انواع کانال و دریچه هوا بهترین قیمت ها و برندها دماتجهیز

انواع کانال و دریچه هوا بهترین قیمت ها و برندها دماتجهیز

در مواردی که یک مانع در برابر دریچه وجود دارد بهتر است فاصله دریچه از سقف زیاد شود که اثر مانع رفع گردد. اکثر دریچه‌های چرخشی از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند، اما اگر می خواهید از آلومینیوم یا پلاستیک ساخته شوند، می‌توانید آن را سفارش دهید. برخی از دریچه‌های چرخشی ترکیبی از دو ماده با بدنه از فولاد گالوانیزه و تیغه های ساخته شده از آلومینیوم هستند.

دریچه آلومینیوم چهارگوش 30 سانت

محدودیتی در ابعاد و سایز نیز وجود ندارد و این دریچه هوا ی آزاد را در هر طول و عرضی می توان تولید و عرضه نمود. یکی دیگر از انواع متریال مورد استفاده برای تولید دریچه های ساختمانی هوا استفاده از استیل یا آهن گالوانیزه است. هرچند با توجه به مزایای زیاد آلومینیوم این دریچه ها خواهان زیادی ندارند، اما براساس نیاز قابل طراحی و ساخت هستند. برای مشاوره رایگان جهت خرید دریچه هوا و انتخاب بهترین مدل براساس نیاز میتوانید با کارشناسان شرکت پخش نیرو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. شکل پره های روی دریچه هوا و تعداد خطوط آن میزان ورود و خروج را تنظیم می کند و می توان به روش دستی و یا برقی ورود و خروج هوا را تنظیم کرد. دریچه هوا ساختمان دارای جنس ها و شکل های مختلفی است و نکته قابل توجه این است که اگر برخی از دریچه ها به انتهای انشعاب ها شبیه نباشد و یا به خوبی به هم متصل نشوند از طریق تبدیل این کار انجام خواهد شد.

دریچه‌ های دیواری در صنعت ساختمان بسیار کاربرد دارد و در بیشتر موارد و زمانی که از کولر‌های آبی استفاده می‌ شود، با اینکه سقف ساختمان‌ ها متوسط یا کوتاه است، از نوع دیواری بهره‌ مند می‌ شوند. به دریچه‌هایی که برای کنترل هوای ورودی و خروجی یک کانال هوا مورد استفاده قرار می‌گیرند دریچه هوا گویند. اول در مورد ماهیت و کاربرد آن‌ها و سپس در مورد جنس‌های مختلف آن صحبت کردیم که عبارتند از پلاستیکی، فلزی و چوبی ام دی اف. در ادامه انواع مختلف دریچه‌های هوای آلومینیو‌می‌ و آهنی و ویژگی‌های هریک را بررسی کردیم. دریچه‌ هوا آلومینیو‌می ‌دایره ای کروی دارای امکان چرخش سیصد و شصت درجه ‌می‌باشد.

این کالا در مدل های دمپردار و بی دمپر در مدل های خطی ۳۰ و ۹۰ درجه،مشبک،سقفی چهار طرفه و اسلوت موجود می باشد. دریچه هوا، برای هر خانه‌ای لازم است و در هر خانه‌ ای پیدا می‌شود.این کالا بر اساس کارایی و جنس و شکل، انواع بسیار متفاوتی دارد. انواع دریچه هوا کاربردهای متنوعی دارد و بر این اساس در شکل‌‌‌‌‌ و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. محصول مورد نظر ممکن است برای عبور هوای ورودی و یا برای هوای خروجی مورد استفاده قرار گیرد، بر این اساس می‌توان تنظیم هوای خانه را نیز از این طریق این انجام داد. همچنین وجود دریچه تهویه به عنوان یکی از پارامترهای ایمنی، در هر خانه‌ای ضروری است.

از دریچه هوا ی سقفی یکطرفه نیز در سیستم های مختلف تهویه مطبوع با کاربردهای دمندگی و مکندگی استفاده می گردد. از جمله کاربردهای دریچه هوا ی چهارطرفه سقفی،در سیستم های دمش و مکش هوا می باشد.لازم به توضیح است از دریچه کولر در سیستم های سرمایشی و گرمایشی بطور همزمان می توان استفاده نمود. به راحتی قابل چشم پوشی است.ضمنا دریچه تنظیم هوا ی اسلوت نیز دارای حالت بادمپر و بدون دمپر می باشد. این نوع دریچه تنظیم هوا همانگونه که از نامش پیداست در سقف نصب شده و با مدلهای متنوع،نقش هوارسانی به محیط های مختلف را از سقف ایفا می کند.

k-دریچه هوا ی آلومینیومی خورشیدی

دمدل های فولادی گالوانیزه بسیار رایج هستند اما احتمال زنگ زدگی آنها بیشتر است، علاوه بر این، حمل تهویه نظری آن‌ها سنگین‌تر است. دریچه‌های جهت دار تقریباً در همه جا یافت می شوند، به خصوص در ساختمان های اداری و مراکز خرید. این دریچه‌ ها معمولاً برای مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و دارای مقاومت در برابر حرارت و سرما هستند و می‌ توانید برای کولر‌های گازی و انواع اسپلیت‌ ها آن‌ ها را خریداری کنید. اولین دریچه تهویه هوای الکتریکی در سال 1902 توسط ویلیس هاویلند کریر اختراع شد.

  • به دلیل ظاهر خاص آن که شبیه به بلندگو می باشد نام آن دریچه بلندگویی گذاشته شده است.
  • این نوع دریچه‌ به طور معمول در دستگاه‌های هواسازی از قبیل کولر پنجره ای یا اسپلیت و دیگر انواع هواساز اعم از دمنده و مکنده هوا قابل استفاده ‌می‌باشد.
  • دریچه هوا، برای هر خانه‌ای لازم است و در هر خانه‌ ای پیدا می‌شود.این کالا بر اساس کارایی و جنس و شکل، انواع بسیار متفاوتی دارد.
  • بخش مهمی از هر ساختمان سیستم هوارسانی آن است که در پایان این سیستم و انتهای انشعاب کانال‌ها دریچه‌ توزیع هوا جدید قرار می‌گیرند.

سرعت ساخت ون با کانال های از پیش عایق شده بیش از 10 برابر سرعت ساخت و نصب کانال های گالوانیزه بوده ودر برخی از موارد در کانال های گالوانیزه با ابعاد بزرگ نیاز به ماشین آلاتی نظیر جرثقیل و تجهیزاتی مانند دستگاه های برش می باشد. اما در کانال های از پیش عایق شده به دلیل داشتن وزن بسیار سبک تر، نیازی به ابزار خاص و ماشین آلات سنگین نداشته و همچنین برای پرسنل اجرایی از ایمنی بیشتری در قیاس با کانال های گالوانیزه برخوردار می باشند. اگر دوبُعد از دریچه هوا به دو بُعد دیوار نزدیک باشد،اجباراً باید هوا به وجهِ دیگرِ متمایل گردد که در این وضعیت از دریچه هوا ی دوطرفه استفاده می گردد.