خرید کتاب کنکور و کمک آموزشی و درسی با تخفیف% بالا مدابوک مدابوک | ketabko

رشته علوم انسانی از جمله رشته هایی می باشد که طرفداران و متقاضیان در آن زیاد بوده و از پر جمعیت ترین رشته های کنکوری می باشد. به همین علت دانش آموزان باید به خوبی برنامه ریزی های مناسبی داشته باشند تا بتوانند در این آزمون سربلند بیرون بیایند. در همین راستا، نیاز است به بهترین منابع و کتب برای مطالعه مباحث دسترسی داشته باشیم. در این راستا، انتشارات زیادی در زمینه تولید کتاب های آموزشی برای این رشته فعالیت می کنند. منتشران، خیلی سبز، انتشارات مهروماه، گاج و آموزش، از جمله انتشارات معتبر و معروف در این زمینه می باشند. شما داوطلبین گرامی می توانید با دریافت کتاب های کمک آموزشی خود از چنین منابعی، کیفیت مطالعه ی خود را افزایش دهید.

شرایط تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به مدیریت

اما اگر نتیجه آزمون خوب نشد، کتاب های آبی قلمچی و انتشارات مشاوران در درس فلسفه و منطق میتونن کتاب کمک درسی کنکور انسانی براتون مفید باشن. اما با توضیحی که دادم هیچ فرقی نمیکنه که شما الان کتاب بگیرید یا اول تابستون چون کتاب های کنکور ۱۴۰۲ پاییز سال دیگه وارد بازار میشن. بنابراین کار منطقی اینه که شما از الان کتاب هاتون رو تهیه کنین و زمان رو از دست ندین. باید با توجه به سطح خود در هر درس کتاب تست مناسب خود را انتخاب کنید.

  • در مسیر موفقیت کنکور، نمی توان صرفا به مطالعه کتاب درسی بسنده کرد و می بایست از کتاب های کمک آموزشی باکیفیت، شناخته شده و مرتبط نیز بهره گرفت.
  • فعلا برای شما استفاده از کتاب های جامع منابع نیست چون شما باید برای سال دوازدهم از کتاب های چاپ 1402 استفاده کنید.
  • با توجه به این که مباحث کتاب جامعه شناسی به صورت زنجیروار به یکدیگر مرتبط است، نویسنده سعی کرده است تا به زبان ساده مطالب را بهم مرتبط سازد.
  • یکی از کتاب‌های میکروطبقه بندی شده گاج است که برای پایه‌های دهم تا دوازدهم به چاپ رسیده است.
بنابراین اگر تاثیر معدل قطعی شود، در امتحانات نهایی باید سوالاتی مطرح شود که هرکسی نتواند به آنها پاسخ دهد تا افراد به خوبی از یکدیگر غربال شوند. در امتحانات نهایی سال های قبل، افراد خیلی زیادی معدل شان 20 میشد. این تصور برای شما پیش نیاید که با کتاب های سطح ضعیف نمیتوان در کنکور به درصد های بالا رسید. این دسته از کتاب ها برای افرادی مناسب است که در آزمون های آزمایشی میانگین درصد آنها بالای 70 می باشد. برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام و هزینه‌های مشاوره و برنامه ریزی فرم زیر را تکمیل کنید.

کتاب دست دوم فاگوزیست دهم آموزش جلد دوم تالیف فردین جوادی(کنکور

خرید کتاب کنکور و کمک آموزشی و درسی با تخفیف% بالا مدابوک مدابوک | ketabko

© کلیه حقوق محصولات و محتوای سایت متعلق به آکادمی دورخیز (ثبت رسمی) می‌باشد. هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید. اما اگر بازهم تست آن مبحث را اشتباه زدید، باید روی آن مبحث خوب کار کنید تا در تست‌های بعدی حتما آن را درست بزنید. برای این منظور کتاب‌های تست طراحی شده‌اند که از حاوی تمامی تست‌های ادوار گذشته هستند. چرا رشته تحصیلی عنوان شد، چون شاید درس‌هایی بین 3 رشته نظری مانند ریاضی با هم یکی باشند،‌ اما در عمل بسیار متفاوت هستند.

با سلام و درود، با توجه به آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور حداکثر شرایط سنی جهت شرکت در دانشگاه فرهنگیان ۲۴ سال تمام می باشد. فعلا برای شما استفاده از کتاب های جامع منابع نیست چون شما باید برای سال دوازدهم از کتاب های چاپ 1402 استفاده کنید. این کتاب مخصوص بچه ای انسانی است که به دست انتشارات خیلی سبز چاپ شده . چنانچه علاقه مند به آشنایی با منابع اختصاصیکنکور تجربی هستید، مطالعه مقاله زیر توصیه می شود.