از تاثیر قارچ گانودرما برای لاغری و دیابت شگفت زده می شوید!

گانودرما حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان شامل پلی ساکارید، پپتید پلی ساکارید و ترکیبات فنلی است. پزشکی گیاهی چینی به طور سنتی Ganoderma را برای خواب آرام توصیه می کند. استفاده منظم از قارچ گانودرما موجب ایجاد آرامش شبانه شده و برای افرادی که از بی خوابی رنج می برند فوق العاده مناسب است. نوشیدن یک فنجان نیم ساعت قبل از خواب، فرد را دچار خواب تدریجی و عمیق خواهد کرد. برای نتیجه گیری بهتر از خواص دارویی قارچ گانودرما باید روند درمان را تا بر طرف شدن کامل مشکل، ادامه داد. استفاده از طبیعت درمانگر برای پیشگیری از بیماری ها و مداوای مشکلات جسمی و روحی موضوع تازه ای نیست.

قهوه گانودرما چگونه با سرطان مبارزه می کند؟

از تاثیر قارچ گانودرما برای لاغری و دیابت شگفت زده می شوید! بیماری های تحت درمان تخصصی گانودرما عبارتند از بیماری های پوستی مانند پسوریازیس , اگزما , آریو کالا ویتیلیگو ( پیسی ) و لوپوس . از ریزش مو جلوگیری می کند و شاید مهمترین درمان گانودرما مربوط به زگیل تناسلی می باشد . همچنین مصرف گانودرما به مدت ۲ سال و پیوسته بدن را به قدری ایمن می کند که حتی ویروس اچ آ وی هم به بدن نفوذ نمی کند .همچنین از بروز انواع سرطان هم جلوگیری می نمایید . نکته ی مهم و اساسی در استفاده از گانودرما و درمان بیماری با این قارچ معجزه آسا این است که وقتی شما دوره ی درمانی خود را آغاز می کنید . ابتدا دوره درمانی و بعد از استفاده چند روزه از قهوه گانودرما و در همان هفته ی نخست گانودرما , بیماری را در بدن شما پیدا می کند و فورا در محل بیماری شروع به دفع و پاکسازی سموم می نماید .

  • به نوعی که می تواند جزء قلیایی ترین مواد موجود برروی زمین شناخته شود.
  • نام گانودرما در قدیمی‌ترین متون پزشکی چینی که بیش از ۲۰۰۰ سال قدمت دارد، ثبت شده است.
  • بااین‌حال نتایج این مطالعات در مورد انسان هنوز جای تحقیق بیشتری دارد.
  • قارچ گانودرما در برخی افراد باعث خشکی دهان ، خارش گلو ، سرگیجه و خارش می شود.

آلبالو یک میوه تابستانی خوشمزه با طعمی ترش یا ملس است که از آن در پخت انواع شیرینی‌، غذا، مربا، شربت و… این میوه یکی از بهترین طعم دهنده‌های شناخته شده در جهان است و طرفداران زیادی دارد. اما علاوه بر طعم بی نظیر، آن‌چه این میوه را بسیار مورد توجه قرار داده، خواص فوق‌العاده آن برای سلامتی است.

اجازه دهید پودر قارچ هر بار حداقل ۳۰ دقیقه و حداکثر ۲ ساعت بجوشد. پس از گذشت زمان مناسب، آن را از روی حرارت بردارید، صاف کنید و کنار بگذارید. می توانید این کار (جوشاندن گانودرما) را با تفاله های صاف شده تکرار کنید.

انواع قارچ گانودرما (درجه بندی کیفی گانودرما)

خواص قارچ گانودرماهم چنین یکی دیگر از اثرات مثبت مربوط به استفاده از گانودرما افزایش فعالیت یکی از انواع سلول های ایمنی است که نقش بسیار مهمی در بدن دارد. این نوع گلبول سفید با سلول های کشنده در بدن دائما در حال مبارزه است و زمانی که نقش و فعالیت این گلبول سفید کاهش پیدا کند بدون شک خطر ابتلا به عفونت و بیماری ها در بدن افزایش پیدا می کند. این در حالی است که تحقیقات دانشمندان گیاهشناس و داروسازان هنوز بر روی این قارچ دارویی در حال انجام است و بسیاری از حقایق جالب در مورد گانودرمالوسیدوم در حال کشف هستند. بیشتر مطالعات انسانی نشان داده‌اند که این قارچ نمی‌تواند کلسترول، قند خون و آنتی‌اکسیدان‌ها را بهبود بدهد. اما قارچ گانودرما می‌تواند در برخی موارد در بهبود خستگی و افسردگی مؤثر باشد. قارچ گانودرما گیاهی جادویی با خواص درمانی استثنایی است که طعم تلخ و بافت چوب مانندی دارد.

۱۶ طرز تهیه ماسک جو دوسر برای جوش، لک، چروک و چاقی صورت

بله؛ گانودرما نیز مانند سایر داروهای گیاهی، عوارض مخصوص خود را دارد. بر اساس مطالعات انجام شده از جمله این عوارض می‌توان به مشکلات گوارشی و کبدی اشاره کرد. حتما شنیده‌اید که شاعر می‌گوید، اندازه نگه‌دار که اندازه نکوست!