بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سنگین+ کیفیت عالی مخاطب | behtarin-laptop

گرافیست‌ها هنگام طراحی معمولا با یک دستشان در برنامه‌ی adobe مشغول کار هستند و با دست دیگرشان با انواع رندرهای سه‌بعدی سروکله می‌زنند. این وسط هزار و یک برنامه‌ی ریز و درشت از ایلاستریتور گرفته تا فتوشاپ و رفقا هم پنجره‌هایشان باز است. اولویت بندی تحویل خودروهای طرح فروش یکپا…تمرکز دولت چین بر رابط مغز و کامپیوتر ؛ …ساخت هواپیمایی با سرعت 3 کیلومتر بر ثانی…تولید نوعی پلاستیک قابل بازیافت بدون نیا…پرسنل رباتیک پلیس نیویورک به زودی کار خو… لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

لپ تاپ لنوو آیدیاپد 3 – VAB

برای مدل V15 G2 ITL ولی می‌توانید یک هارد دیسک 2.5 اینچ یا یک SSD از نوع 2.5 اینچ هم به این لپ تاپ اضافه کنید. همچنین لپ تاپ‌ V15 G2 ITL به دلیل بدنه محکم و کیبورد روان آن یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که نیاز به قدرت پردازشی چندان بالایی ندارند. البته این لپ تاپ در حد متوسط و سبک جوابگوی پردازش‌های دانشجویی هست. به خوبی کارهای عادی دانشجویی مانند رسم نمودار، تهیه گزارش‌های ورد و پاورپوینت، کارهای سبک با مطلب و… را هم پشتیبانی می‌کند. به همین خاطر مشتریان ضمن پرداخت هزینه‌ی بیشتر، مطمئن خواهند بود که سیستم خریداری شده دچار مشکل نخواهد شد. اما به هر حال همه چیز بر پایه احتمال است و امکان دارد پس از خرید با مشکلاتی مواجه شوید.

  • همه مدل‌هایی که بهتون معرفی کردم، برای کارهای گرافیکی مناسب هستن.
  • این مدل بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی بوده و شرکت دل برای لپ تاپ XPS با صفحه نمایش ۱۵ اینچی (Dell XPS ۱۵) خود هیچ چیزی کم نگداشته است.
  • همچنین لپ تاپ‌ V15 G2 ITL به دلیل بدنه محکم و کیبورد روان آن یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که نیاز به قدرت پردازشی چندان بالایی ندارند.
  • لپ تاپ ام اس آی مدل Pulse GL76 12UEK I7 16G 1T FHD دارای نمایشگری بزرگ‌تر از مدل قبلی است و از پنل IPS با نرخ به روز رسانی 240 هرتز بهره می‌برد.
  • بنابراین صفحات کالیبره شده و یا پشتیبانی پنل از درصد بالای استانداردهای معتبر بازار یکی از باید های این لپ تاپ است.
  • ولی اینطوری هم نیست که لپ تاپ 15 میلیونی نتونه gis رو باز کنه، فقط مسئله کند بودن و زمان بر بودنه.

این لپ تاپ به علت عمر باتری کمی که در اختیار دارد برای استفاده در هر جایی مناسب نیست. اما می توانید از نرم افزارهای سه بعدی بدون اینکه کندیی در روند کار خود داشته باشید استفاده کنید. علاوه بر این, بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون فناوری Cooler Boost 5 به شما این اطمینان را می دهد که لپ تاپ شما حتی در طی یک رندرینگ طولانی داغ نخواهد کرد. این لپ تاپ جز بهترین محصولات ایسوس می باشد که یک لپ تاپ عالی چه برای گیم و چه برای ادیت و کار های گرافیکی می باشد. رم 32 گیگابایت، پردازنده گرافیکی و مرکزی فوق العاده قوی باعث شده است تا این لپ تاپ از توان پردازشی فوق العاده بالایی بهرمند باشد.

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سنگین+ کیفیت عالی مخاطب | behtarin-laptop

البته شما می‌توانید به راحتی حافظه دستگاه را ارتقا دهید، زیرا این مقدار برای کارهای گرافیکی به نظر کم است. پیش از این ما دو مدل از لپ تاپ های سری TUF ایسوس را به شما معرفی کردیم که می‌توان آن‌ها را بیشتر لپ تاپ مناسب برای فتوشاپ قلمداد کرد. اما در نسل جدیدتر ما شاهد قدرت بیشتر و کیفیت بالاتری در این سری از محصولات ایسوس هستیم. این دستگاه دارای نمایشگری مات و 15.6 اینچی با پنل WV و کیفیت WQHD است که نرخ نوسازی آن به 165 هرتز می‌رسد.

مناسب ترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی