آموزش کامل صرافی کوکوین و بررسی اعتبار و مزایای آن کپی تریدینگ دارایا

در نهایت مشاهده می‌کنید که ترون‌های شما به USDT تبدیل شده است. هنگامی که با اپلیکیشن اقدام به اسکن QR Code می‌کنید، یک کد 6 رقمی برای شما ارسال می‌شود که یک دقیقه اعتبار دارد. برای دفعات بعدی نیاز به اسکن دوباره ندارید و فقط با وارد کردن کدی که اپلیکیشن به شما می‌دهد، می‌توانید تایید 2 مرحله‌ای گوگل را ست کنید. سپس از برای این که مطمئن شوند شما ربات نیستید تصاویری روی صفحه نمایش می‌یابند و شما باید آن تصاویری را که از شما می‌خواهد را انتخاب کنید. پس از تایید عدم ربات بودن شما، مرحله ثبت نام تکمیل شده و شما وارد وب سایت kucoin.com می‌شوید.

به عبارت ساده‌تر، در سفارش استاپ لیمیت، شما به سیستم صرافی کوکوین دستور می‌هید که وقتی قیمت یک ارز دیجیتال به محدوده‌ای خاص رسید، معامله‌ای را با رقم مورد نظر شما به ثبت برساند. برای مثال، فرض کنید که قیمت اتریوم در حال حاضر ۶ هزار دلار است و شما پیشبینی می‌کنید که احتمالاً اتریوم افت قیمت خواهد داشت. بنابراین، شما می‌توانید سفارشی را در محدوده ۵۹۰۰ دلار ثبت کنید که در حین افت قیمت اتریوم، دارایی شما فروخته شود تا متحمل زیان بیشتری نشوید. به همین دلیل، ما با معرفی صرافی ارز دییجتال کوکوین و مراحل ثبت نام و فعالیت در آن با شما همراه خواهیم بود.

ارز‌های پشتیبانی شده

برای این کار بهتر است تا از نرم‌‎افزارهای ویژه برای تغییر دادن IP استفاده کنید. درضمن، مسئله دیگری که باید مد نظر قرار داد، این است که شناسه کاربری خود را از IPهای ایالات متحده هم جداسازی کنید. ایالات متحده به دلیل قوانینی به خصوصی که در مورد دنیای کریپتوکارنسی وضع کرده است، ممکن است که حساب کاربری‌تان را دچار مشکل‌های عدیده‌ای کند.

  • یعنی ابتدا کیف پول تتر خود در نوبیتکس را به صورت ریالی شارژ کرده و بعد آن را به کوکوین انتقال دهیم.
  • برای فعال کردن احراز هویت دو عاملی (Two-factor authentication) می‌توانید از سرویس Google Authenticator استفاده کنید.
  • دریافت این گواهی‌نامه در صنعت ارزهای دیجیتال، کار دشواری است.
  • گرچه همه کاربران می‌توانند بدون تأیید هویت از حساب کاربری کوکوین استفاده کنند اما به هرحال تا زمانی که تأیید هویت مشتری انجام نشود یک سری محدودیت‌ها برای برداشت اعمال می‌شود.
  • در این مقاله قصد داریم صرافی کوکوین را معرفی، ویژگی‌های مهمش را بیان کنیم و نحوه ثبت‌نام در آن را آموزش دهیم، پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

کاربرانی که ارز دیجیتال KuCoin دارند، می توانند از خدمات بی شمار صرافی ارز دیجیتال کوکوین استفاده کنند. یکی از خدماتی که پلتفرم KuCoin دارد این است که بیش از 50 درصد از درآمد کل معاملات کاربران را با دارندگان توکن کوکوین تقسیم می کند. شایان ذکر است که اگرچه KuCoin ویژگی‌های امنیتی را ارائه می‌کند، برخی افراد ممکن است استدلال کنند که صرافی همچنان امن نیست. این پلتفرم همچنین فقط یک کیف پول آنلاین را به کاربران ارائه می دهد که کم امنیت ترین نوع کیف پول است.

تجربه ترید در صرافی کوکوین

آموزش کامل صرافی کوکوین و بررسی اعتبار و مزایای آن کپی تریدینگ دارایا هنگامی که Google Authenticator و حساب KuCoin شما متصل شد، یک کد ۶ رقمی منحصر به فرد برای دسترسی به حساب خود Kucoin Exchange دریافت خواهید کرد. این کد برای یک بار استفاده معتبر است و هر ۳۰ ثانیه یکبار تغییر خواهد کرد. هنگامی که این صفحه ظاهر می شود، ترکیب حروف و اعداد نمایش داده شده رمز مخفی شماست. ۲- اگر مشکلات Google 2FA را دارید، لطفاً به ادامه این مقاله مراجعه کنید تا بتوانید راه حل را پیدا کنید. ۱- اگر رمز عبور خود را به خاطر نمی آورید، لطفا روی “Forget my password” کلیک کنید. آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی دکمه “Send Code” کلیک کنید.

  • با این حال، یک توصیه استاندارد این است که همه وجوه خود را در صرافی نگه ندارید.
  • کوکوین نام شناخته شده ای در صنعت رمزنگاری شده است زیرا توانست خود را به عنوان یک فروشگاه برجسته برای انواع عملیات رمزنگاری تثبیت کند.
  • در این صفحه شما باید ابتدا یکی از برنامه‌های Authenticator (برای کاربران iOS) یا Google Authentication را برای کاربران Android دانلود کنید و سپس از طریق بارکدخوان اپلیکیشن، QR کد سایت را اسکن کنید.
  • صرافی کوکوین همه حساب‌ها را در یک بخش قرار می‌دهد و انتقال وجوه از یکی به دیگری آسان است.
  • توجه کنید که بسترهای مبادلاتی مختلف، هزینه انتفال متفاوتی را به شما تحمیل می‌کنند؛ در حال حاضر، شبکه ترون برای انتقال تتر، کارمزد شبکه مناسب‌تری دارد.