مهاجرت تحصیلی کن تا دیر نشده!

شاید تاکنون تصاویر زیبای برف و ورزش های مربوط به آن را در این کشور دیده باشید. در این مدت هم نمی شود هیچگونه اقدام تجاری یا تحصیلی در کشور ترکیه انجام داد. که پارامترهای مشخصی از جمله سن، سابقه کاری، مدرک زبان، مدرک تحصیلی و انطباق با محیط را دارد که در جدول های جداگانه ای بررسی و تحلیل می شوند. پس از سالها بحث و بررسی در ماه می سال ۲۰۱۲ لایحه شماره ۲۶۴۴- ماده ۳۵ مورد تصویب مجلس ترکیه قرار گرفت که مضمون قانون مطرح شده از سوی دولت ترکیه مبنی برحذف اصل عملکرد متقابل برای دولت ها میباشد، و به معنای این است تمامی شهروندان خارجی قادر به خرید املاک و مستغلات در ترکیه هستند حتی اگر کشور متبوع، خود این گونه حقوق را به کشور ترکیه اعطا ننموده باشد و امروز با مشخص شدن لیست کشورهای مجاز به خرید، این قانون به اجرا درآمد و بدین معناست که با اتباع ایرانی مانند اتباع ترک و یا سایر کشورها خارجی رفتار خواهد شد و قوانین انتقال سند مالکیت ملک و وراثت ملکی که برای اتباع ترک اجرا میشود برای ایرانیان نیز قابل استناد خواهد بود و این املاک به همان صورت نیز قابل فروش و انتقال سند هستند.

عدم داشتن شغل در سوئیس و نیز نداشتن اقامت این کشور در 10 سال گذشته، از الزامات گرفتن اقامت از طریق سرمایه گذاری است. دین رسمی در این کشور مسیحیت است و همچنین واحد پول آن فرانک سوئیس است. انگلیسی در مدارس سوئیس تدریس می شود و اکثر افراد ( مخصوصا جوانان ) به راحتی این زبان را صحبت می کنند ، که باعث می شود فعالیت هایی مانند خرید آسان تر شود . بهتر است بدانید تحصیل در کانادا رایگان نیست اما نسبت به سایر کشور های پیشرفته مانند آمریکا ، انگلیس یا استرالیا ارزان تر است . در حال حاضر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت محوری و همچنین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان جهاد دانشگاهی به عنوان دو نهاد فعال و مهم در این حوزه، تولید علم و تبدیل روان آن به فناوری و ثروت در جامعه را مدیریت می کنند. برای ثروتمندان یا بازنشستگان بهتر است که ازطریق مالیات بر ارزش افزوده اقدام کنند در حالی که برای تجار اقدام از طریق ثبت شرکت ایده آل است. در صورتی که شما یک کارآفرین باشید، گرفتن اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت موقعیت ایده آلی است که به وسیله آن علاوه بر اخذ اقامت موقت ترکیه، امکان اخذ اقامت دائم ترکیه و دریافت پاسپورت ترکیه را نیز خواهید داشت.

سوئیس در انجمن تجارت آزاد اروپا و شنگن عضویت دارد و از این طریق به داد و ستد با کشورهای مربوطه می پردازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شرایط و قوانین جدید مهاجرت به سوئیس می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، می توانید با تکینکو گروپ تماس حاصل نمایید. حال که تا حدودی با مزایا و معایب مهاجرت به سوئیس آشنا شدید ، با دفاتر موسسه مهر آفرین رجبی در دو شهر تهران و شیراز از طریق شماره تماس های ارائه شده در تماس باشید ، تا مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما در خصوص شرایط پذیرش دانشگاه های سوئیس باشند . اگر می خواهید در سوئیس کار کنید بهتر است ابتدا با مشاغل مورد توجه در این کشور آشنا شوید. ایا اگر در هلند بچه دار شویم تابعیت هلندی میگیرد؟

کار در سوئیس از جمله دلایل اصلی مهاجرت به این کشور سایت mohajerattalaei است. شما به عنوان همسر یا اعضای خانوادهی شخصی که ویزای کار موقت کانادا را دارد، در بیشتر موارد اجازه کار در کانادا را میتوانید بدست آورید. کارگران خارجی محدودیت هایی دارند و باید موارد خاصی را بگذرانند. ترکیه یکی از کشورهای آسیایی است که از ثبات سیاسی خوبی برخوردار است و شهروندان آن امنیت اجتماعی دارند. قادر به حمایت از خود در استرالیا بدون کمک هزینه خدمات اجتماعی و رفاه استرالیا باشد. مهاجرت به عنوان یک نوع تطبیق و سازگاری اجتماعی در پاسخ به نیازهای، اقتصادی، اجتماعی و تحولات فرهنگی که از جریان تغییرات جمعیتی ناشی میشود و در سطح محلی، ملی و یا بینالمللی پدید می¬آید. برای این مورد باید قوانین سوئیس را رعایت کرده و با زندگی در این کشور تطبیق پیدا کنید. نکته جالب توجه در مورد این کشور این است که از نظر سیاسی کاملا بی طرف است و در هیچ جنگی نقش نداشته است. متقاضیان علاقمند به کار آفرینی در هلند بایستی امتیازات لازم از مواردی چون رزومه تحصیلی، تجربیات کاری گذشته، سوابق کار آفرینی، مشخص نمودن منافع کاری برای دولت هلند، نشان دادن طرح تجاری، میزان سرمایه گذاری و …

از این روش میتوانید به راحتی اقامت ترکیه را برای خود و خانوادهتان فراهم آورید. بازنشستگان و ثروتمندان معمولا از طریق سرمایه گذاری برای مهاجرت به سوئیس اقدام می کنند. این چرخه نمیچرخد مگر آنکه تمامِ این بخشها درست کار کنند. شهروندانی که خارج از اتحادیه اروپا هستند می بایست ابتدا مجوز کار و اقامت در سوئیس را دریافت کنند. دولتها میتوانند از دو طریق حاکمیت را نقض کنند و به همین واسطه این موضوع تا حدودی پیچیده به نظر میرسد. ویزاهای ازدواج و پارتنر هم که از اسمشان مشخص است به چه منظور بهکار میروند. شما باید با توجه به هدف خود از مهاجرت به این کشور، یکی از این راهها را برگزینید.

زن هایی که بر اثر ازدواج با غیر تبعه ی سوئیس، تابعیت سوئیسی خود را از دست داده اند. در حال حاضر مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل، متداولترین روش مهاجرتی به این کشور محسوب میشود؛ زیرا سالانه تعداد زیادی از ایرانیها از این طریق اقدام میکنند. برای مهاجرت کاری به عمان لازم است تا یکی از شرکتهای واقع در خاک عمان برای شما پیشنهاد کاری ارسال کند. افزایش آمار مهاجرت پزشکان به عمان در سالهای اخیر، نشاندهنده همین موضوع است. در صورتی تابعیت فرزند متولد شده در عمان داده میشود که والدین او عمانی باشند؛ یعنی دارای تابعیت و اقامت عمان باشند.

4. امکان اخذ اقامت سوئیس از طریق ازدواج با شخص سوئیسی وجود دارد؟ در حالی که برخی از برنامه های مهاجرت به کانادا از متقاضیان می خواهد که یک پیشنهاد شغلی کانادایی داشته باشند، طیف وسیعی از برنامه ها و گزینه ها برای اتباع خارجی بدون پیشنهاد کار در کانادا وجود دارد. سفر راحت به تمامی اروپا بدون نیاز به ویزای سوئیس از جمله این مزایا است. بله، اتفاقاً راهی مطمئن و نسبتا راحت است، منتهی اگر کیس واقعی داشته باشید. کشورهای عضو اتحادیه اروپا و اتحادیه تجارت آزاد، در این زمینه شرایط راحت تری دارند. سوئیس از برترین کیفیت زندگی در بین کشورهای اروپایی برخوردار است و همین مسئله سبب شده سالانه افراد زیادی به دنبال راه ها و شرایط مهاجرت به سوئیس هستند. ضمنا کسانی که قصد دارند به صورت بلند مدت در ترکیه اقامت کنند باید شرایطی مانند نداشتن سوء پیشینه در بازه زمانی سه سال گذشته، داشتن درآمد کافی، انجام ندادن فعالیت هایی که امنیت عمومی را به خاطر بیندازد و غیره را داشته باشند. به طور مثال یا باید ثروتمند باشند، ماهر و یا هنرمند باشند تا بتوانند از طرق مختلف به کشور کانادا مهاجرت کنند.

شخصی که با تبعه سوئیسی ازدواج نموده ولی در خارج از سوئیس اقامت دارد بایستی از ازدواج آن ها حداقل 6 سال گذشته باشد و علاقمند به تابعیت سوئیس باشد. نداشتن سوء سابقه و نیز عدم خطر از جهات مختلف برای این کشور، موضوع مهمی است. هلند در حال حاضر ششمین اقتصاد بزرگ در اتحادیه ی اروپا است و به عنوان مرکز حمل و نقل اروپا نقش مهمی را ایفا می کند. افراد به دلایل مختلف و بسیار متنوعی مهاجرت میکنند. بخشی از مردم ترکیه (کردها) علاوه بر زبان ترکی با زبان کردی نیز صحبت میکنند که بیشتر در شرق و جنوب شرقی این کشور سکونت دارند. مشاغلی مثل مهندسی مکانیک، مهندسی فناوری، بیمه، مهندسی برق، بانکداری، مدیریت جبران خسارت، تحلیلگر مالی و مدیریت سرمایه گذاری از جله مشاغل مورد نیاز این کشور است.

همان طور که اشاره کردیم 4 زبان در این کشور به رسمیت شناخته می شوند. اگر در این مدت 3 ماهه، نیروی کار مناسب با موقعیت شغلی اعلام شده توسط کارفرما پیدا نشد، وی باید همان آگهی را برای 3 ماه دیگر ارسال کند تا بتواند نیروی کار را در سراسر اتحادیه اروپا جذب کند. مهاجرت به سوئیس راه هایی دارد که اگر بدانید به راحتی آب خوردن می توانید به این کشور زیبا به راحتی مهاجرت کنید. با استفاده از بهترین کتاب زبان برای مهاجرت می توان در کاریابی نیز موفق بوده و با ارائه ی مدرک زبانی به کارفرمایان آنها را برای استخدام خود قانع کرد. با توجه به ثبات سیاسی، امنیت اجتماعی، دریافت خدمات درمانی مقرون به صرفه، سیستم آموزشی مناسب و زبان اصلی این کشور که انگلیسی می باشد، کانادا از پرطرفدارترین کشورهای جهان برای علاقه مندان به مهاجرت میباشد.

شرکت را می توانید در قالب های مختلفی به ثبت برسانید که مسئولیت محدود و سهامی خاص از جمله متداول ترین آن ها است. اگر پدر مجرد باشد و مادر خارجی، در صورتی که تا قبل از سن قانونی فرزند، پدرش مسئولیت خود را اعلام کند، فرزند تابعیت سوئیس را دریافت می کند. مشاوران ما همیشه با آخرین تغییرات مهاجرت به روز هستند ، بنابراین شما می توانید بر روی مسئولیت های مهم تر خود تمرکز کنید . اما برخی از مهاجران متوجه می شوند که کار کردن با زبان های محلی راحت تر است . مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هم اکنون راحت ترین روش برای مهاجرت به استرالیا است. با این حال لیست هزینههای خودم در ایران را که مربوط به سال ۲۰۱۸ است همینجا برایتان قرار میدهم. سازمان هایی همچون صلیب سرخ و سازمان تجارت جهانی در این کشور قرار دارد. با توجه به شرایط فوقالعادهای که این کشور دارد، افراد به مهاجرت تضمینی، سریعتر و آسانتر کانادا تمایل یافتهاند و سالانه کشور کانادا مهاجر می پذیرد. رقابت کاری در سوئیس زیاد است اما به هر حال شما هم شانس خودتان را دارید. اتباع خارجی برای این که اقامت بگیرند باید به صورت های مختلف از جمله ثبت شرکت، به تولید شغل و توسعه چرخه اقتصاد سوئیس کمک کنند.

همچنین گروههایی وجود دارند که مخالف کنترل مرزها به دلایل ایدئولوژیکی و زمینههای بشردوستانه هستند- آنها باور دارند که مردم کشورهای فقیر باید بتوانند به کشورهای ثروتمند بروند تا از استانداردهای بالای زندگی و درآمد استفاده کنند. 1. دانشجویان بر اساس قوانینی که در خصوص ویزای دانشجویی وجود دارد، تنها می توانند برای مدت محدودی در این کشور اقامت داشته باشند. کودک یک خانم مجرد و سوئیسی، تابعیت این کشور را می گیرد. فرزندانی که از مادران سوئیسی که قبل از ازدواج درخواست تابعیت سوئیس را داده اند متولد شده باشند. به صورت کلی پناهندگان حتی در کشوری سرشار از رفاه همچون سوئیس، تحت تاثیر فشارهای روانی مختف هستند. از این رو پس از گذشت سه سال خواهد توانست به اقامت دائم کانادا دست پیدا کند. پس از ازدواج با یک فرد شهروند کشور ترکیه، باید 5 سال به طور متوالی این پیوند ادامه یابد. می توانند در انتخابات رأی بدهند مشروط بر اینکه دارای 18 سال سن به بالا باشند. داشتن مدرک تحصیلی با اعتبار بالا و تجربه کاری حرفه ای در این مسیر به شما کمک می کند. میزان گرایش به مهاجرت: 9 درصد در سطح پایین، 60درصد در سطح متوسط و 31 درصد در سطح بالا بودهاند( 91 درصد در سطح متوسط و بالا بودهاند).(جدول توصیف مشخصات جمعیت شناختی افراد نمونه در جدول شماره 1 پیوست ارائه شده­است).

این بدان معنی است که خارجیانی که تابعیت سوئیس را قبلاً تحصیل نموده اند نیازی به از دست دادن تابعیت قبلی خود ندارند و خودبخود تابعیت قبلی خود را از دست نخواهند داد. هر شخصی که با یکی از اتباع سوئیس ازدواج نماید می تواند برای تحصیل یا اخذ تابعیت و اقامت سوئیس تقاضا نموده مشروط بر اینکه پنج سال در سوئیس اقامت نموده و حداقل 3 سال از ازدواج آن ها نیز سپری شده باشد.و نیازی به امتحان (آزمایش) زبان سوئیسی ندارد ولی باید شرائط زیر را داشته باشد. هر یک از این نواحی شامل چندین استان (به ترکی: il) میشوند. البته برای مهاجرت کاری به کانادا که آن را در لیست ارزانترین راه مهاجرت به کانادا قرار دادیم، همیشه نیاز به مدرک زبان وجود ندارد و بسته به شغل و استان شرایط متفاوت خواهد بود. نکته مهم این است که ابتدا باید ثابت شود که برای شغل مد نظر، نیروی کاری از خود سوئیس یا اتحادیه اروپا وجود ندارد.