قطعات بدنه Archives فروشگاه قطعات یدکی بم خودرو | توکو لیفتراک

به‌ندرت و به‌ویژه در سال‌های اخیر، در برخی کارهای خاص از موادی مثل آلومینیوم، الیاف شیشه (فایبرگلاس) و پلاستیک تقویت‌شده با الیاف کربن نیز در ساخت بدنه خودرو استفاده می‌شود. پیکاپ خودروهایی مثل وانت هستند که عقبشان برای حمل بار مناسب است. پیکاپ ها در آمریکا محبوبیت زیادی دارند چرا که عموما قدرت زیاد و توان موتور بالایی دارند. کلاس پیکاپ برای مصارف درون شهری و همچنین مسیرهای آفرودی کاربرد زیادی دارد. چراغ‌ های مه شکن فقط در مدل‌ های خاصی استفاده می‌ شوند، معمولاً به عنوان یک افزودنی زیبا برای وسایل نقلیه با مشخصات بالاتر. همه خودروهای جدید دارای چراغ‌های روشنایی در روز DRL هستند که همچنین به دیده شدن خودرو در جاده کمک می‌ کند.

شاسى یا فریم در اصل يک چارچوب و ساختار است که معمولاً از فولاد سخت به شکل ناودانى ساخته مى شود. بر روى اين فولاد سخت، بخشهايى مانند موتور، سيستم انتقال قدرت، سیستم فنربندی و سیستم ترمز و فرمان نصب مى شود. علاوه بر موارد ذکر شده شاسی خودرو دارای مزایای بسیاری می باشد که از جمله ی آن ها مقاومت در مقابل انواع تنش بوده و دیگر مزیت آن عدم تغییر شکل در زمان مقابله با انواع شرایط نامطلوب می باشد. بنابراین، این وسیله باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا بتواند تحمل وزن تمامی اجزای یک خودرو را داشته باشد.

قطعات بدنه Archives فروشگاه قطعات یدکی بم خودرو | توکو لیفتراک ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. شاسی‌های صفحه‌ای معمولا تعمیر و بازسازی سخت‌تر و پرهزینه تری نسبت به شاسی‌های نردبانی دارند. •    در عین حال که این محصول دارای مقاومتی بالا می باشد باید سبک نیز باشد تا حرکت خودرو مشکل نبوده و روان باشد. شاسی ، سازه ای است که به عنوان پایه و نگهدارنده برای سایر قسمت های خودرو میباشد و قسمت های مختلف خودرو را به هم ارتباط میدهد .

سپر جلو سفید پژو 207 کروز

این عملکرد بهبود یافته در کنار قدرت بالای قطعات شاسی بهترین نتیجه را برای هر ماشینی فراهم می‌کند. اما در مورد سرشاسی خودرو می توان گفت که این مورد قابل مشاهده ی تمامی افراد می باشد. سر شاسی انواع خودرو بهترین راه جهت تشخیص چگونگی تصادفات و مشکلاتی می باشد که پیش از این برای خودرو به وجود آمده است.

فیلتر براساس قیمت:

بلبرینگ چرخ بخشی جدایی ناپذیر از مجموعه چرخ است که چرخ و محور را به هم متصل می کند. تهیه ی این قطعه بهتر است از برندی معتبر صورت گیرد تا از کیفیت آن اطمینان کافی حاصل شود.

  • برای این کار بهتر از در اطراف خودروی خود قدم بزنید و با دقت به شاسی نگاه کنید.در صورت امکان نیز بهتر است از قسمت زیرین خودرو شاسی را بررسی کنید .
  • برخلافِ قطعات داخلی مثل جلوبندی، گیربکس و قطعاتی از این دست لوازم یدکی بدنه خودروها با توجه به مدل و کلاس آن ها بسیار متفاوت است.
  • با ضربه چکش و شنیدن صدای خفه، باید متوجه این قضیه شوید که پیچ و یا پرچ‌ها شل شده‌اند و باید نسبت به تعویض پیچ و پرچ‌های خراب شده اقدام کرد.
  • بر روی این فولاد سخت، قسمت‌هایی هم چون پیشرانه، سیستم انتقال قدرت، سیستم فنر بندی و سیستم ترمز و فرمان نصب می‌شود.
  • تمامی قطعات اتاق پراید ۱۳۱ شامل سپر، درب ها، کاپوت، گلگیر ، قسمت جلو ، قسمت عقب به صورت رنگ فابریک با ضمانت کمپانی در فروشگاه بدنه نجفی موجود میباشد.
  • این وسیله اغلب کمترین میزان تولید صدا را داشته و ایجاد آلودگی صوتی نمی کند.