مزایا و معایب سقف کناف مزایا و معایب سقف کاذب کناف حامی ساخت

در این مطلب، انواع شکل های کناف پذیرایی را به همراه تصاویر مربوطه معرفی کردیم تا شما با توجه به ابعاد و مشخصات پذیرایی خود، بتوانید به راحتی و درستی، بهترین مدل کناف پذیرایی قیمت کناف سقف را انتخاب کنید. انواع مختلفی از سقف کاذب در دنیای معماری به کار می‌رود که یکی از آن‌هاسقف کاذب کناف است. بهتر است بدانید که کناف صفحه‌ای روکش‌دار از جنس گچ است که سبک‌تر از سایر عناصر است و حمل بسیار ساده‌ای دارد. به کمک این نوع سقف می‌توانید طرح‌های متنوعی را به نمایش بگذارید و بر زیبایی ساختمان‌تان بیفزایید.

همچنین شلوغی طرح کناف ، باعث کوچک به نظر آمدن پذیرایی هم می شود. یک مدل طرح کناف پذیرایی، استفاده از اشکالی غیر از مربع و مستطیل مثل مثلث یا اشکال دیگر و به صورت خلاقانه و با ابعاد متفاوت است. گاهی طراحان با استفاده از اشکال غیر متعارف دیگری یک طرح کناف در سقف پذیرایی طراحی می کنند. بهتر است از این مدل ها در پذیرایی هایی که بزرگتر هستند یا ارتفاع سقف آنها از حد معمول کوتاه تر نیست استفاده کرد.

باید قبل از هرکاری یک پلاستیک یا پارچه را در زیر قسمت ترک سقف قرار دهیم؛ زیرا ممکن است در زمان انجام کار باعث کثیف شدن محل شود. سپس باید یک کادر در قسمت ترک خوردگی ایجاد نماید، برای این کار از چاقو استفاده کنید. سپس از ورق مش استفاده کنید، این ورقه به قسمت ترک خورده به راحتی می‌چسبد. نکته مهم در اجرای این کار این است که بیش از یک لایه از ورق مش استفاده نکنید. با استفاده از یک کاردک یک لایه نازک از بتونه را بر روی ورق مش می‌زنیم.

مدل خلاقانه سقف کناف که برای یک منزل ایرانی طراحی و ساخته شده است. ۳- هزینه کناف نسبت به دیگر سقف های کاذب از جمله گچ ، رابیتس ،چوب و … کمتر است . عمران مدرن یکی از شرکت‌های نوپا در زمینه فعالیت‌های ساختمانی است که هدف آن ایجاد بستری هوشمند در زمینه ارائه خدمات و محصولات ساختمانی و حدف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم خریدار و ارائه دهنده است. عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است. در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را -از ابتدا تا انتها- بیابید. انجام کلیه امور بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان های مسکونی و تجاری ، مدیریت پیمان و اضافه بنا با سازه های سبک از جمله LSF با کمترین هزینه ممکن توسط پیمانکار مجرب و مهندسان عمران.

انتخاب و استفاده از کناف سقف برای هر بخش از منزل متفاوت می باشد و باید مدل های مخصوص به آن را انتخاب کنید. سالن پذیرایی از مهم ترین بخش های هر منزل می باشد و بهتر است در طراحی های معماری داخلی و تزئینات توجه ویژه ای به آن شود. طرح های کنافی که برای سقف سالن پذیرایی انتخاب می شود باید به سبک دکوراسیون سالن پذیرایی مرتبط باشد. معمولا برای طراحی و دکوراسیون سالن پذیرایی از کناف های صاف و گوشه دارد همچون شکل مستطیل استفاده می شود. در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که استفاده ازسقف کنافاز پرطرفدارترین ایده های برای تزئین سقف ساختمان های امروزی می باشد.

به راحتی میتوانید با برداشتن پانل های آن به این بخش ها دسترسی پیدا نمایید و تعمیرات و تغییرات خود را انجام داده. و بصورت مداوم با ارائه طرح های باب سلیقه مخاطبین بروز رسانی میشود. با کلیک بر روی هر یک از سازه ها میتوانید اطلاعات تکمیلی را مطالعه کنید.

جواب اینه بله که دارن!

همانطور که می دانید از زیباترین و اصلی ترین فاکتورهای هر منزل در طراحی و دکوراسیون سقف آن می باشد که برای زیبا کردن آن می توانید از روش های جدید که همان استفاده از کناف می باشد روی آورید. بنابراین در پاسخ سوال سقف کاذب کناف چیست؟ به وضوح می‌توان آن را یک سازه متفاوت با گچ و دیگر ملات ساختمانی برای ایجاد تغییر در سبک دکوراسیون سقف معرفی کرد. کناف به عنوان یک مصالح کاربردی جدید به سرعت در حال گرفتن جای مصالح قدیمی است.

جدیدترین مدل های کناف سقف و کاربرد آنها

این نوع از سقف‌های کناف، غالبا ظاهر زیباتری نسبت به سقف‌های کناف ساده دارند و به‌ همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید از انواع طرح‌های این سقف‌ها به‌ صورت هماهنگ با سایر اجزای منزل خود استفاده کرده و آن‌ها را دقیقا مطابق با سلیقه خودتان طراحی و پیاده‌ سازی کنید. شما می‌توانید سقفی طرح‌ دار با پیاده‌ سازی دقیق و اصولی، مطابق با سلیقه خودتان و هماهنگ با سایر اجزای منزلتان داشته باشید. به کارگیری روش‌های مختلف طراحی و دکوراسیون برای زیباسازی سقف در خاص نشان دادن فضای منزل بسیار تاثیر دارد. کاربرد سقف کاذب کناف یکی از راحت ترین و مناسب ترین روش‌های طراحی و رنگ آمیزی سقف است که امروزه بسیار کاربرد دارد. در واقع در این حالت تایل‌های درون شبکه در قبل آماده شده و تهیه شده بر روی سقف نصب می‌شوند.

  • به بیان بهتر، در کار کناف نسبت به خیلی از خدمات ساختمانی حساسیت اجرا بالاتره و ارزش اکیپ حرفه ای، ملموس تر میشه.
  • دراین قسمت چند طرح برای کناف سقف اتاق خواب و پذیرایی مشاهده می کنید.
  • دو گزینه ذکرشده تنها بخش محدودی از کناف کاری به شمار می روند و شما با بررسی بیشتر می توانید با موارد گسترده تری روبه رو شوید.
  • اجرای غیر اصولی کناف سقف می تواند زمینه سقوط سقف را فراهم کند.
  • قیمت کناف کاری سقف ساده (فلت) به صورت مترمربع و سقف دور باکس به صورت متر طول تعیین می شود.

مزایا و معایب سقف کناف مزایا و معایب سقف کاذب کناف حامی ساخت

بیشترین سوالاتی که در زمینه کناف مطرح می‌شود، در مورد نحوه کناف کاری و قیمت کناف است. الآن دوره ای شده که هر کی بخواد سقف کاذب بزنه، اولین گزینه مورد نظرش سقف کاذب کناف است. شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشه که سقف‌های کناف، ممکنه عیبی هم داشته باشن؟ جواب اینه بله که دارن! در این مطلب می‌خواهیم درباره این نوع مشکلات و معایب سقف کناف با هم حرف بزنیم. علاوه بر موارد ذکر شده مقاومت در برابر زلزله و سبک بودن، از دیگر مزایای آن است که در ایران طرفداران زیادی دارد.

ایده برای طراحی سقف