خرید کرم ضد آفتاب با قیمت مناسب شاواز

خرید کرم ضد آفتاب با قیمت مناسب شاواز

ضدآفتاب‌های برندهای معتبری مانند فارماسریز، اون، اس وی آر و https://shalba.com/ … جزو پرفروش‌ترین محصولات مراقبت از پوست به شمار می‌روند. بله، کرم ضد آفتاب رنگی SPF 50 مای خاصیت ضد چروک و کلاژن ساز دارد که این ویژگی، آن را برای سنین مختلف قابل استفاده می‌کند. بنابراین بهتر است از کرم ضدآفتاب کودک برای پوست آن‎ها استفاده کنید. استفاده از این کرم فاقد فیلترهای شیمیایی برای پوست‌های حساس، کودکان و دوران بارداری توصیه می‌شود. این کرم‌ها دارای ماده فعال کننده ویتامین D بوده و علاوه بر اینکه از پوست شما در برابر اشعه‌های خورشید حفاظت می‌کنند، دارای خاصیت ضد چروک نیز هستند. کرم های ضد آفتاب مای در چهار لاین اصلی مای، کودکان، مردانه و مای فارما تولید می‌شوند.

  • اما به یاد داشته باشید، این درصدها نشان می‌دهند که هیچ ضدآفتابی UVB را تماما مسدود نمی‌کند.
  • کرم ضد آفتاب را 15 تا 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب استفاده کنید.
  • برند اوریاژ از سال 1992 آغاز به کار کرده و تمامی محصولات خود را از آب معدنی این چشمه استفاده نموده است.
  • در دیجی استایل شما با استفاده از فیلترهای متعدد برند، قیمت، فروشنده، نوع، جنس محفظه، SPF ، کشور مبدا برند و غیره می‌توانید خرید خود را از بین آیتم‌های محدودتری انجام دهید.
  • این ضرورت به حدی است که متخصصین پوست لزوم استفاده از آن را تنها در فضای باز و در معرض مستقیم نور خورشید نمی‌دانند بلکه توصیه می‌کنند در فضاهای بسته هم از این محصول استفاده شود.

همچنین این کرم با دارا بودن spf 50+ از پوست در برابر تمامی اشعه‌های آسیب رسان نظیر IR، UVB، UVA و بلولایت محافظت می‌کند. کرم ضدآفتاب مردانه مای از سری محصولات مردانه مای میباشد که بصورت اختصاصی برای آقایان تولید میشود. همچنین این کرم مناسب انواع پوست بوده و از پوست در مقابل سرطان، پیری زودرس و تیره شدن حفاظت می‌کند. کرم ضد آفتاب مایبا داشتن فیلتراسیون‌های اولترا ویولت، اینفرا رد و بلولایت از پوست شما در برابر تابش‌های مضر خورشید حفاظت می‌کند. این کرم در انواع مختلف فاقد رنگ، با رنگ طبیعی، رنگی، فاقد چربی و فیزیکال با spf های مختلف برای انواع پوست‌های خشک، معمولی، چرب و حساس تولید شده و به بازار عرضه شده‌اند. بررسی و خرید اینترنتی کرم ضد آفتاب رنگی سانوژن ژنوبایوتیک مناسب پوست خشک حداکثر محافظت از لایه های پوستی در برابر تشعشعات زیانبار خورشید (UVA ، UVB و IR) ضد آب و ضد تعریق، با دوام و ماندگاری طولانی مدت دارای…

کرم ضد آفتاب +SPF35 رنگی دکتر ژیلا 50 میلی لیتر

تا حد امکان در ساعاتی خورشید در وسط آسمان است از بیرون رفتن خودداری کنید. در برخی از نواحی جغرافیایی نور خورشید مستقیم تر می‌تابد و شما در ساحل، استخرهای روباز، دریاچه‌ها، اقیانوس، محیط‌های سرباز و حتی در برف بیشتر دچار آفتاب سوختگی خواهید شد. اگر در این محیط‌ها قرار دارید و از پوست خود محافظت نکرده اید احتمال افتاب سوختگی پوست افزایش خواهد یافت. در صورتی که مجبور هستید بیرون بروید باید از نکات مرتبط با حفظ سلامت پوست پیروی کنید. خرید ضدآفتاب و لوسیون‌های سبک ‌تر و در کل محصولاتی که به طور خاص غیر کومدون زا (جلوگیری از انسداد منافذ پوست) و حاوی نیاسینامید هستند، گزینه مناسبی برای پوست های مستعد آکنه به شمار می روند. برخی ادعا می کنند که کرم های ضد آفتاب شیمیایی حتی می توانند باعث کوری شوند.

کرم ضد آفتاب پوست دارای لک SPF50 سی بی پاریس 40 میلی لیتر

کرم‌های ضدآفتاب رنگی یا آرایشی جایگزین خوبی برای کرم پودر و زیر ساز آرایش هستند. پیشنهاد می‌شود آقایان از ضدآفتاب‌های بدون رنگ جایگزین ضدآفتاب رنگی و مینرال استفاده‌کنند. انواع محتلفی از محصولات محافظت از پوست در برابر آفتاب در بازار موجود است. این محصولات را می‌توان براساس ویژگی‌های مختلف به سه گونه طبقه بندی کرد. برخی از برندها اقدام به تولید ضدآفتاب گیاهی کرده‌اند که با فرمولاسیون طبیعی تولید می‌شود. این ضد آفتاب‌ها طرفداران زیادی هم دارد که برای نمونه می‌توان به ضدآفتاب ایوروشه اشاره کرد که یک برند فرانسوی است.

اثرگذاری آن از بیست دقیقه پس از مصرف آغاز شده و برخلاف نمونه فیزیکی روی پوست سبک تر هستند. اما مصرف این محصول برای افرادی که پوست های حساسی دارند، ممکن است ایجاد حساسیت کند. PA مخفف “Protection Grade of UVA ” و به معنای درجه حفاظت کرم از پوست در برابر اشعه UVA است. میزان محافظت در برابر اشعه UVA با پلاس های مختلف در زیر آمده است. در واقع 95 درصد اشعه UV که به زمین می رسد UVA و 5 درصد از آن اشعه UVB است. UVB مهمترین عامل سرطان پوست میباشد و UVA نیز در پیری پوست نقش دارد.

خوشبختانه امروزه ضد آفتاب‌ها تنوع زیادی دارند و به راحتی می‌توان ضد آفتاب مناسب و سازگار با پوست را از برندهای مختلف ایرانی و خارجی با قیمت مناسب پیدا کرد. اما دو فاکتور مهم در انتخاب بهترین ضد آفتاب، نوع پوست و SPF آن است. اگر پوست چرب باشد، حتماً باید از کرم ضد آفتاب فاقد چربی استفاده کرد و بر عکس اگر پوست خشک است لازم است از کرم ضد آفتابی استفاده کرد که چربی و رطوبت لازم را در پوست ایجاد کند. پوست بزرگسالان با کودکان و خانم‌ها با آقایان متفاوت است، خوشبختانه برندهای ایرانی و برندهای خارجی به صورت تخصصی کرم ضد آفتاب مناسب برای کودکان و آقایان را تولید کرده‌اند.

ضد آفتاب خوب فاقد چربی

اشعه‌های مضر نور خورشید، UVA و UVB هستند که تاثیرات مخربی روی پوست دارند. اشعه‌های UVB به لایه‌های پوستی آسیب رسانده و منجر به آفتاب سوختگی می‌شوند و اشعه های UVA باعث پیری زودرس، چین و چروک، آسیب رسیدن به DNA و حتی بیماری های پوستی همچون سرطان پوست می شوند. با این اوصاف محافظت از پوست در برابر اشعه های خورشید بحث بسیار مهمی است.

برف، ماسه و آب هم نیاز به کرم ضدآفتاب را افزایش می‌دهند، زیرا پرتوهای خورشیدی را منعکس ‌می‌کنند و از زوایای مختلف آن را به سطح پوست و چشمان شما می‌رسانند. ضدآفتاب‌هایی که ویژگی‌های فوق را داشته باشند، از پوست شما در مقابل آفتاب سوختگی، پیری زودرس و سرطان پوست محافظت می‌کنند. با این حال، بهترین ضد آفتاب هم به تنهایی نمی‌تواند به طور کامل از پوست شما محافظت کند. پرتوهای نور خورشید شامل دو دسته UVB (عامل آفتاب سوختگی) و UVA (عامل ابتلا به سرطان پوست) هستند که از شدت UVB در فصول سرد کاسته می شود اما این مسئله در خصوص UVA صدق نمی کند! UVB از ابرها نیز عبور می کند ولی UVA که مستقیماً در سرطان پوست تاثیر دارد از شیشه پنجره های خانه رد می شود. این یعنی زمانی که شما حتی در خانه و در کنار پنجره خود نشسته اید، به نوعی در مواجه با سرطان پوست قرار دارید.