آموزش تعمیر اسپرسوساز در اصفهان حضوری حامی سرویس | سناپویان

آموزش تعمیر اسپرسوساز در اصفهان حضوری حامی سرویس | سناپویان

این کار، نه تنها ماندگاری بیشتری دارد، بلکه طعم بهتری نیز خواهد داشت. اما در صورتی که دستگاه دچار مشکل شده است، می­توانید برای تعمیر قهوه ساز در کرج، اقدام کنید. همچنین در انواع مختلف دستگاه اسپرسو ساز ، پرتافیلتر یا مخزن نگهداری قهوه ، بدون نازل و یا نازل دار وجود داره . در نوع نازل دار ، قهوه به کمک قطعه ای تحت عنوان گروپ خارج میشه و در نوع بدون نازل ، مستقیما از پرتافیلتر شاهد خروج قهوه هستیم . آموزش تعمیر اسپرسو ساز در اصفهان ، توسط شرکت حامی سرویس و به صورت دوره های آموزشی کوتاه مدت انجام خواهد شد .

آیا تعمیر اسپرسوساز نوا در محل انجام می شود ؟

ابتدا اپراتور از دفتر مرکزی با شما تماس خواهد گرفت و پس از تکمیل اطلاعات، درخواست شما برای تعمیرکار ارسال خواهد گردید. این نوع اسپرسوساز نیز به گونه‌ای طراحی شده که نیاز شما به اسپرسو را در زمان مسافرت هم برطرف می‌کند. عملکرد این دستگاه با کمک پمپ است و در نمونه‌های پمپ دستی، پمپ برقی، پمپ خودکار، پمپ نیمه خودکار، پمپ فوق خودکار وجود دارد. نیازمند کپسولی حاوی اسپرسو است که بعد از انجام عملیاتی، نوشیدنی آماده می‌شود.

فروش بصورت حضوری و آنلاین

اگر متوجه شدید که قهوه ساز هنوز آب را پمپاژ نمی کند، بررسی کنید که آیا رسوب آهکی وجود دارد یا خیر. رسوب آهک باعث پمپ نشدن آب می شود، بنابراین باید دستگاه را کلسیم زدایی کنید. دکمه دم کردن را پس از شستشوی برگشتی خاموش کنید، اما اجازه دهید نازل بخار برای دو دقیقه دیگر کار کند.

  • این مقاله پاسخگوی سوال شما نبود؟ می‌توانید مستقیما با کارشناسان پیشتاز سرویس تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.
  • به‌طور مثال اگر دستگاه شما صدای غیرعادی می‌دهد باید بفهمید که علت ایجاد صدا کدام قطعه است، سپس به تعمیرات آن بپردازید.
  • پس برای تخمین هزینه تعمیر اسپرسوساز دقیق باید دستگاه شما مورد بررسی قرار بگیرد.
  • کافیشاپ ها برای دم کردن قهوه به روش اسپرسو از دستگاهی بنام اسپرسو ساز استفاده می کنند .
  • در صورتی که این مشکلات وجود نداشت به تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز اقدام کنید.
  • سرویس اسپرسوساز صنعتی هم شامل نظافت دستگاه و رفع ایرادات و خرابی های جزئی است.
برای آزمایش مشکلات فشار، یک شات را دم کنید و آن را زمان بندی کنید. اگر آماده شدن یک شات کمتر از 10 ثانیه یا بیشتر از 30 ثانیه طول بکشد، مشکل فشار دارید. برای عیب یابی مشکلات فشار بخار قفل شده، مراحل بالا را امتحان کنید. اگر دستگاه شما همچنان مشکل دارد، ممکن است در این مرحله نیاز به تعمیر آن داشته باشید. برای دریافت خدمات عالی و بازخورد خوب با ما تماس بگیرید تا بهترین و با تجربه ترین تکنیسین های ما با مراجعه و بررسی حضوری برای عیب یابی و تعمیرات دستگاه شما اقدام کنند.

طبق نکات آموزش تعمیرات اسپرسو ساز زمانی که جریان برق پاسخگوی نیاز دستگاه نباشد امکان روشن کردن دستگاه وجود ندارد. ضمن اینکه گاهی ممکن است دو شاخه از پریز برق خارج شده باشد که لازم است با احتیاط دو شاخه را به برق متصل نمایید. با این اقدام باید مشکل رفع گردد مگر اینکه اتصالات داخلی رشته سیم‌ها به دلیل خمیدگی و پارگی دچار مشکل شده باشد. در نظر داشته باشید در صورت مشاهده تفاله در اسپرسوساز نوا و بررسی موارد فوق و عدم نتیجه گیری کافیست با مجموعه پیشتاز سرویس نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا در تهران تماس حاصل فرمایید. بندر گناوه از جمله بنادر تجاری ایران محسوب می شود که بسیاری از کالاهای وارداتی از جمله اسپرسوساز صنعتی در این بندر ترخیص می شود.

اسپرسوساز با آچارباز