طرف دیگر جهش نسلی از کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان به پلیاستیشن ۵ و سری ایکس همه و همه باعث شده تا بسیاری از گیمرهایی که از کامپیوتر بهعنوان پلتفرم اصلی استفاده میکنند در انتخاب این قطعات دچار سردرگمی شوند. با توجه به نیاز پردازشی بسیار زیاد رزولوشن ۴K و ری تریسینگ که به صورت همزمان روی دستگاهها وارد میشود، تکنولوژی DLSS انویدیا میتواند نقش همان ناجی را بازی کند که مدتهاست منتظر آن هستیم.

در همان سال، OpenAI تغییر شکل داد و یک شرکت انتفاعی بود. به شکل خلاصه هر بک لینکی که به وب سایتتان داده میشود، میتواند یا مقدار follow را داشته باشد یا nofollow. در وضعیت پرتلاطم بازار فعلی، پیدا کردن محصولی که از پس نیازهای پردازشی گیمرها بر بیاید ممکن است در نگاه اول کمی گیجکننده به نظر برسد. از جنبه منفی، چیزهای زیادی وجود دارد که انتخاب بهترین مورد برای نیازهای شما ممکن است گیجکننده باشد. ما خوشحال می شویم که یک مصاحبه با شما داشته باشیم و زوایای جدید را از داستان این محصول در اختیار شما قرار بدهیم.» پس اگر کاری که انجام می دهید تبدیل به ترند در اینترنت شده است و مطبوعات زیادی راجب به ان حرف می زنند معمولا به این معنا است که مردم و خبرگزاری ها به این محصول شما علاقه دارند. در عمل، DLSS به شما این اجازه را میدهد که بازی خود را در رزولوشن ۷۲۰p رندر کنید و از عملکرد بهینهی کارت گرافیک در این حالت بهره ببرید و خروجی نهایی خود را در وضوح تصویر ۱۴۴۰p یا حتی بیشتر دریافت کنید؛ حال آنکه کیفیت واقعی تصویر در مقایسه از رزولوشن ۱۰۸۰p یا فول اچدی هم بهتر ظاهر میشود.

برای درک قدرت واقعی این فناوری جدید، کافیست مثال روبهرو را در نظر بگیرید؛ اگر شما دارندهی یک کارت RTX 2080 Ti باشید که پرچمدار نسل قبل بود، اثر سنگین Control را در تنظیمات بالا و رزولوشن ۴K با میانگین فریم ۴۰ در ثانیه تجربه خواهید کرد. در واقع این موضوع به پرچمدار دو نسل قبل انویدیا یعنی GTX 1080 Ti برمیگردد که هنوز هم از عرصهی رقابت خارج نشده و اکثر بازیهای روز را با وضوح تصویر الترا اچدی و میانگین ۶۰ فریم در ثانیه (FPS) پردازش میکند. 2. نرخ فریمهای ثبت شده بر اساس سیستمهای گیمینگ با پردازنده نسل جدید ایامدی یا اینتل و رم مناسب به ثبت رسیدهاند. با ورود به نسل نهم، دو ویژگی فنی مطرح که توجه همه را به خود جلب کرده تجربه عناوین در وضوح تصویر الترا اچ دی یا ۴K و تکنولوژی جدید ری تریسینگ است. همه ما دوست داریم بهترین کامپیوتر و قویترین سیستم دنیا را داشته باشیم اما مطمئناً هزینه بالای آن چنین اجازهای به ما نمیدهد. از انویدیا (Nvidia) و تکنولوژی DLSS گرفته تا کارتهای Big Navi جدید شرکت ایامدی (AMD) که بالاخره تیم قرمز را وارد بازی رهگیری پرتو (ری تریسینگ) کرد، میتوان بیتردید ادعا کرد که بازار فعلی پر از انتخابات هیجانانگیز برای کاربران است.